wat heeft iedereen opeens met coke

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

ELVIS
Re:wat heeft iedereen opeens met coke

Bericht door ELVIS » wo jan 07, 2004 6:13 pm

Dude© schreef: In Nederland zijn veel meer alcohol dan drugsverslaafden en toch hoor ik nooit iemand bitchen over alcohol.
Het probleem ligt vaak bij de gebruiker, de 1 kan het wel recreatief gebruiken en bij de ander loopt het uit de hand.
Mee eens, mooi gezegd.
En het blijft eigen keuze, ik kijk niemand er op aan als er gebruikt wordt.
ben er zelf alleen tegen, maar maak het niet een ander zijn probleem, zoals bij de anti rokers lobby in Nederland

peter

Bericht door peter » wo jan 07, 2004 6:21 pm

ja alcohol is idd ook wel een hard drugs.....
maar dat is massaaaaal geaccepteerd :D

ZERO

Bericht door ZERO » wo jan 07, 2004 6:23 pm

Off topic :

Vrouwen die roken en gezichtscreme gebruiken , die zijn dom. ;)

mannen die gezichtscreme gebruiken bestaan ook hoor, en mannen die dus gezichtscreme gebruiken en/of roken zij ook dom

peter

Bericht door peter » wo jan 07, 2004 6:24 pm

ons kent ons he ;D

peter

Bericht door peter » wo jan 07, 2004 6:25 pm

ok kom maar met die tegen werkende reacties .......
ik had al op enter gedrukt

Binker

Bericht door Binker » wo jan 07, 2004 6:26 pm

Heb een tijdje geleden op de Nieuwe Binnenweg gewoond. Tijdens operatie Victor was de politie in ons huis te gast (om te posten) Na wat aanwijzingen ging er een wereld voor me open. Ik heb nog nooit zoveel gedealt zien worden voor mijn neus!!! Echt ongelofelijk op het stuk weg wat wij konden zien stonden zeker 5 dealers!! 5 da is nie normaal man en klanten jonge da was eg weinig veel. Ik wil trouwens die heren bedanken want na die arrestaties was het weinig rustig daar hahahaha.
Als je snuift rotten je hersens weg je wordt een arrogante narcistische lul naarmate je meer gebruikt en da mot ik niet. Ik houd niet van chemische troep die is er al genoeg! En ja er zijn nu veel mensen die coke gebruiken de lol is van de xtc af en ZE vinden dat coke minder schadelijk is??????? In mijn ogen alleen maar verschuiven van het probleem. eerst een pil nu poeder go figure

peter

Bericht door peter » wo jan 07, 2004 6:30 pm

idd ze zeggen dat het beter is ja
en het zou ook nog beter zijn dan drinken......uuhhhhh ::)
ik moet er ook helemaal niks van hebben.
ik ben al king !!! ;D

camouflage

Bericht door camouflage » wo jan 07, 2004 6:37 pm

@ peter

Ik denk dat je beter je mond kunt houden .

Ik ben heel men leven opgegroeid in Antwerpen,
Heb al vrienden zien ten onder gaan aan dat kl*te spul.

En heb er zelf even mee in contact geweest.
Vrienden van mij helpen mee in een afkickcentrum.

En ik kom af en toe op de Belgische omroep om de mensen de juiste informatie te geven over allerhande drugs.

Citeer ; "Ik denk dat je beter je mond kunt houden ."

BTW.:Dit is geen topic waard om over bezig te zijn.

Is het hier een drugs-site of een MTB-site??¿¿

Cut tha horsesh*t and get back 2 basic :P

Greetz

-camou-

camouflage

Bericht door camouflage » wo jan 07, 2004 6:41 pm

check it,vorig jaar met 2 gasten dak ken rechtgezet :
voor de gewone mens die informatie wilt hebben (zelfs de overheid haalt er zen info af) :P ;D

http://www.stonedonline.com/

-camou-

ELVIS

Bericht door ELVIS » wo jan 07, 2004 7:05 pm

camouflage schreef:
Joe iedereen,

moet je vooral rondbazuinen dat je vrienden coke snuiven en waar die ongeveer wonen , of waar het probleem zich ongeveer situeert. ::)

Topic over die gestolen Merlin al gelezen????

Ook politieagenten biken !
Moet je vooral zo"n dom topic posten !

Op zen minst een slotje waard ! >:(

-camou-

PS.: Alle soort van doping-drugs,zou totaal verbannen moeten worden uit de sportieve wereld , en zekerst op DP!!!!!!!

@ peter

Ik denk dat je beter je mond kunt houden .

Ik ben heel men leven opgegroeid in Antwerpen,
Heb al vrienden zien ten onder gaan aan dat kl*te spul.

En heb er zelf even mee in contact geweest.
Vrienden van mij helpen mee in een afkickcentrum.

En ik kom af en toe op de Belgische omroep om de mensen de juiste informatie te geven over allerhande drugs.

Citeer ; "Ik denk dat je beter je mond kunt houden ."

BTW.:Dit is geen topic waard om over bezig te zijn.

Is het hier een drugs-site of een MTB-site??¿¿

Cut tha horsesh*t and get back 2 basic :P

Greetz

-camou-
Kom jij eens onder dat camouflage net vandaan, ikuh jouwie niet begrijpen, eerst zeg je dat de politie niet mag weten dat er ergens coke is, en nu blijken je vrienden er aan kapot te zijn gegaan en doen je vrienden iets met opvang van verslaafden. Zou het dan niet logisch zijn dat je juist wil dat de politie coke deliquenten oppakt.

camouflage

Bericht door camouflage » wo jan 07, 2004 7:11 pm

neen,

zou jij graag hebben dat ze jou zouden verlinken???

Wat je ook in je Priveleven doet??

Zo ben ik niet.

-camou-

ELVIS

Bericht door ELVIS » wo jan 07, 2004 7:13 pm

sorry hoor, als mijn VRIENDEN kapot zouden gaan aan de coke, dan verlul/verlink ik echt de dealer en of de distribiteur wel vriend. Ik weet niet hoe dat in belgie gaat.?

Elvis

Gast

Bericht door Gast » wo jan 07, 2004 7:16 pm

Beter regel je zon zaken met je vrienden en niet met degene waar ze hun coke halen. Als iemand alcohollist is ga je toch ook niet klagen bij de Heiniken

ELVIS

Bericht door ELVIS » wo jan 07, 2004 7:18 pm

Zit wat in, zekers.
Ik denk alleen dat je met iemand die kapot gaat aan de coke niet veel meer kan beginnen, ik zou er geen problemen mee hebben om dan zijn toevoer af te snijden en de straat voor even schoon te maken.

camouflage

Bericht door camouflage » wo jan 07, 2004 7:21 pm

Joeeee,

Jij weet blijkbaar niet wat je je op je nek kan halen door dealers te verlinken.
Ooit wel eens een berreta tegen je hoofd gedrukt gekregen omdat je toevallig (zonder bedoelingen)tegen het hoofd stoot.

Daar kun je in die wereld een "bullit" voor krijgen dude.

Maar ik heb stilleks aan genoeg over dit onderwerp.

Het is niet leuk om over die zaken te spreken.
Ik probeer dan ook zo weinig mogelijk contact te hebben met die zaken.

Ik post liever iets over mtb-en.

DAAR LEEF IK VOOR !!!!! ;)

-camou-

Gast

Bericht door Gast » wo jan 07, 2004 7:23 pm

Kansloze actie. Je word voor coke niet hard aangepakt of je moet hele grote hoeveelheden hebben. Meestal kom je er gewoon vanaf met een boete en word er vrolijk verder gedealt. Zo niet halen ze het wel ergens anders, dealers genoeg.
De enige oplossing ligt bij de persoon zelf en anders nergens.
btw met dat verlinken zou ik ook maar heel erg uitkijken als ik jou was, hoef je hier in de buurt niet te doen bij de meeste.

camouflage

Bericht door camouflage » wo jan 07, 2004 7:26 pm

Joeee dude,

Daar heb je gelijk in.
Maar zeg nu zelf ,das toch erg da ze zo"n mentaliteit houden tegenover die drug(coke=de drug voor de rijken)daarom dat het licht word opgepakt door het gerecht.

Maar zoals ik al eerder zei:is dit een topic waard???

Min antwoord : NEEN ,want over 5 jaar is het nog altijd hetzelfde liedje.(kan je over mtb-en niet echt zeggen)

-camou-

PS.: nu ga ik toch wel slapen hoor.morgen de vroege :(

ELVIS

Bericht door ELVIS » wo jan 07, 2004 7:27 pm

Dude© schreef: Kansloze actie. Je word voor coke niet hard aangepakt of je moet hele grote hoeveelheden hebben. Meestal kom je er gewoon vanaf met een boete en word er vrolijk verder gedealt. Zo niet halen ze het wel ergens anders, dealers genoeg.
De enige oplossing ligt bij de persoon zelf en anders nergens.
btw met dat verlinken zou ik ook maar heel erg uitkijken als ik jou was, hoef je hier in de buurt niet te doen bij de meeste.
HMMM BEGRIJP ME NOU ALSJEBLIEFT NIET VERKEERD ALS IK VERLINKEN ZEG....maar om een dealertje aan te geven bij politie, nee geen problemen mee denk ik... :) En inderdaad veel nut zal het niet hebben, maar dan is het misschien meer het idee om wat gedaan te hebben terwijl je eigenlijk aan de zijlijn staat bij zoiets.

Gast

Bericht door Gast » wo jan 07, 2004 7:30 pm

Wel degelijk een topic waard omdat er zoveel onwetenheid over is en het meer gebeurd dan de meeste mensen weten maar waarschijnlijk niet op een mtb forum, ik verwacht ook ieder moment een hangslot zodra er een mod klaar is met afwassen ;D

Gast

Bericht door Gast » wo jan 07, 2004 7:32 pm

ELVIS schreef:

HMMM BEGRIJP ME NOU ALSJEBLIEFT NIET VERKEERD ALS IK VERLINKEN ZEG....maar om een dealertje aan te geven bij politie, nee geen problemen mee denk ik... :)

En wat is precies het verschil? ;D

ELVIS

Bericht door ELVIS » wo jan 07, 2004 7:33 pm

Dude© schreef: Wel degelijk een topic waard omdat er zoveel onwetenheid over is en het meer gebeurd dan de meeste mensen weten maar waarschijnlijk niet op een mtb forum, ik verwacht ook ieder moment een hangslot zodra er een mod klaar is met afwassen ;D
hahahaha ja man, tssss bijna weer internet tijd. Enja ik vind het eigenlijk wel een leuke discussie, helemaal omdat er ook iemand de vergelijking trekt naar alchohol want misschien een nog groter probleem is.

ELVIS

Bericht door ELVIS » wo jan 07, 2004 7:34 pm

Dude© schreef: [
ELVIS schreef:

HMMM BEGRIJP ME NOU ALSJEBLIEFT NIET VERKEERD ALS IK VERLINKEN ZEG....maar om een dealertje aan te geven bij politie, nee geen problemen mee denk ik... :)
En wat is precies het verschil? ;D
Ja kijk als je qoute qoute dan wel effe alles en niet het deel wat de rest van de wereld verkeerd zal begrijpen ;D :D ;)

Trouwens als jij iemand ziet inbreken of een tasje roven bel je toch hopelijk ook de politie en geef je een signalement door, of nog erger als je fietsie geraust wordt door zo`n deliquent ;D is dat niet hetzelfde als wat ik bedoel ;D

Gast

Bericht door Gast » wo jan 07, 2004 7:43 pm

Nee zou pas hetzelfde zijn als je vrienden geld aan hun dealer gaven en er niks voor terug kregen, dan mag je gaan bellen ;)

ELVIS

Bericht door ELVIS » wo jan 07, 2004 7:47 pm

okeeeeeeeeeeeeeeeee ;D, das duidelijk geworden voor mij, weer wat geleerd vandaag, ik nok ermee voor dat ik op mijn kop krijg van de mod`s, en dan moet ik jouw verlinken bij de DP POLITIE omdat jij steeds antwoorde op mijn antwoorden ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D, zouden we niet willen toch

Gast

Bericht door Gast » wo jan 07, 2004 7:56 pm

Mwoa lig er niet echt wakker van :P

Plaats reactie