Oplichters!!!!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

cousin boneless

Bericht door cousin boneless » do nov 06, 2008 4:10 pm

Zane! schreef:
... drama queen..

x zane
umm, Zane!, als jij als ex mod de implicaties niet snapt van het niet reageren op dit soort posts, snap ik niet dat jij ooit mod bent geweest.

Ik ben dan wel niet zo'n heel actieve forummember, maar dit neemt uiteraard niet weg dat ik op DP wel een community gevoel ervaar. Dat community gevoel gaat dus o.a. gepaard met de integriteit van de organisatie. (waar op DP naar nu blijkt niks mis mee is)

Logisch toch dat ik met verhoogde intresse dit topic in de gaten hield?
Als mod sta je voor meer dan alleen je eigen naam, jouw integriteit representeert dat van het forum, waar jij in dit geval afbraak aan gedaan hebt door je afspraken tot twee keer toe niet na te komen :) en jij mijn post (of i.i.g. de activiteit in dit topic) nodig hebt om in beweging te komen en je afspraken na te komen.
...
Laatst gewijzigd door cousin boneless op do nov 06, 2008 7:09 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"place nifty remark here"

Zane!

Bericht door Zane! » do nov 06, 2008 4:13 pm

cousin boneless schreef:
Zane! schreef:
... drama queen..

x zane
...
je doet je forumnaam wel eer aan iig :D

zane

Perik

Bericht door Perik » do nov 06, 2008 4:20 pm

Hey Zane, een beetje pas op de plaats van jouw kant mag volgens mij ook wel. Een keer zoiets vergeten kan misschien. Maar als Niels jou een aantal keren en via verschillende mailadressen aanmaant om te betalen dan is er geen excuus om niet gelijk even het bedrag over te maken. Het geeft op zijn minst aan dat je er geen prioriteit van maakt om te betalen als je iets van een medebiker koopt. Als Niels niet hier je naam had genoemd was het er gok ik nooit van gekomen, dus een medeforumlid "drama queen" noemen en er een lolletje van maken lijkt me niet op zijn plaats

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » do nov 06, 2008 4:42 pm

cousin boneless schreef: (en nu forumbeheerder?)
Excuses maar dit had al lang niet meer bij Zane zijn nickname moeten staan, per ongeluk vergeten aan te passen en niet opgemerkt. Ik heb het gelijk aangepast om verdere verwarring te voorkomen.

Laten we verder gaan met de dingen die we vergeten zijn daadwerkelijk op te lossen en lief zijn voor elkaar :flowers:

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » do nov 06, 2008 4:57 pm

Durven jullie wel met zijn allen tegen Zane.
its all about "being single, seeing double and jumping triples"

YuriS

Bericht door YuriS » do nov 06, 2008 5:51 pm

Misschien een idee om een apart topic te openen waar iedereen gewoon lekker kan door zeiken, het zeik topic :roll:

zie daar 8)

kevinv10

Bericht door kevinv10 » do nov 06, 2008 5:55 pm

Pieter en zijn V10 schreef:Durven jullie wel met zijn allen tegen Zane.
Inderdaad.
Ken Zane al langer dan vandaag en hij is niet het type dat mensen oplicht.
Hij geeft al toe dat hij t vergeten is en dat t zijn schuld is dus t zal best wel goedkomen.
Mensen die hier verder niks mee te maken hebben en de betreffende partij(en) nieteens kennen kunnen dus beter gewoon zwijgen ipv de boel op te lopen stoken.

Vrede op aard mensen... :angelnot:
SlapHappy

cousin boneless

Bericht door cousin boneless » do nov 06, 2008 7:43 pm

kevinv10 schreef: Inderdaad.
Ken Zane al langer dan vandaag en hij is niet het type dat mensen oplicht.
Hij geeft al toe dat hij t vergeten is en dat t zijn schuld is dus t zal best wel goedkomen.
Mensen die hier verder niks mee te maken hebben en de betreffende partij(en) nieteens kennen kunnen dus beter gewoon zwijgen ipv de boel op te lopen stoken.

Vrede op aard mensen... :angelnot:
Ik reageerde slechts op de post van N.I.E.L.S omdat ik het ook vreemd vondt dat er niet gereageerd werd op zijn post terwijl hij volkomen recht had op een reactie. (van wie dan ook) De zeikerige ondertoon was gewoon een reactie op het moddergooien van Zane!.
En, [LET OP! zeikmodus aan], het persoonlijk kennen van iedere user was volgens mij geen voorwaarde voor het reageren in een topic. ;)

Alles zo opgelost toch? Gewoon maar weer verder fietsen dan!?
:)
"place nifty remark here"

N I E L S

Bericht door N I E L S » vr nov 21, 2008 10:39 pm

Ik heb gisteren geld voor de shock ontvangen.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Plaats reactie