full body?
Moderator:Beheerders
hey,
als beginner verwacht ik wel dat ik op mijn muil ga gaan bij 't freeriden..'k heb al 'n helm en knie/scheen beschermers maar ik vraag me af of een bodysuit mss geen slechte investering zou zijn?
als beginner verwacht ik wel dat ik op mijn muil ga gaan bij 't freeriden..'k heb al 'n helm en knie/scheen beschermers maar ik vraag me af of een bodysuit mss geen slechte investering zou zijn?
- mentalernie
-
-
-
- Contacteer:
full body? bestaan die ueberhaupt nog? Moet je nooit doen...
Gewoon een safety jacket, en dan een protectie short met knie/scheenbeschermers.
Kwa kwaliteit en pasvorm blijft Dainese het beste.
Let er op, dat je de backprotector los kunt gebruiken (Dainese bvbld). Heb je er ook wat aan, als je Enduro rijdt of voor skieen/boarden...
Gewoon een safety jacket, en dan een protectie short met knie/scheenbeschermers.
Kwa kwaliteit en pasvorm blijft Dainese het beste.
Let er op, dat je de backprotector los kunt gebruiken (Dainese bvbld). Heb je er ook wat aan, als je Enduro rijdt of voor skieen/boarden...
- cyberhawk
- Contacteer:
vreemd er worden er nog genoeg gemaakt en ver/gekocht..Sepp schreef:full body? bestaan die ueberhaupt nog? Moet je nooit doen...
...
(full body neem ik aan dattie een suit bedoeld geen pak

als je los gaat kopen zit het ook los van elkaar..
wat ik merk met crashen is dat als alles aan elkaar zit.. het soms wat bewegings vrijheid verminderd.. maar alles wel op zn plaats blijft zitten ,.

elleboog stukjes enzo,. ( schouders zijn bij mij een pre
tis leuk dat je al die racers en freeriders met coresavers (als ze al wat dragen) ziet rijden
wat betreft een verwijder barerug plaat. is wel handig als je een rug zak draagt.. die doet t werk ook wel. en wil soms irriteren met een rug plaat alhoewel ik er geen last van heb
maar ga eens een biker zoeken met een gebroken elleboog.. wordt toch moeilijk als je je arm niet meer kan strekken

ik zeg doen .. kosten tegenwoordig niet zo veel meer.. dus als je niet voor t duurste gaat .. heb je een goede deal eraan..

-
- Contacteer:
-
Weet ik ook maar waar die fontein staat????????????Atzerath schreef:no shit...het is me ook niet te doen om de breuken maar om de blauwe plekken
Ik besef heus wel dat zo'n pakje me niet onsterfelijk maakt, daarvoor moet je water uit de fontein van de eeuwige jeugd drinken...Weet toch iedereen?

What goes up must come down(hill)
-
Re: .
zo kan ik t ook aanlengen met kraanwater normaal heb je maar een slok of 3 nodig! Afzetter!.valent46 schreef:ja in mijn tuin........ (5 euro per slok wekelijkse behandeling?)

What goes up must come down(hill)
Als je begint met freeriden en zonder nekbrace gaat rijden zou ik je echt een MX protector/deflector aanraden! Ik crash er al ruim 10jr mee en nog nooit een bot gebroken, terwijl een maat van me vorig jaar in een nieuwe 661 vapor suit z'n sleutelbeen dubbel brak bij een over the handlebar face-first-brains-last truc 
Elleboog- en knie/scheen beschermers zijn wel zo fijn. Je zult je pedalen nog wel eens je scheen in boren als je met flats gaat rijden.
Last van je nieren/maag bij het afdalen? Losse kidney belt, berschermt tevens je onderrug. Heel handig als je een dagje gaat verhuizen of sjouwen!
Als je zonder body-armor wil rijden, koop op z'n minst een FF-helm en een BNS
veel plezier!

Elleboog- en knie/scheen beschermers zijn wel zo fijn. Je zult je pedalen nog wel eens je scheen in boren als je met flats gaat rijden.
Last van je nieren/maag bij het afdalen? Losse kidney belt, berschermt tevens je onderrug. Heel handig als je een dagje gaat verhuizen of sjouwen!
Als je zonder body-armor wil rijden, koop op z'n minst een FF-helm en een BNS
veel plezier!
Gelukkig is dit wel een meetpunt waar je van op aan kunt...Seth schreef:Als je begint met freeriden en zonder nekbrace gaat rijden zou ik je echt een MX protector/deflector aanraden! Ik crash er al ruim 10jr mee en nog nooit een bot gebroken, terwijl een maat van me vorig jaar in een nieuwe 661 vapor suit z'n sleutelbeen dubbel brak bij een over the handlebar face-first-brains-last truc