sweetskinz
Moderator:Beheerders
ze zijn heel mooi wel een beetje druk vond ik
http://www.thechopperdome.com/index.php ... rers_id=34
die slangen print vind ik eigenlijk wel de mooiste
Tom
p.s. bij ons gaat het er vaak niet om of het goed rijdt
http://www.thechopperdome.com/index.php ... rers_id=34
die slangen print vind ik eigenlijk wel de mooiste
Tom
p.s. bij ons gaat het er vaak niet om of het goed rijdt
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Té vet. Maar zou die kleur niet snel slijten?
Misschien meer iets voor een cruiser...
Misschien meer iets voor een cruiser...
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
banden zijn niet zomaar zwart, je hebt onder andere roet nodig om rubber soepel te houden...
een jaar of tien terug was het ook erg hip om met gekleurde banden te rijden, die krengen droogde alleen veel sneller uit en sleten als de malle..
zwarte banden dus....
tis wel een leuk geintje, die dingen zijn er ook in een reflecterende uitvoering..oom agent ook weer blij!!!
een jaar of tien terug was het ook erg hip om met gekleurde banden te rijden, die krengen droogde alleen veel sneller uit en sleten als de malle..
zwarte banden dus....
tis wel een leuk geintje, die dingen zijn er ook in een reflecterende uitvoering..oom agent ook weer blij!!!
wat wat.....
Tsja misschien vind je deze lelijk Reprox maar wie weet komen ze volgend seizoen wel met een print van jouw favoriete huisdier ofzo.
Ik vind het idee van Yann Mellet om design in de banden te verwerken echt goed. Het doet me heel erg denken aan prints op skateboardwieltjes al is dat iets heel anders...
Weet iemand iets meer van de manier waarop die banden gemaakt worden? Ik ben wel benieuwd naar de ranzige ingredienten van deze bandjes. Zouden ze schadelijker zijn voor het milieu als "normale" banden? En waar worden ze gemaakt?
Ik vind het idee van Yann Mellet om design in de banden te verwerken echt goed. Het doet me heel erg denken aan prints op skateboardwieltjes al is dat iets heel anders...
Weet iemand iets meer van de manier waarop die banden gemaakt worden? Ik ben wel benieuwd naar de ranzige ingredienten van deze bandjes. Zouden ze schadelijker zijn voor het milieu als "normale" banden? En waar worden ze gemaakt?
If you're a gangster... what are you doing in show business?