Nikki Terpstra goes steel

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » di apr 13, 2010 7:31 am

JJ schreef: Goed punt.

Jammer dat de stalen vork Nikki Terpstra niet heeft geholpen aan een goede klassering.

JJ
Omdat je er om vraagt;

[Hapmodus]
Wie zegt ons dat wat hij liet zien in zijn seconds of fame, had kunnen laten zien als hij met een carbon exemplaar gereden had?
[/Hapmodus]

:)

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » di apr 13, 2010 7:40 am

Haha, nee ik meende het! zou toch tof zijn als een rijder die denkt daarmee het verschil te kunnen maken dat ook doet. En dan met een stalen vork! Zijn er fotos van die fiets trouwens? James Huang focussed alleen op de 'kampioensfietsen'.

Even zoeken!

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Perik

Bericht door Perik » di apr 13, 2010 11:05 am

Een paar plaatjes van cyclingnews:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding[/url]

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » di apr 13, 2010 11:54 am

HE! Een rechte starre vork... gebogen vorken waren toch comfortabeler! :)

marten

Bericht door marten » di apr 13, 2010 12:31 pm

Steelboy schreef:HE! Een rechte starre vork... gebogen vorken waren toch comfortabeler! :)
Er is niks comfortabel aan het buigen van Max vorkscheden, het moet allemaal uit de onderste 10 cm komen. :D
/Marten

Rinse Appelstroop
Contacteer:

Bericht door Rinse Appelstroop » di apr 13, 2010 8:57 pm

Even een gekke mensen met rare ideeën vraag:

Heeft iemand van hier de toer versie van Parijs Roubaix als eens gereden? De volle 255 op de racer dan..Het lijkt mij namelijk wel's wat (al is het wel een tering end..)

Rinse
Whoop Whoop!

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di apr 13, 2010 10:09 pm

Rinse Appelstroop schreef:Even een gekke mensen met rare ideeën vraag:

Heeft iemand van hier de toer versie van Parijs Roubaix als eens gereden? De volle 255 op de racer dan..Het lijkt mij namelijk wel's wat (al is het wel een tering end..)

Rinse
Natuurlijk niet...dwaas!

dussssssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » wo apr 14, 2010 6:49 am

Het blijft echt waanzinnig, het gebaar van Leukemans op 7 minuten in het filmpje, legendarisch. Naja, wat legendarisch is is natuurlijk Cancelara, wat een held!

http://www.youtube.com/watch?v=j7xjsPqH ... r_embedded

En er zullen vast mensen zijn die de tour versie hebben gedaan, en ook daar heb ik een hoop respect voor...

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » wo apr 14, 2010 12:26 pm

Ongelofelijk alsof de rest stil lijkt te staan zo fietst ie weg. (Belgisch commentaar is wel beter dan Mart en consorten)

Had die kerels een lefty of headshock gegeven. Stijf en niet veel zwaarder dan een stalen vork maar wel een stuk comfortabeler dus minder vermoeiend dus meer kracht over dus had Fabian tegenstand gehad. (moeilijk volk hoor die wielrenners :lol: )

ochikiro

Bericht door ochikiro » wo apr 14, 2010 2:39 pm

Rinse Appelstroop schreef: Heeft iemand van hier de toer versie van Parijs Roubaix als eens gereden? De volle 255 op de racer dan..Het lijkt mij namelijk wel's wat (al is het wel een tering end..)
Rinse
Ik heb afgelopen november het parcours van kasseistrook 25 (Quievy) tot en met 17 (bos van Wallers/Arenberg) met mijn reisfiets (26" marathon supremes) met bepakking gereden in aanmerkelijk slechtere omstandigheden dan afgelopen zondag. En 2 weken geleden de 150km toertocht van Vlaanderen op de racefiets (28" vittoria pave) in aanmerkelijk slechtere omstandigheden dan waarin de pro-versie verreden werd.

Enkele conclusies:
1) Blijkbaar mag je pas op het moment dat je betaald wordt om te fietsen in droog en zonnig weer over kasseien fietsen.
2) De kasseien in Vlaanderen stellen weinig tot niets voor.
3) Ook als je op dikke marathon supremes met +40km/h over de kasseien in het bos van Arenberg rijdt, kun je lek rijden.
4) Parijs-Roubaix is net zo'n vlakke koers als Veenendaal-Veenendaal of de Eerbeekse Toertocht.
5) Het jeukt enorm om as. juni deel te nemen aan de 170km versie van de PR toertocht.

Plaats reactie