debigljeweetwel ff voor zijn

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Gesloten
planetxstreeter
debigljeweetwel ff voor zijn

Bericht door planetxstreeter » do feb 22, 2007 2:30 pm

ik heb een accefietje met debigljeweetwel en dat zit zo :argue:

ik zou van hem zijn frame kopen oke leuk en aardig
nu is het zo dat ik het niet dit weekend op kan halen en hij heeft geen geduld om langer te w8chten en hij wil het opsturen. maar als ik een frame koop wil ik het eerst zien voor ik betaal dus zeg ik op men buurt dan houdt het op. en nu wil hij mij zwart maken op het forum omdat ik het frame nu niet meer wil kopen en niet betrouwbaar ben dus vandaar dat ik hem ff voor ben :?

dit zijn zijn woorden :x
Kost me teveel tijd.. en besluit je hem toch niet te neme.. zal ik het wle breed uitmeten op het forum hoor.

Want heb werkelijk met niemand zolang er over gedaan om een deal rond te krijgen.

dus ik hoop dat jullie het begrijpen en weten dat ik echt niet onbetrouwbaar ben maar wel eerst wil zien wat ik koop

en bovendien GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK :angelnot:

gr roel

:D oja thebigljeweetwel even goede vrienden wat mij betreft

Gène

Bericht door Gène » do feb 22, 2007 3:04 pm

Lijkt me logisch toch?? Dat je eerst wilt zien voordat je koopt, tenzij het gewoon te ver weg is. In mijn geval duurt het ff voordat ik bijvoorbeeld in Groningen ben vanuit de buurt van Maastricht. Eerlijk gezegd is me dat ook wat teveel moeite.

Af en toe moet je gewoon een beetje risico lopen.

Al had ik het toch niet op het forum gezet, maar me eerder terug getrokken. Als iemand al begint met bluffen, hou ik de eer aan mezelf en heeft de verkoper gewoon pech.

Succes ermee, maar vecht het via PB uit en niet op het forum. Dat is niet zo netjes.

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Sven

Bericht door Sven » do feb 22, 2007 3:14 pm

Gène schreef:
Succes ermee, maar vecht het via PB uit en niet op het forum. Dat is niet zo netjes.

mzzl
Gène
Juistem.

Deze gaat op de lock.
Fijn dat je wilt melden dat je een slechte ervaring hebt, maar PM in dat geval iemand van de mod-groep. Deze kan als tussenpersoon fungeren.

En, daarbij, als de heer ThebigLjeweetwel ook zo'n optie kiest, krijgt ie net zo goed een lock op zijn topic.
Lees daarvoor ook eens de POLICY...
Het is hier niet de bedoeling om hier openlijk mensen zwart te maken, zowel van zijn als van jouw kant.

Probeer er samen uit te komen, en anders contacteer mij maar ff.

Lock.

Gesloten