Re:minder slotjes?

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

WhoCares

Bericht door WhoCares » ma dec 22, 2003 11:47 am

Ruud schreef: Ik krijg nu van die Old-school herinneringen aan het knoktopic met Funrider en Solomon. Lachen was dat.
Waar zijn die 2 toch gebleven ???????

FightClub ;D ;D ;D en ene HotWheels geloof ik

Zane!

Bericht door Zane! » ma dec 22, 2003 1:49 pm

en toen gingen we ouwe koeien uit de sloot halen....?

*gaap*

zane

surfstad

Bericht door surfstad » ma dec 22, 2003 1:57 pm

Misschien een goed moment om al die kritiek eens om te zetten in een procedure rondom het slotjes plaatsen.
Hoe het ook kan bewijst die ouwe Rodger op zijn mountainbike.nl.
Wanneer ik daar mijn boekje weer eens te buiten ben gegaan, gaat hij me bellen/mailen om te vragen of het niet anders kan.
Vaak klinkt hij dan zo zielig dat ik een post of topic wijzig of toestemming geef om hem op slot te gooien.
Nu zeg ik niet dat je iedereen op moet gaan bellen, maar stuur diegene die de topic gestart is een mailtje. Mocht hij binnen twee dagen niet reageren, kun je het als nog op slot gooien.

Greetz,
Jeroen

Zane!

Bericht door Zane! » ma dec 22, 2003 2:06 pm

niet bestaande emails

nooit wat terug horen

debiele mails terug?

etc?

zane

camouflage

Bericht door camouflage » ma dec 22, 2003 3:05 pm

Joe iedereen,

Zwijg me over slotjes !!! Ik kan der van meespreken. ;D

Jaja ik moet me natuurlijk weeral mengen(heb toch nix anders zinnigs te doen-behalve downhilleu-) :-X

Is er geen mogelijkheid om een bericht gewoonweg te deleten inplaats van slotje op te zetten?? ::)

Greetz -camou-

Smax
Contacteer:

Bericht door Smax » ma dec 22, 2003 5:39 pm

ook even reageren omdat er volgens mij wel wat over het hoofd gezien wordt....

eerst en vooral chapeau voor: Zane!, Ruben, K@tze, die toch wel zeer gepast en "in koelen bloede" gereageerd hebben... proficiat...

Over jurriaan: ik vind dat jullie niet moeten vergeten dat hij idd moderator is, en er mede is om orde en sfeerbevorderingen te scheppen, maar jurriaan is ook nog een mens, en ook hij mag af en toe toch eens lachen? Of evt eens off topic een insidertje posten... dat doet toch iedereen, ik vind dat hij dat recht ook heeft ook al wijkt hij dan eventjes van zijn "goedevoorbeeld"-functie af...

Over die slotjes: Ik vind dat er wel op voorhand, voor het vergrendelen van een topic, even mag contact opgenomen worden met degene die in de fout ging, om misverstanden te vermijden. Het gebeurd volgens mij vaak dat een moderator kwadere bedoelingen tussen de regels ziet, dan dat degene in kwestie bedoeld had, en er eigenlijk niks aan de hand is....

Gegroet,
Robin

ik ga nu nog wat fietsen jongens, het is nu eenmaal prioritair t.o.v. fora vullen.... :-* :P

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » ma dec 22, 2003 7:00 pm

Aan de ene kant wordt er gevraagd om Moderators die meer optreden en aan de andere kant moeten er minder slotjes geplaatst worden. Klinkt voor mij tegenstrijdig. Ik probeer samen met de andere Moderators dit forum een beetje leefbaar te houden op een manier die mij en ons goed lijkt. Daar bij heeft elke moderator zijn eigen invulling die op hoofdlijnen gelijk is aan de andere moderators. Wellicht niet bij een ider bekend maar kritische punten geuit door DP leden worden zoveel mogelijk door de moderators onderling besproken, en waar nodig, ter beoordeling aan de Moderators en de oprichter van deze site, aangepast of verbeterd.
Wat mij irriteert is dat dit zo, echt op de man gespeelt, op DP gekwakt wordt. Stuur mij een mailtje of Ruben. Sommige suggeren dit als tip voor moderators, ook een idee voor DP leden..

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » ma dec 22, 2003 7:04 pm

Als het er beter van werd zou dit topic niet bestaan of wel?

Gast

Bericht door Gast » ma dec 22, 2003 9:24 pm

100 punten voor T-1

prrrrrrrrrrrr boem pr boem

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » ma dec 22, 2003 9:32 pm

Jurriaan schreef:
Aan de ene kant wordt er gevraagd om Moderators die meer optreden en aan de andere kant moeten er minder slotjes geplaatst worden. Klinkt voor mij tegenstrijdig. Ik probeer samen met de andere Moderators dit forum een beetje leefbaar te houden op een manier die mij en ons goed lijkt. Daar bij heeft elke moderator zijn eigen invulling die op hoofdlijnen gelijk is aan de andere moderators. Wellicht niet bij een ider bekend maar kritische punten geuit door DP leden worden zoveel mogelijk door de moderators onderling besproken, en waar nodig, ter beoordeling aan de Moderators en de oprichter van deze site, aangepast of verbeterd.
Wat mij irriteert is dat dit zo, echt op de man gespeelt, op DP gekwakt wordt. Stuur mij een mailtje of Ruben. Sommige suggeren dit als tip voor moderators, ook een idee voor DP leden..

sluit ik me 100% bij aan...

Fast

Bericht door Fast » ma dec 22, 2003 9:49 pm

Steelboy schreef:
[
Jurriaan schreef:

sluit ik me 100% bij aan...

Ik ook, voor de volle 100%.

Nog even filosofisch: zonder regels geen vrijheid.

WhoCares

Bericht door WhoCares » di dec 23, 2003 8:23 am

Eigenlijk moet iedereen zich als moderator zien . ;) ;)

Gast

Bericht door Gast » di dec 23, 2003 10:26 am

koenie kan er ook wat van ???

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » vr dec 26, 2003 12:58 am

Ik als starter van dit topic zeg dat er een slotje op mag omdat we dadelijk niet meer weten waar het ook al weer over ging.

arnout(moderator mode)

edit: => => => => => =>=> => =>=> => =>=> => =>=> => =>=> => =>=> => =>=> => =>=> => =>=> => => Meld dit bericht aan de moderator
;)

surfstad

Bericht door surfstad » vr dec 26, 2003 12:42 pm

Ben je helemaal van de pot afgerukt?
Eerst iedereen opnaaien en dan een slotje erop????
Dwaas!

Plaats reactie