Afrip-praktijken ?¿

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
camouflage
Afrip-praktijken ?¿

Bericht door camouflage » za okt 07, 2006 11:28 am

Oï 2 all ,

Ik heb deze mail 4Xkeer in men mailbox gekregen .
Volgens mijn weten is dit "weeral" een voorbeeld, van iemand die op een oneerlijke/incorrecte manier wilt handelen/afrippen.

Reacties/uitleg, zijn zekerst welkom !

Gegroet,

-=camou=-

De mail waar het om gaat :

HELLO,

HOW ARE YOU TODAY AND YOUR FAMILY, THANKS FOR THE MAIL. YOUR LAST ASKING PRICE €750 IN EURO CURRENCE. I WANT YOU TO KNOW THAT I WILL TAKE CARE OF THE SHIPPING OF THE (DH BIKE) MY SELF BECAUSE I HAVE MY PRIVATE SHIPPER HERE IN UK. I WILL INSTRUCT MY CLIENT TO ISSUED YOU A EURO CERTISFIED CHEQUE OF €3,000 AND THE REMAINING €2250 IS THE SHIPPERS FUND YOU WILL NEED TO TRANSFER. THE SHIPPERS FUND WHICH IS €2250 IMMEDIATELY THE CHEQUE CLEAR IN YOUR BANK TRUE WESTERN UNION MONEY TRANSFER.

MORESO I WANT YOU TO GO AND REMOVE THE ADVERT OF THE (DH BIKE) IN THE WEBSITE WHERE YOU PLACED IT FOR SALE.

FOR A EURO CERTISFIED CHEQUE TO CLEAR IN EUROPE BANK HE TAKES 3 TO 5 WORKING DAYS.

IF THIS IS OKAY BY YOU GET BACK TO ME WITH ANY NECESSARY INFORMATION THAT WILL BE ON THE CHEQUE SUCH AS.

YOUR FULL NAME THAT WILL BE ON THE CHEQUE:

YOUR FULL HOME ADDRESS THAT THE CHEQUE WILL DELIVER TO:

YOUR HOME PHONE NUMBER AND YOUR MOBILE NUMBER:

YOUR COUNTRY NAME:

HOPE TO HEAR FROM YOU SOONEST.

REGARDS
JOHN.

=Pashley=

Bericht door =Pashley= » za okt 07, 2006 11:34 am

Ik heb ook al veel dergelijke mails gekregen van personen die zogezegd mijn Pashley willen kopen. Ik doe de moeite niet meer om te reageren op die mails, ik heb wel andere dingen te doen.
Ik schrok er wel van hoeveel dergelijke mails ik ontving toen men bike juist te koop stond.

Het moet toch zijn dat nog een heel deel van de mensen hierin lopen, anders zouden ze zich daar niet mee bezighouden denk ik zo.

ps Ik kreeg zelfs mails waar in stond ... Pashley (CAR)... ,waar bij jou DH bike staat :lol:
Heeft ronde wielen

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » za okt 07, 2006 1:11 pm

Niet op reageren, is flessentrekkerij

dussssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Bansheebeest gain

Bericht door Bansheebeest gain » wo okt 11, 2006 2:31 pm

das dezelfde kloot die mij mailde, john hammen
zen andere adres is daniel_christians2@yahoo.com

Foxtrot

Bericht door Foxtrot » wo okt 11, 2006 3:00 pm

Daar hadden mn ouders ook last van, toen ze de caravan wouden verkopen. Die gozer heeft toen zelfs nog gebeld in het Engels. Of ze de caravan wouden verschepen naar Singapore, haha.

tank24

Bericht door tank24 » wo okt 11, 2006 5:11 pm

als jij er niet was geweest had je pa het nog gedaan ook...zeker na een avondje la montagne :lol:

heb je het nu al rond dat je mee mag op wintersport...is goed voor je sociale leven flapdrol...en als je een weekje ziek bent kan je ook niet naar school, ja toch?

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » do okt 12, 2006 9:22 am

valt het op dat DH Bike tussen haakjes staat?
die mannen hebben gewoon een bot geschreven die alle aanbiedingen boven een bepaald bedrag op bvb ebay scant, aanspreekt en als er eentje op reageert zullen ze wel s bellen. Er moet maar ene intrappen om een telefoonrekening terug te betalen he.....
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

Plaats reactie