Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Moderator:Beheerders
- Xircuit
- Berichten:3504
- Lid geworden op:vr sep 20, 2002 9:19 am
- Locatie:Amsterdam, MTB @ Posbank/Montferland
- Contacteer:
Ik neem aan dat je (tijdelijk) dan toch een nieuwe bus krijgt?
-
- Forumbeheerder
- Berichten:5232
- Lid geworden op:ma okt 01, 2001 9:01 am
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
deze staat nu voor bij mn buren (Maybach dealer belgie)


weinig plaats voor fietsen, maar todtnau ligt wel 3 uur dichter hiermee


weinig plaats voor fietsen, maar todtnau ligt wel 3 uur dichter hiermee
- Xircuit
- Berichten:3504
- Lid geworden op:vr sep 20, 2002 9:19 am
- Locatie:Amsterdam, MTB @ Posbank/Montferland
- Contacteer:
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Autobahn Porno!
http://www.employees.org/~beetle/ot/m5rs6.wmv
M3 CSL vs RS6 MTM vs M5
[sub]doel opslaan als[/sub]
http://www.employees.org/~beetle/ot/m5rs6.wmv
M3 CSL vs RS6 MTM vs M5
[sub]doel opslaan als[/sub]
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
BF schreef:
deze staat nu voor bij mn buren (Maybach dealer belgie)
![]()
![]()
weinig plaats voor fietsen, maar todtnau ligt wel 3 uur dichter hiermee
Fietsen kan je toch gewoon met een paar flinke spanbanden aan de achtervleugel vastbinden? ;D ;D ;D
- Xircuit
- Berichten:3504
- Lid geworden op:vr sep 20, 2002 9:19 am
- Locatie:Amsterdam, MTB @ Posbank/Montferland
- Contacteer:
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Wedden dat daar een trek haak opzit. :P
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Xircuit™ schreef:
Ik neem aan dat je (tijdelijk) dan toch een nieuwe bus krijgt?
Ze hadden hem binnen 4 werkdagen gemaakt, kromme dorpels, bestuurdersdeur en schuifdeur vervangen, bumpers voor en achter, wielophanging voor en wat kleine dingen nog en natuurlijk spuitwerk.... :P
En nog hadden ze het lef om een rekening te sturen voor het tijdelijke vervoer....
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Zane! schreef:
![]()
oopsie hehe
zane
Hij is gaaf
Jij je zin k hou m En n G30 cargo van d"r bij gekocht (droge bikes duzzz)
greetzzz 8)Angel

Re:Den ootoo van den biker, deel IV
nice... zou toch ook dik zonde zijn?
mail me maar es wat pix fzo, thnx..
zane
mail me maar es wat pix fzo, thnx..
zane
- Ghostdog - X
- Berichten:991
- Lid geworden op:wo aug 29, 2001 6:31 pm
- Contacteer:
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
tsja dr passen niet echt fietsen in maar wat een schoonheid!!

Re:Den ootoo van den biker, deel IV
hmmm nice!!! ;D
Meer details:
Aston Martin keert terug in de racerij met de nieuwe DB9. De naar DBR9 getransformeerde auto moet volgend jaar o.a. in de 24 uur van Le Mans starten.
De nieuwe GT-racer is gebaseerd op de productieversie van de DB9. De auto wordt geprepareerd bij de firma Prodrive uit het Britse Banbury. Prodrive is verantwoordelijk voor het ontwerp, ontwikkeling en management van het raceprogramma.
De eerste DBR9 wordt op dit moment geprepareerd en zal in 2005 deelnemen aan enkele internationale raceprogrammaÂ’s, waaronder de 24 uur van Le Mans. Drie onafhankelijke teams zullen elk kunnen beschikken over twee autoÂ’s, waarbij ze volledige ondersteuning krijgen van de fabriek.
Ook zullen een gelimiteerd aantal DBR9Â’s beschikbaar zijn voor een groep geselecteerde klanten. Deze straatautoÂ’s zullen dezelfde specificaties hebben als de race-versie.
Prodrive prepareerd de auto"s dus moet t uiteindelijk wel goed komen denk ik zo. Ze hebben ook die 550 Maranello"s geprepareerd en die waren ook erg sterk.
We zijn benieuwd!
Meer details:
Aston Martin keert terug in de racerij met de nieuwe DB9. De naar DBR9 getransformeerde auto moet volgend jaar o.a. in de 24 uur van Le Mans starten.
De nieuwe GT-racer is gebaseerd op de productieversie van de DB9. De auto wordt geprepareerd bij de firma Prodrive uit het Britse Banbury. Prodrive is verantwoordelijk voor het ontwerp, ontwikkeling en management van het raceprogramma.
De eerste DBR9 wordt op dit moment geprepareerd en zal in 2005 deelnemen aan enkele internationale raceprogrammaÂ’s, waaronder de 24 uur van Le Mans. Drie onafhankelijke teams zullen elk kunnen beschikken over twee autoÂ’s, waarbij ze volledige ondersteuning krijgen van de fabriek.
Ook zullen een gelimiteerd aantal DBR9Â’s beschikbaar zijn voor een groep geselecteerde klanten. Deze straatautoÂ’s zullen dezelfde specificaties hebben als de race-versie.
Prodrive prepareerd de auto"s dus moet t uiteindelijk wel goed komen denk ik zo. Ze hebben ook die 550 Maranello"s geprepareerd en die waren ook erg sterk.
We zijn benieuwd!
- Ghostdog - X
- Berichten:991
- Lid geworden op:wo aug 29, 2001 6:31 pm
- Contacteer:
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
hier een iets betere foto van de buiten en binnenkant
kan er geen genoeg van krijgen zo vet



kan er geen genoeg van krijgen zo vet
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Die motor hoort niet bij die auto!!!! ;D
Sinds wanneer ligt er een 6 in lijn in een Aston??
De kleuren komen ook niet overeen.. Die onderste is volgens mij een DB7 (maar ook die werden niet met een 6 in lijn geleverd toch?)
Sinds wanneer ligt er een 6 in lijn in een Aston??
De kleuren komen ook niet overeen.. Die onderste is volgens mij een DB7 (maar ook die werden niet met een 6 in lijn geleverd toch?)
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
6 in lijn is TVR!! AM doet het alleen met V"s (6,8,10) en de onderste auto is een andere dan de DBR9!
- Ghostdog - X
- Berichten:991
- Lid geworden op:wo aug 29, 2001 6:31 pm
- Contacteer:
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
ok whoops verkeerde plaatje geplakt. dit is inderdaad een DB7 (die is er wel met v6)
maar wel indrukwekkend motortje ;D
maar wel indrukwekkend motortje ;D
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
[img]http://C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Afbeelding[/img] leuk en toch betaalbaar
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
sorry hoar mijn personlijke menig T is en blijft .........
ENGELSE SHIT
USA rulezzzz
greetzzz 8)angel
ENGELSE SHIT
USA rulezzzz
greetzzz 8)angel

Re:Den ootoo van den biker, deel IV
ENGELSE SHIT RULED!!!!
Sommige USA auto"s vindt ik ook wel vet (Infiniti FX 35, Hummer, Viper, Mustang), maar toch hebben vooral de oude Engelse auto"s IMHO veel meer stijl en klasse.
USA auto"s vind ik vaak zo pronkerig.
Sommige USA auto"s vindt ik ook wel vet (Infiniti FX 35, Hummer, Viper, Mustang), maar toch hebben vooral de oude Engelse auto"s IMHO veel meer stijl en klasse.
USA auto"s vind ik vaak zo pronkerig.
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Smaken verschillen Juist die ouwe engelse sh... auto"s man man ieniemienie mg tjes e.d
nee geef mij maar big block yanken
"NOTHING BEATS THE BIG CUBIC INCHES ENGINES "
8)Angel
And remember: "loud pipes save lives "
nee geef mij maar big block yanken
"NOTHING BEATS THE BIG CUBIC INCHES ENGINES "
8)Angel

And remember: "loud pipes save lives "
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Achja, elke soort heeft zo z"n charmes. USA big block power en GB heeft style.
iets heel anders, een verbouwde Holden (Australisch merk, USA engines)
classic: International Scout!!!
Classic: Citroën Mehari
iets heel anders, een verbouwde Holden (Australisch merk, USA engines)

classic: International Scout!!!

Classic: Citroën Mehari

- Ghostdog - X
- Berichten:991
- Lid geworden op:wo aug 29, 2001 6:31 pm
- Contacteer:
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
angel schreef:
Smaken verschillen Juist die ouwe engelse sh... auto"s man man ieniemienie mg tjes e.d
nee geef mij maar big block yanken
"NOTHING BEATS THE BIG CUBIC INCHES ENGINES "
dan hebben ze nu de perfecte combi. Rover MG met v8 uit de mustang ;D
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Mathijs schreef:
![]()
En dan ff on topic.
Dit is dus de perfecte fietsauto voor als je geen haast hebt....
Met deze hebben we vorig jaar Rotterdam-Willingen in 10 uur afgelegd...
Achter ons kamp staat ie zeg maar verscholen...

Re:Den ootoo van den biker, deel IV
Aaah vet!! Het is inderdaad geen snelheids monster. Maar hij is wel cool!! En de carrosserie roest niet, polyester toch?
- Xircuit
- Berichten:3504
- Lid geworden op:vr sep 20, 2002 9:19 am
- Locatie:Amsterdam, MTB @ Posbank/Montferland
- Contacteer:
Re:Den ootoo van den biker, deel IV
surfstad schreef:
En dan ff on topic.
Dit is dus de perfecte fietsauto voor als je geen haast hebt....
Met deze hebben we vorig jaar Rotterdam-Willingen in 10 uur afgelegd...
Achter ons kamp staat ie zeg maar verscholen...
Wat is nou de kruissnelheid van z"on ding?