Back to the roots ?
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Wel om een lang verhaal kort te maken : Ik heb vroeger altijd dirt gereden met de bmx maar na verloops een ht gekocht. Nu gistre nog eens gaan dirten en streeten maar met een copain zijn bmx en ik vond dit echt zaleg. Nu bennek aan het denken om emn bitch in te ruilen voor een bmx ! Mijn bmx mates vertelde me het zo :" Ja thomas je bent er echt op achteruit sinds je met de ht dirt en street" en ze hebben gelijk : Wij zijn vroeger allemaal op hetzelfde moment begonnen met biken ( ong) maar deze jongens doen nu wel dikke 360's , nfcc's , etc ! Wat zouden jullie doen ? Ik had al een fietsje op het oog : een WTP Trust 2008.
Het is geen bijzonder duur fietsje en toch is hij best goed afgemonteerd voor 550€vind ik persoonlijk.
http://www.parano-garage.de/item.php4?ItemID=7841
Latersss
Het is geen bijzonder duur fietsje en toch is hij best goed afgemonteerd voor 550€vind ik persoonlijk.
http://www.parano-garage.de/item.php4?ItemID=7841
Latersss
-
- Contacteer:
Nee ik denk dat je het verkeerd begrijpt. De intresse verschuift niet maar er komteerder terug een intresse bij ! Het mtb'ke is gewoon een deel van mij en er gaat niets op tegen eens lekker hard van de dh scheuren , een drop doen ,etc.Sven schreef:Tja thomas,
Ieder zijn ding. Als jij merkt dat je interesse verschuift naar een andere tak in de sport, dan moet je dat uitproberen, en voor dat geld is dat een leuke optie!
Re: Back to the roots ?
hoe kunnen wij nou in vredesnaam deze beslissing voor jou nemen? Als jij weer zin hebt om een bmx te kopen, dan doe je dat toch! Niemand zal je er op afkeuren hoor...thomasmb schreef: Wat zouden jullie doen ?
-
- Contacteer:
Beslissing is lang gemaakt hoorLoeky schreef:hoe kunnen wij nou in vredesnaam deze beslissing voor jou nemen? Als jij weer zin hebt om een bmx te kopen, dan doe je dat toch! Niemand zal je er op afkeuren hoor...thomasmb schreef: Wat zouden jullie doen ?

Is een WeThePeople Beyond geworden !
- Pieter en zijn V10
waarom start je dan zo'n topic?thomasmb schreef:Beslissing is lang gemaakt hoorLoeky schreef:hoe kunnen wij nou in vredesnaam deze beslissing voor jou nemen? Als jij weer zin hebt om een bmx te kopen, dan doe je dat toch! Niemand zal je er op afkeuren hoor...thomasmb schreef: Wat zouden jullie doen ?![]()
Is een WeThePeople Beyond geworden !
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
Retorische vraag?
Zoeken naar bevestiging?
Omdat hij weet dat hij er jou mee kan irriteren, Pieter?
Zoeken naar bevestiging?
-
- Contacteer:
Idd omdat ik pieter wil irriteren. En dat kan me geen reet schelenCheeta schreef:Retorische vraag?
Zoeken naar bevestiging?

Mag slotje op btw