Omdat fietsen alleen ook niet alles is (or is it..?) besloot ik eens een avondje theater te doen.
Een voorstelling van theatergroep ISH (van het engelse achterzetwoordje -ish) met de naam BALLS. Na het lezen van een review en een de omschrijving op hun website, leek het me een avondje skills met ballen te worden, trucjes doen...
Niets was echter minder waar: er zat verhaal in, er zat emotie in en... er zat Patrick Smit in?! Huh, de Nederlandse trial goeroe. Jup... het publiek uitte een diepe WOH nadat Patrick tegen het einde van de show van een 2 meter hoge steiger afdropte... Voor hem niets bijzonders natuurlijk, voor de nietsvermoedende theaterbezoeker echter wel!
Iedereen die van streetstyle, flatland, skills en goede muziek houdt, kan ik deze show aanraden!
http://www.ish-events.com/NL/index.html
[Cultuur]Balls... en Patrick Smit
Moderator:Beheerders
Re: [Cultuur]Balls... en Patrick Smit
Héhé, eindelijk is Steelboy aan de vrouw....Steelboy schreef:Omdat fietsen alleen ook niet alles is (or is it..?) besloot ik eens een avondje theater te doen.

Erikje
Re: [Cultuur]Balls... en Patrick Smit
Wahaha...Erikje schreef:Héhé, eindelijk is Steelboy aan de vrouw....Steelboy schreef:Omdat fietsen alleen ook niet alles is (or is it..?) besloot ik eens een avondje theater te doen.![]()
Erikje