K++++ motorcrossers
Moderator:Beheerders
- BigHitRider
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ja daar kun je over discuseren.
Let op, ik zeg ook omdat het zo is afgelopen als het is afgelopen. Het is van beide kanten niet goed te praten, maar die gasten zijn blijkbaar op geen andere manier tegen te houden. Eigen rechter spelen is nooit goed, maar om je er dan maar bij neer te leggen?
Wat ik al zei, moeilijke materie.
Let op, ik zeg ook omdat het zo is afgelopen als het is afgelopen. Het is van beide kanten niet goed te praten, maar die gasten zijn blijkbaar op geen andere manier tegen te houden. Eigen rechter spelen is nooit goed, maar om je er dan maar bij neer te leggen?
Wat ik al zei, moeilijke materie.
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- Maartentje
Tuurlijk moet je je er niet bij neerleggen, maar om dan jouw fiets op een motorcrosser neer te leggen...
Dit is ECHT onzin, gewoon belachelijk, niet normaal, dat we het hier ook gewoon over hebben, stijlloos gewoon.
Het is goed afgelopen, maar dat wist die fietsgooiende mongool niet op het moment dat hij z'n fiets gooide. Het is goed afgelopen, maar de actie is te slecht voor woorden. Je verlaagt je tot hun niveau.
Er zijn genoeg manieren om er iets aan te doen, en deze 'oplossing' mag simpelweg geen optie zijn...
Dit is ECHT onzin, gewoon belachelijk, niet normaal, dat we het hier ook gewoon over hebben, stijlloos gewoon.
Het is goed afgelopen, maar dat wist die fietsgooiende mongool niet op het moment dat hij z'n fiets gooide. Het is goed afgelopen, maar de actie is te slecht voor woorden. Je verlaagt je tot hun niveau.
Er zijn genoeg manieren om er iets aan te doen, en deze 'oplossing' mag simpelweg geen optie zijn...
Laatst gewijzigd door Maartentje op za apr 01, 2006 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
It's you, not the bike
- BigHitRider
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik hoop dat het duidelijk is dat ik vind dat beide gasten fout bezig zijn.
Ik weet ook niet hoe en waar en wat er EXACT is gebeurd, of hij de fiets tegen/op/onder die brommer heeft gegooid, wat ik weet is dat zijn bike finaal kapoty was en dat die gast op die Crosser net verder kon EN beboet is.
Wat ik veel interessanter vind is dat mensen dus zo met elkaar omgaan tijdens het utvoeren van hun beider hobby. Moet je iemand zo tergen dat hij iets dergelijks doet??
Vergelijkbaar vind ik het verhaal dat wandelaars vislijntjes ophangen op MTB-er hoofd hoogte...
Ik weet ook niet hoe en waar en wat er EXACT is gebeurd, of hij de fiets tegen/op/onder die brommer heeft gegooid, wat ik weet is dat zijn bike finaal kapoty was en dat die gast op die Crosser net verder kon EN beboet is.
Wat ik veel interessanter vind is dat mensen dus zo met elkaar omgaan tijdens het utvoeren van hun beider hobby. Moet je iemand zo tergen dat hij iets dergelijks doet??
Vergelijkbaar vind ik het verhaal dat wandelaars vislijntjes ophangen op MTB-er hoofd hoogte...
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
gebeurt dit serieus?JJ schreef:

Probleem is dat mensen vaak overgeemotioneerd reageren en niet eerst even tot 10 tellen of over de eventuele gevolgen nadenken voordat met tot atie overgaat.
Voor hetzelfde geval lopen bovengenoemde cases iets minder goed af............en dan???????????????????
Veel mensen hebben echt een veels te kort lontje en gunnen een ander, die in "HUN" territorium binnendringt, het licht in de ogen niet.
Da's jammer want we zullen het toch moeten doen met elkaar op de beperkte 4-kante meters die we hebben.....
dussssss©
@jj
Ik rij zelf ook motor en als ik daar zou hebben gereden met mijn motor en een of ander persoon had zijn mtb op mij gegooid had ik echt die gozer en zijn fiets om een boom heen gevouwd of ik had hem aangeklaagd wegens poging tot doodslag. Het is niet goed wat die crosser deed maar ook zeker niet van de mtber.
Cheers
Ik rij zelf ook motor en als ik daar zou hebben gereden met mijn motor en een of ander persoon had zijn mtb op mij gegooid had ik echt die gozer en zijn fiets om een boom heen gevouwd of ik had hem aangeklaagd wegens poging tot doodslag. Het is niet goed wat die crosser deed maar ook zeker niet van de mtber.
Cheers
nothing beats cubic inches
JJ had jij niet ook een ervaring laatste keer op de Postbank?JJ schreef: Wat ik veel interessanter vind is dat mensen dus zo met elkaar omgaan tijdens het utvoeren van hun beider hobby. Moet je iemand zo tergen dat hij iets dergelijks doet??
Ik was op mijn smoel geklapt

Dus jah...je komt t overal tegen he!!
Wat een gelul over dat aandeel en schuld van beide kanten in dit verhaal. Er is hier maar 1 schuldige: de motocrosser. Als die kerel daar niet gaat crossen en asociaal doen, was die fietser ook niet geflipt en krijgt hij ook die fiets niet toegeworpen, zo eenvoudig is het. De crosser heeft alleen maar geoogst wat hij en zijn kameraden gezaaid hebben ...
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
Dit probleem lijkt mij vrij eenvoudig
Je hebt gewoon rekening te houden met andere mensen! Klaar.
Bospaden zijn bospaden, niet voor motorisch verkeer.
Ga lekker achteraf in een weiland crossen
Bedankt!
Greetz Daan
Je hebt gewoon rekening te houden met andere mensen! Klaar.
Bospaden zijn bospaden, niet voor motorisch verkeer.
Ga lekker achteraf in een weiland crossen
Bedankt!
Greetz Daan
Laatst gewijzigd door Reprox op zo apr 02, 2006 8:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.