Re:extince vs. brainpower...
Moderator:Beheerders
dus m.a.w.
ik vind ONZE rap der lage landen barslecht ;D
wil niet zeggen dat ik het niet naar men zin hier heb
(alhoewel ik liefst zo snel mogelijk in de rockies wil zitten :P ;D)
-camou-
ik vind ONZE rap der lage landen barslecht ;D
wil niet zeggen dat ik het niet naar men zin hier heb
(alhoewel ik liefst zo snel mogelijk in de rockies wil zitten :P ;D)
-camou-
mmm ik ben ook weer wakker geschut, wist dit niet eens :-X
hehehe,
goeiemorgend !!!
Ach ge kent da wel,beetje keet schoppen.... ;D
-camou-
goeiemorgend !!!

Ach ge kent da wel,beetje keet schoppen.... ;D
-camou-
- King Zeus @ DirtE19
rap in andere taal klinkt misschien wel maar zoals je zelf zegt gaat rap om gebeurtenissen die je verwoord, je visie erop geeft, en misschien wel iemand afblaft als dat erbij moet, en in welke taal kan jij en ik (Vlaamsch sprekende menschen) dat het best? onze moedertaal het Nederlands!
Andere rap is misshien wel cool maar je bergijpt waarschijnlijk even weinig van de reden waarom ze het zingen als waarover ze zingen. Net als ik trouwens, je verstaat wel woorden maar geen context... :-X
GO Xtince
en O ja moest je nog willen kibbelen over deze muziekstijl check dan een keertje de song: De zin van rap van Osdorp Posse! daar vindt je alles in.
greetz King Zeus
Andere rap is misshien wel cool maar je bergijpt waarschijnlijk even weinig van de reden waarom ze het zingen als waarover ze zingen. Net als ik trouwens, je verstaat wel woorden maar geen context... :-X
GO Xtince
en O ja moest je nog willen kibbelen over deze muziekstijl check dan een keertje de song: De zin van rap van Osdorp Posse! daar vindt je alles in.
greetz King Zeus
ermmmzzz,
moet ik toegeven dat ik beter engels kan dan nederlands ::)
;D
En neen ,dat is niet besmettelijk :P ;D
-camou-
moet ik toegeven dat ik beter engels kan dan nederlands ::)

En neen ,dat is niet besmettelijk :P ;D
-camou-
Veel rap uit de VS is juist zo vet om de lyrics. Verder natuurlijk zijn beats vanuit de VS vaak beter. Dr Dre, Gangstarr dj Premier maakt masterlijke beats, Timbaland, Neptunes, Dark Child Swiss Beats enz enz.. Nederlandse DJs hebben gewoon nog veel te leren.
En 2pac was een ass, blij dat ze m gezeept hebben wat een ballen muziek zeg.
- King Zeus @ DirtE19
Dude© schreef:
Veel rap uit de VS is juist zo vet om de lyrics. Verder natuurlijk zijn beats vanuit de VS vaak beter. Dr Dre, Gangstarr dj Premier maakt masterlijke beats, Timbaland, Neptunes, Whoo Kid, Dark Child Swiss Beats enz enz.. Nederlandse DJs hebben gewoon nog veel te leren.
en ja de groepen die je noemt zijn net de weinige goede... maar the New Eminem of nelly en justin en dergelijke kwakzalvers die rappen over milky-ways en "ik ben cool want ik neem drugs in the ghetto..."

Jaja ahum wie zijn dan wel cool meneer de kenner. Even voor de duidelijkheid ik had het net helemaal niet over groepen maar puur over DJs die beats maken voor anderen.
- King Zeus @ DirtE19
Dude© schreef:
Jaja ahum wie zijn dan wel cool meneer de kenner. Even voor de duidelijkheid ik had het net helemaal niet over groepen maar puur over DJs die beats maken voor anderen.
ik ben geen kenner, ik geef mijn visie Dude!

blijkbaar zit de sfeer hier op de topic goed :P 
hehehe
;D
BTW voor de heren : King zeus en Dude ,
NIEMAND kan rap GOED kennen zonder aan de roots ervan te zitten ! :-X
Ik ben al blijdat we het er over eens zijn dat de betere rap NIET uit de lage landen komen ;D ;D
Greetz ,
-camou-

hehehe

BTW voor de heren : King zeus en Dude ,
Ik ben al blijdat we het er over eens zijn dat de betere rap NIET uit de lage landen komen ;D ;D
Greetz ,
-camou-
Uhuh ik bedoelde het ook niet aanvallend.
Ik had t net over DJs die beats produceren voor andere en jij zegt tegen me dat dit alemaal slechte rappers zijn die rappen over drugs gebruiken in de ghetto. Hmz. Maar ik zal mn vraag nog een keer herhalen. Welke rappers uit de VS vind jij goed dan?

-
kem nog nooit over xtinct gehoord. vind ik da erg? nee.
dansplaat van brainpower was leuk voor op een fuif na 10 pinten mor ver de rest vind ik die toch niet goed
dansplaat van brainpower was leuk voor op een fuif na 10 pinten mor ver de rest vind ik die toch niet goed
Dude("s),
1:Ik ga men lijstje hier niet opsommen omdak dan zoiezo tegen argumenten krijg . :-X :P
2:moet sebiet gaan travakken dus ga me ni moe maken met die soort "crap" van wa vind gij aldanni goe :P
3:dat zou totaal naast de topic zitten ::)
4:Ben nog zwaar toeterdetoet van dien toet van tejust.
duzz conclusie : Ik vind nederlandse(belgische) rap NIET goed :P ;D
4 tha last time (4 2day),
Greetz
-camou-
1:Ik ga men lijstje hier niet opsommen omdak dan zoiezo tegen argumenten krijg . :-X :P
2:moet sebiet gaan travakken dus ga me ni moe maken met die soort "crap" van wa vind gij aldanni goe :P
3:dat zou totaal naast de topic zitten ::)
4:Ben nog zwaar toeterdetoet van dien toet van tejust.
duzz conclusie : Ik vind nederlandse(belgische) rap NIET goed :P ;D
4 tha last time (4 2day),

Greetz
-camou-
- King Zeus @ DirtE19
oké Peace out!
ik heb het meer voor de minder commercieele hip-hop, en dat moeten niet persee negers zijn, als de spirit goed zit en de beat is lekker ==> dan ist er een feestje!!!
nou de type beat hangt af van de gemoedstoestand en de staat van nuchter zijn...
lyrics moeten vindt ik doordringen, afwisselen in ritme (zowat a la hof van commerce) maar vooral verstaanbaar blijven...
goede USA hip-hoppers zijn oa hit-company (vreselijk nieuw), en die man wiens artiesten-naam Trike is maar voor de rest weet ik geen namen van songs, big daddy kane, braincat, ed ==> wel goede muziek!
maar zoals nelly of alle andere die (kennen jullie top of the pops) in deze program meedoet als "hip-hopper" vind ik vreselijk...
greetz King Zeus
ik heb het meer voor de minder commercieele hip-hop, en dat moeten niet persee negers zijn, als de spirit goed zit en de beat is lekker ==> dan ist er een feestje!!!
nou de type beat hangt af van de gemoedstoestand en de staat van nuchter zijn...
lyrics moeten vindt ik doordringen, afwisselen in ritme (zowat a la hof van commerce) maar vooral verstaanbaar blijven...
goede USA hip-hoppers zijn oa hit-company (vreselijk nieuw), en die man wiens artiesten-naam Trike is maar voor de rest weet ik geen namen van songs, big daddy kane, braincat, ed ==> wel goede muziek!
maar zoals nelly of alle andere die (kennen jullie top of the pops) in deze program meedoet als "hip-hopper" vind ik vreselijk...

greetz King Zeus
camouflage schreef:
Greetz ,
-camou-
BS. Ik luister mn hele leven al naar rap. (niet dat ik nu zo oud ben) Suga Hill Gang, Big Daddy Kane, Eric B n Rakim, Ghetto Boys, Kool G Rap, EPMD, Tuff Crew noem maar op.
Denk dat ik enigzins wel iets van rap/hiphop snap...
Uhu? ::)
man,man,man, >:(
hahahaha
lolzzzz
daar reageer ik zelfs niet op(iemand anders zal da voor mij wel doen).
daaaagggggggggggggggggg (ikke werken)8)

-camou-
hahahaha

lolzzzz
daaaagggggggggggggggggg (ikke werken)8)

-camou-
- King Zeus @ DirtE19
camouflage schreef:
hahahaha![]()
lolzzzz
daar reageer ik zelfs niet op.
daaaagggggggggggggggggg![]()
![]()
![]()
-camou-
vind ik niet mooi van je camou

ik ga nu nog ff biken met in het oor thof van commerce, osdorp posse, xtince, freestylefabriek en enkele rock groepen zoals gino"s eyeball
King Zeus schreef:
oké Peace out!
goede USA hip-hoppers zijn oa hit-company (vreselijk nieuw), en die man wiens artiesten-naam Trike is maar voor de rest weet ik geen namen van songs ed ==> wel goede muziek!
maar zoals nelly of alle andere die (kennen jullie top of the pops) in deze program meedoet als "hip-hopper" vind ik vreselijk...![]()
greetz King Zeus
In de VS luisterd IEDEREEN hiphop. Het is daar groter dan welke muzieksoort dan ook. Het word beluisterd door iedereen van jong tot oud dat is een heel verschil met hier. 50cent (om maar eens een bekend voorbeeld te noemen) zien veel mensen als niet echt hiphop en commercieel omdat hij bij top of the pops is geweest maar die gast is echt wel hiphop. Ik heb mixtapes van m van voor hij echt bekend werd echt van jaren geleden, hij was toen ook nog niet zo vaak in zn gezicht geschoten en zn raps waren toen ook een stuk beter dan nu eerlijk gezegd maar fuck, zelfs BooyaTribe komt tegenwoordig op MTV dus het praatje over commerciele hiphop gaat in feite niet meer echt op.
Maar noem eens wat namen van niet commerciele rappers die jij wel goed vind dan? Ben erg benieuwd of je goede smaak hebt
camouflage schreef:
sjek again dirk.
Leg uit dan Vato loco ::)
- King Zeus @ DirtE19
dude is in post-stemming! ;D
iig ik ken 50 cent enzo op de commerciele manier, deze vindt ik niet goed! maar ja nu ben ik echt weg!
hahaha camou doesn"t gets it! (btw tommorow bij pat?)
ciao
iig ik ken 50 cent enzo op de commerciele manier, deze vindt ik niet goed! maar ja nu ben ik echt weg!
geplaatst door: Dude© geplaatst op: 26 Januari 2004, 19:05:39
Quote van: camouflage op 26 Januari 2004, 19:03:32
sjek again dirk.
Leg uit dan Vato loco
hahaha camou doesn"t gets it! (btw tommorow bij pat?)
ciao
King Zeus schreef:
dude is in post-stemming! ;D
Killing Sprea!! (sorry verveel me rot)
-
camouflage schreef:
hahahaha![]()
lolzzzz
daaaagggggggggggggggggg (ikke werken)8)![]()
![]()
-camou-
Wat loop je nu te schreeuwen? Man je maakt een hoop lawaai maar je zegt niets. Je weet het allemaal zo goed en toch durf je geen voorbeelden te geven.
over het algemeen is commerciële rap gemaakt om te kunnen voldoen aan wat de platenmaatschappij wil....en dat is een uit de kast getrokken beat met een dikke vette sample uit de jaren 80 waar een bekende karikatuur-van-zijn-eigen-imago op spit...
en om aan de snelle productie te voldoen stellen de lyrics vaak nog minder dan niks voor...
niet commerciële rappers doen wat ze willen en hoeven niet aan snelle vette deadlines te voldoen..daarom klinkt het veelal veel doordachter en zijn de beats uit eigen keuken...
daarom hou ik (veelal) niet van commerciële troep...
en om aan de snelle productie te voldoen stellen de lyrics vaak nog minder dan niks voor...
niet commerciële rappers doen wat ze willen en hoeven niet aan snelle vette deadlines te voldoen..daarom klinkt het veelal veel doordachter en zijn de beats uit eigen keuken...
daarom hou ik (veelal) niet van commerciële troep...