What's in store for 2011?!
Moderator:Beheerders
- GuusBouwmans
- Contacteer:
Dag mannen,
Ik heb nu onderhand alweer een hoop beeldmateriaal, en heb besloten even een héle simpele teaser te maken. In de teaser zit alleen footage van de video's die al zo goed als finished zijn, maar natuurlijk komt er meer.
http://www.youtube.com/watch?v=6iEbyXHYzpQ&fmt=22
Heeft deze teaser je geïntresseerd? Blijf dan de komende tijd het RideActiveVideo kanaal checken. Mocht je ook eens willen rijden in een van mijn video's? You're welcome, the more the merrier! Laat in dat geval maar wat weten.
Thanks voor je tijd en enjoy,
Guus
Ik heb nu onderhand alweer een hoop beeldmateriaal, en heb besloten even een héle simpele teaser te maken. In de teaser zit alleen footage van de video's die al zo goed als finished zijn, maar natuurlijk komt er meer.
http://www.youtube.com/watch?v=6iEbyXHYzpQ&fmt=22
Heeft deze teaser je geïntresseerd? Blijf dan de komende tijd het RideActiveVideo kanaal checken. Mocht je ook eens willen rijden in een van mijn video's? You're welcome, the more the merrier! Laat in dat geval maar wat weten.
Thanks voor je tijd en enjoy,
Guus
Do what you like, and you'll like what you do!
-
- GuusBouwmans
- Contacteer:
- GuusBouwmans
- Contacteer:
13
Ik kan uit jou onderschrift al opmaken waar dit naartoe gaat haha. Ik zal proberen deze datum vrij te houden. Heb jij wat meer info dan?
Guus
Guus
Do what you like, and you'll like what you do!
Re: 13
Ik ben juist degene met ALLE infoGuusBouwmans schreef:Ik kan uit jou onderschrift al opmaken waar dit naartoe gaat haha. Ik zal proberen deze datum vrij te houden. Heb jij wat meer info dan?
Guus

- GuusBouwmans
- Contacteer: