Powerbalance gebruikers hier?
Moderator:Beheerders
- didadunlop
Snake oil.
Gewoon beter (niet zozeer harder) trainen en gewoon lekkerder in je vel te zitten (beetje positief denken, negatieve emoties onder controle houden etc) zal meer opleveren. Daar heb ik geen bandje voor nodig.
Gewoon beter (niet zozeer harder) trainen en gewoon lekkerder in je vel te zitten (beetje positief denken, negatieve emoties onder controle houden etc) zal meer opleveren. Daar heb ik geen bandje voor nodig.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
- Contacteer:
Maar hij draagt ze wel zelf...ik denk dat dit beter werkt dan al die vlooienbandjes, st christoffels en wat dan ook voor inzin:
ik heb ze een klein jaar gebruikt, was er deels content van, in het begin zeker maar na een tijdje gaat die dan kapot en zie je dat er eigenlijk gewoon een velletje zilverpapier inzit. dan moetje zelf maar inzien of je erin blijft geloven of niet. ik heb mij nog een 2de gekocht en die uitgedragen tot die ook kapot was. dus 2 op een klein jaar=80euro
Als je er echt in gelooft werkt het! maar ik ben ervan afgestapt want tis mij eerder iets datje jezelf wijsmaakt
- didadunlop
Volgens mij zijn er recentelijk genoeg nieuwsberichten geweest waarin de producent al aangaf dat het een grote hoax is geweest zonder enige wetenschappelijke onderbouwing.
Maar inderdaad als je erin gelooft het. Mooi dat placebo effect. Als mensen nu eens in zichzelf zouden geloven en hun eigen kracht ipv het leggen bij een plastic bandje (of andere "idols").
Maar inderdaad als je erin gelooft het. Mooi dat placebo effect. Als mensen nu eens in zichzelf zouden geloven en hun eigen kracht ipv het leggen bij een plastic bandje (of andere "idols").
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.