Fietsen met storm is waardeloos

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
streeter
Fietsen met storm is waardeloos

Bericht door streeter » zo feb 28, 2010 3:31 pm

Vandaag dacht ik een lekker tochtje te kunnen gaan maken door de bossen rondom Koningschbos, Maria Hoop etc (Limburg) Rond 10 uur was het nog wel te doen maar rond 11 uur was ik blij dat ik het bos uitwas! Overal vlogen takken en dergelijke in het rond. wat een ravage.

Toen ik op de terugweg over een veldweg fietste, kwam er een super harde windvlaag opzetten waardoor ik van mijn fiets werd afgeblazen. Nouwja, de val was mede mogelijk gemaakt door een setje spd pedalen die niet snel genoeg wilden meewerken. Heb daarna nog staan kijken hoe een boer een omgewaaide boom was weg aan het slepen met zijn trekker. Dat zegt iets over het weer hier. Voor de rest van de week weet ik het wel, lekker met mijn bmxje naar de Promise waar het niet waait en droog is :lol:
Ditch the bitch, let's go riding

Simple bmx

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » zo feb 28, 2010 3:53 pm

Het weer vandaag is zo ongeveer het slechste wat je kan hebben als fietser,limburg is nu echt slecht volgens de berichten,je mag blij zijn dat je er zonder verwondingen vanaf bent gekomen zeg! Een tak op je hoofd en het had er heel anders uitgezien.ik heb zelf ook al een keer met storm in het bos gezeten en er ook zonder kleerscheuren vanaf gekomen,maar toen werdt ik op de gewone weg ook door een windvlaag opzij gedrukt net als jij vandaag,ik had alleen de pech dat er op de plek waar ik terecht kwam net een auto voorbij reed en mijn fiets aan de voorkant van de auto bleef en ik de achterkant van de auto vanaf de grond kon bekijken,dacht daar vandaag weer aan en ben maar binnengebleven.......safe ( and boring)
Intense Uzzi Vpx

dleidelmeijer
Contacteer:

Bericht door dleidelmeijer » zo feb 28, 2010 5:59 pm

vanmiddag nog heerlijk kunnen biken in elten (net over de grens bij doetinchem). Wel nat geworden maar dat mocht de pret niet drukken....

streeter

Bericht door streeter » zo feb 28, 2010 11:41 pm

Ik was zojuist in Sittard, en toen zag ik pas wat een storm er werkelijk heerst hier:O Er was een boom van +- 10 meter op een huis gevallen. Het hele dak ingezakt. Deze dingen zie je normaal op tv, ongeloofelijk! gelukkig geen gewonden.
Ditch the bitch, let's go riding

Simple bmx

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » ma mar 01, 2010 9:42 am

whahahahah

ik zat zondag op de bank met de planning dorst al in de voorbereiding..

toen hoorde ik dat er een weer-alarm werd gegeven..
ik dacht > lauw ! :o

eerste rit dit jaar en gelijk ellende..

we zijn gewoon gegaan.. modder zand regen > en na 3/4 de parcour geen remkracht meer :(

Afbeelding

moet wel zegge dat toen ik thuis kwam er best veel boom op de grond lag.. :|
daar niets gezien... :angelnot:

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » ma mar 01, 2010 1:34 pm

Ik heb gister mijn eerste serieuze kilometers gemaakt op mijn nieuwe racefiets (ja, ik ben om, ik kan het uitleggen...). Vetrok droog, wellis waar een stevige wind, 60 kilometer later was ik wel drijfnat, niet koud, maar voldaan.

Doe mij dit maar, ipv sneeuw + kou.
Ich Heisse Super Fantastisch!

stunior

Bericht door stunior » ma mar 01, 2010 5:06 pm

Ik ben gister bij de toblerone gaan fietsen, echt super gehad daar. lag aan de goeie kant van de berg waardoor er zo goed als geen wind was alleen boven op, regen hebben we ook geen last van gehad. Na 5 maanden herstel van een polsbreuk was dit weer de eerste keer op de fiets dus beter kon niet :)

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » ma mar 01, 2010 5:16 pm

DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Plaats reactie