Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
sherlock
- Berichten:3071
- Lid geworden op:wo mei 25, 2005 3:43 pm
- Locatie:RIJSWIJK ZH
-
Contacteer:
Bericht
door sherlock » ma jul 28, 2008 11:39 pm
Om de een of andere reden ws mijn eerste reactie:
Photoshop?
-
khardak
- Berichten:751
- Lid geworden op:ma sep 03, 2007 9:54 am
- Locatie:Amersfoort
Bericht
door khardak » di jul 29, 2008 8:37 am
dat komt denk ik door dat dat littermag website ding erop gesoept is.
net als dat doodshoofd
-
sherlock
- Berichten:3071
- Lid geworden op:wo mei 25, 2005 3:43 pm
- Locatie:RIJSWIJK ZH
-
Contacteer:
Bericht
door sherlock » di jul 29, 2008 10:07 am
Nee want dat is wel heel duidelijk. Meer de gevormde onderbuis van het hoofdframe en de naar mijn idee voor Intense begrippen zwakke aansluiting van de shock (zie groene rondje. Daar komt bij dat we inmiddels bij de M6 zijn. Waarom noemen ze het nu dan de
M3 EVO?

-
Djamgils - Berichten:1244
- Lid geworden op:wo apr 06, 2005 9:55 pm
- Locatie:Breda
-
Contacteer:
Bericht
door Djamgils » di jul 29, 2008 10:43 am
Mr intense op RM is wel degelijk de eigenaar van Intense en ik verwacht niet dat hij verkeerde informatie gaat geven.
De m6 die nu te koop is heeft een rechte downtube, terwijl de m6 van Matti een curved downtube heeft. Dus ze zijn al aan het experimenteren met vernieuwde m6 configuraties. Ook spreekt Mr Intense van een M6 evo.
Het zal nog even afwachten zijn of er iets van gaat komen maar als het iets is wat op die foto lijkt dan verkoop ik mijn socom direct.
-
smstrijker - Berichten:425
- Lid geworden op:ma apr 24, 2006 10:15 pm
- Locatie:Amersfoort
Bericht
door smstrijker » di jul 29, 2008 11:20 am
wat mij opvalt aan het geheel is de diversiteit aan onderdelen. Is dit een teamBike met verschillende merken remschijven en verschillende wielen of heeft Matti ergens een wiel gejat? Tijdens de lunch maar even thuis kijken of ik geen wiel mis!
-
Chmod
- Berichten:3763
- Lid geworden op:ma sep 08, 2003 6:10 pm
- Locatie:Hoegaarden
Bericht
door Chmod » di jul 29, 2008 12:21 pm
deze back stond vorige maand in de Dirt-mag. Was ontwikkeld voor Matti voor sea-otter.
Hij heeft er echter toen niet mee gereden

-
Djamgils - Berichten:1244
- Lid geworden op:wo apr 06, 2005 9:55 pm
- Locatie:Breda
-
Contacteer:
Bericht
door Djamgils » di jul 29, 2008 9:00 pm
de m3 evo heeft minder veerweg. Degene die jij post is volgens mij de m6 zoals bijvoorbeeld door matti lehikoinen gebruikt wordt.
-
Christiaan - Berichten:6303
- Lid geworden op:wo jul 18, 2001 9:27 pm
Bericht
door Christiaan » wo jul 30, 2008 8:05 am
De M6 met gebogen buizen van Mattis is enkel voor hem , in 2009 zal de M6 onveranderd blijven. 2010 wellicht ook een hydroform achterbrug. Frame heeft ook een langere toptube.
De Testbikes bij Intense zijn altijd een bij elkaar geraapt zooitje, en dus ook de onderdelen.
Het definitieve ontwerp van de M3 Evo zoals ie nu heet, zal volgens de heer Steber cleaner worden, deze is gemaakt van tubes van andere bikes, tot de geo enz goed is.