trek slopestyle bikes

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
JustRideThatBike
trek slopestyle bikes

Bericht door JustRideThatBike » wo jul 27, 2011 7:50 pm

weet iemand waar ik de slopestyle bikes van trek kan vinden?of zijn die alleen voor de rijders van trek,?:p

Jean-Pierre

Re: trek slopestyle bikes

Bericht door Jean-Pierre » wo jul 27, 2011 8:41 pm

JustRideThatBike schreef:weet iemand waar ik de slopestyle bikes van trek kan vinden?of zijn die alleen voor de rijders van trek,?:p
Costum frames, alleen gemaakt voor de Trek G3 rijders. Mccaul, Semenuk en Shandro.
Dus jammer genoeg niet te krijgen bij je locale Trek dealer.

Frame is gebaseerd op een Remedy, dus als je wil prutsen kan dat... Alleen zal het nooit het zelfde zijn.

ikbenerik
Contacteer:

Bericht door ikbenerik » wo jul 27, 2011 9:10 pm

Anneke nu ook zo te zien. Er gaan wel geruchten rond dat de remedy slopestyle in productie genomen gaat worden. Maar of het waar is en wanneer dat is nog maar de vraag...

Krijg de foto niet geplaats maar hier een linkje http://desmond.yfrog.com/Himg737/scaled ... &ysize=640

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » wo jul 27, 2011 9:59 pm

ikbenerik schreef:Anneke nu ook zo te zien. Er gaan wel geruchten rond dat de remedy slopestyle in productie genomen gaat worden. Maar of het waar is en wanneer dat is nog maar de vraag...

Krijg de foto niet geplaats maar hier een linkje http://desmond.yfrog.com/Himg737/scaled ... &ysize=640
Dan twijfel ik niet gouw over het bestellen van zo'n beest!

Die van Anneke, heel vet!

ikbenerik
Contacteer:

Bericht door ikbenerik » wo jul 27, 2011 11:46 pm

Stillridingbmx schreef:Dan twijfel ik niet gouw over het bestellen van zo'n beest!
+1 !

Plaats reactie