Enquete, win een I-pod, reischeque of kledingset!
Moderator:Beheerders
-
Goedendag!
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn onderstaande enquete in te vullen. Het is voor mijn afstudeeronderzoek voor mijn studie sporteconomie in Tilburg. Om de respons te verhogen heb ik een aantal prijzen aan deze enquete verbonden. Zo is de hoofdprijs een reischeque van €200,- aangeboden door Cycletours, en de andere prijzen zijn een I-pod twv €150,- of een kledingset twv €120,-!!
nb. Je gegevens zullen nooit gebruikt worden voor commerciële doeleinden en zullen verwijderd worden na de verloting van de prijzen!
De enquete kun je vinden op http://www.fietssportnederland.nl/vragen
Alvast hartelijk bedankt!
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn onderstaande enquete in te vullen. Het is voor mijn afstudeeronderzoek voor mijn studie sporteconomie in Tilburg. Om de respons te verhogen heb ik een aantal prijzen aan deze enquete verbonden. Zo is de hoofdprijs een reischeque van €200,- aangeboden door Cycletours, en de andere prijzen zijn een I-pod twv €150,- of een kledingset twv €120,-!!
nb. Je gegevens zullen nooit gebruikt worden voor commerciële doeleinden en zullen verwijderd worden na de verloting van de prijzen!
De enquete kun je vinden op http://www.fietssportnederland.nl/vragen
Alvast hartelijk bedankt!
Als je aangeeft dat je NTFU-lid bent, dan kom je automatisch op de enquete lijst van de NTFU zelf uit. Het is dan onderdeel van een ledenonderzoek, lijkt mij dus een onderzoekje voor de NTFUBOSS schreef:Done!
... Het riekt wel erg naar een onderzoekje van de NTFU om te kijken wat het draagvlak is/hoe men over ze denkt..........

My bikes:
EN - Trek Slash 8 - 27,5" (2015)
XC/AM - Trek Stache 9 - 29+ (2016)
4X/pumptrack - Dartmoor Phantom (2013)
EN - Trek Slash 8 - 27,5" (2015)
XC/AM - Trek Stache 9 - 29+ (2016)
4X/pumptrack - Dartmoor Phantom (2013)
-
Yep, studeer op dit moment af bij de NTFU. Inderdaad onderzoekje naar draagvlak en mediagedrag iddBOSS schreef:Done!
Maar wat is jou relatie met singletracks.nl? Het riekt wel erg naar een onderzoekje van de NTFU om te kijken wat het draagvlak is/hoe men over ze denkt..........
Verder jammer dat er geen opmerkingen mogelijkheid was.
dussssssss©
Waarom zet je dat dan niet in de startpost?Jordy Student schreef: Yep, studeer op dit moment af bij de NTFU. Inderdaad onderzoekje naar draagvlak en mediagedrag idd
Een beetje achterbakse manier om aan je informatie te komen via een ander medium zonder dat medium in te lichten, of zie ik dat verkeerd Jordy? Tevens is het gebruikelijk om de naam van de onderzoeker te vermelden, en dan bedoel ik de volledige naam. En daarbij dan ook nog de instelling waarvoor de enquete wordt gehouden, in dit geval dus de NTFU.
Maar nee, niks van dat, gewoon plempen. Hulde! Als het aan mij ligt komt er op dit topic een net slotje....
Erikje
-