ruilhandel rules!
Moderator:Beheerders
@ Dida: Ik heb nog even gekeken tussen mij "oude" 26 er spullen. Ik heb nog een hoop buitenbanden als je geintreseerd bent. Breedste 2.3 verticall van conti. Oook beschikbaar voor andere natuurlijk
Iemand intresse in een BOS flowing, te ruilen tegen salsa met 17 graden backsweep of mary bar, Dida?
Breng je zuur verdiende euro`s niet meteen naar de fietsenboer. Help mekaar een handje en laat je eens verrassen.
Iemand intresse in een BOS flowing, te ruilen tegen salsa met 17 graden backsweep of mary bar, Dida?
Breng je zuur verdiende euro`s niet meteen naar de fietsenboer. Help mekaar een handje en laat je eens verrassen.
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- didadunlop
Ik ben wel geintresseerd in die Flowwing. Heb alleen geen Mary oid ter ruil. Wel een Ritchey Riser maar die is rot en durf ik je niet te geven.
Tevens kan ik nog wel een setje dikke handvatten gebruiken. Soort maakt niet zoveel uit. Als ze maar dik en breed zijn (heb grote klauwen) alleen geen siliconen want daar zweet ik teveel mee.
Tevens heb ik een oude XT voorderailleur en achterderailleur en achternaaf liggen. De serie waarbij je de cassette's vastzet dmw van een lockringtandwiel (die heb ik er ook bij 13 tands). Staat is gebruikt (6/10) maar nog makkelijk op te knappen naar 8/10. Naaf loopt zeer smooth en is recentelijk schoongemaakt en voorzien van nieuw vet. Freehub loopt ook zonder speling en netjes.
Tevens kan ik nog wel een setje dikke handvatten gebruiken. Soort maakt niet zoveel uit. Als ze maar dik en breed zijn (heb grote klauwen) alleen geen siliconen want daar zweet ik teveel mee.
Tevens heb ik een oude XT voorderailleur en achterderailleur en achternaaf liggen. De serie waarbij je de cassette's vastzet dmw van een lockringtandwiel (die heb ik er ook bij 13 tands). Staat is gebruikt (6/10) maar nog makkelijk op te knappen naar 8/10. Naaf loopt zeer smooth en is recentelijk schoongemaakt en voorzien van nieuw vet. Freehub loopt ook zonder speling en netjes.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Is het niet verstandig om dit verder te doen in het te koop topic en daarbij dan vermelden dat er eventueel geruild kan worden en dan ook tegen welke dingen.
Dus gewoon nog steeds ieder zijn eigen te ruil topic.
Dit topic wordt anders erg onoverzichtelijk.
Ik heb zelf een hoop zooi bij elkaar gezocht die ik volgende week in een te koop topic zal gooien maar dan wel met de opmerking erbij dat het om te ruilen objecten gaat. of voor een leuk prijsje.
Dus gewoon nog steeds ieder zijn eigen te ruil topic.
Dit topic wordt anders erg onoverzichtelijk.
Ik heb zelf een hoop zooi bij elkaar gezocht die ik volgende week in een te koop topic zal gooien maar dan wel met de opmerking erbij dat het om te ruilen objecten gaat. of voor een leuk prijsje.
Ik heb een begin gemaakt om mijn spullen te inventariseren en in een Te Koop Topic te plaatsen. Deze spullen zijn dan voor de ruil en verkoop. Mijn eigen virtuele schuur. 
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... highlight=

http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... highlight=
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Heren,
Wij hebben met interesse deze ontwikkeling zien gebeuren.
Wij bieden jullie de mogelijkheid om centraal te kunnen ruilhandelen:
Het grote ruilhandeltopic
Happy Trading.
Wij hebben met interesse deze ontwikkeling zien gebeuren.
Wij bieden jullie de mogelijkheid om centraal te kunnen ruilhandelen:
Het grote ruilhandeltopic
Happy Trading.

ik hoop alleen wel dat iedereen snapt dat het voornamelijk voor klein spul is en gaat om elkaar verder te helpen in plaats van dik cash te verdienen. ik hoop dus ook dat alle flauwe, nutteloze en vooral slappe commentaar die in het te koop topic veelvuldig rond gegooid wordt hier dus achterwege blijft

ruilhandel rules!!!

hoezo?