Overstroming
Moderator:Beheerders
Voor de geintresseerden.
Uw correspondent in het buitenland is verzopen......niet letterlijk gelukkig.
Maar gisteren is het dorp waar ik woon onder water gelopen. De hoofdstraat staat blank. Heleboel mensen zitten zonder woning op het moment. Een hoop wegen zijn onbegaanbaard.. bruggen zijn weggespoeld. De schade is enorm.
Ok mijn flatje (huur met meubels) op de begane grond staat blank...nou noem het maar gerust een indoor zwembad voor de bovenburen.
Gelukkig heb ik nog wel een groot deel van mijn spullen kunnen redden. 1 fiets lag nog in mijn auto die ik mee had naar de zaak. En tijdens het ophalen van mijn spullen (vooral kleding ed) heb ik mijn andere ook nog in de bus gegooid.
En ik kan bij een vriend tijdelijk onderblijven. Dus met mij persoonlijk is alles wel.
Na mijn vertrek ben ik niet terug geweest. Maar ga er vanuit dat alles nat is.
Zoekwoorden op google:
Floods lake district
Floods cockermouth
Keswick
Workington
Zal niet biken worden.
De natte groeten,
FaxMulder
Uw correspondent in het buitenland is verzopen......niet letterlijk gelukkig.
Maar gisteren is het dorp waar ik woon onder water gelopen. De hoofdstraat staat blank. Heleboel mensen zitten zonder woning op het moment. Een hoop wegen zijn onbegaanbaard.. bruggen zijn weggespoeld. De schade is enorm.
Ok mijn flatje (huur met meubels) op de begane grond staat blank...nou noem het maar gerust een indoor zwembad voor de bovenburen.
Gelukkig heb ik nog wel een groot deel van mijn spullen kunnen redden. 1 fiets lag nog in mijn auto die ik mee had naar de zaak. En tijdens het ophalen van mijn spullen (vooral kleding ed) heb ik mijn andere ook nog in de bus gegooid.
En ik kan bij een vriend tijdelijk onderblijven. Dus met mij persoonlijk is alles wel.
Na mijn vertrek ben ik niet terug geweest. Maar ga er vanuit dat alles nat is.
Zoekwoorden op google:
Floods lake district
Floods cockermouth
Keswick
Workington
Zal niet biken worden.
De natte groeten,
FaxMulder
Dat is toevallig, ik las net dit bericht: Link
Goed om te horen dat de schade voor jou nog enigsinds beperkt is gebleven, maar ook wel absurd dat er zoveel regen valt!
Goed om te horen dat de schade voor jou nog enigsinds beperkt is gebleven, maar ook wel absurd dat er zoveel regen valt!
- Jean-Pierre
- TheBigLjeweetwel
ja hier hebben ze waterkering zaken heel goed voor mekaar. en ook nooitr last van orkanen en aardbevingen, ratelslangen in je tuin en huis. Net als in Australie. Hiep hiep hoera voor Europa dan.Het TUIG schreef:Hebben ze daar geen dijken dan?
Soms zou ik wel willen ruilen als je weer eens een berg mooie foto's gepost hebt,maar als ik dit zo lees dan is het hier in Holland zo slecht nog niet.
Suucces!
slapouwehoeren de gekste je weet toch
- cyberhawk
- Contacteer:
dude.. volgende woning hoger gelegen zoeken ...
voor christus deden we dat ook al hier in nederland..
toen noemden we dat nog een terp..
ik zag gisteren de beelden op tv.. lijkt wel een raft parcour op sommige plekken..
ik baal ook een beetje ik woonde 6 hoog.. ga nu naar de begane grond..
als hier de buien losbarsten en onze dijken helpen niet tegen alles....zit ik ook onder NAP
voor christus deden we dat ook al hier in nederland..
toen noemden we dat nog een terp..
ik zag gisteren de beelden op tv.. lijkt wel een raft parcour op sommige plekken..
ik baal ook een beetje ik woonde 6 hoog.. ga nu naar de begane grond..
als hier de buien losbarsten en onze dijken helpen niet tegen alles....zit ik ook onder NAP

Bedankt voor al t medeleven.
Al met al gaat t wel oke hier. Veel wegen nog afgesloten, geen bruggen meer etc.
Nee geen dijken hier, ze kunnen wel het eea leren van ons Hollanders.
En heb sowieso al een lange kerst vakantie in NL.. dan wel Oostenrijk
Maar misschien dat ie nog wel iets verlengt word idd.
We shall see.
ben nog niet terug geweest naar mijn flatje. Al schijnt het wel weer droog te zijn. Hopelijk morgen, als het vrij gegeven word.
Al met al gaat t wel oke hier. Veel wegen nog afgesloten, geen bruggen meer etc.
Nee geen dijken hier, ze kunnen wel het eea leren van ons Hollanders.
En heb sowieso al een lange kerst vakantie in NL.. dan wel Oostenrijk

Maar misschien dat ie nog wel iets verlengt word idd.
We shall see.
ben nog niet terug geweest naar mijn flatje. Al schijnt het wel weer droog te zijn. Hopelijk morgen, als het vrij gegeven word.