Wat is volgens jullie de beste stad voor urban?
Moderator:Beheerders
Ben nog niet zo goed en woon in een dorp met 10 huizen en 5 koeien dussssssss ::)
Re:Wat is volgens jullie de beste stad voor urban?
ook wel kewl voor de willingen gangers...
er is in t centrum een klein kuurparkje, daar kan je in vlak bij die drive in vreetkeet, en t komt uit bij t tunneltje waar je onderdoor moet als je via t centrum naar de grote parking bij de lift wilt...
in dat parkje ligt een flink helling van gras, t pad daar bovenaan buigt precies op t hoogste en steilste punt af zodat je zeker een meter of 5 verder kan landen in t gras..... wel oppassen met je uitrolroute want je ligt zo ondersteboven tussen de pootjebadende seniele bejaarde oosterburen :-*
zane
er is in t centrum een klein kuurparkje, daar kan je in vlak bij die drive in vreetkeet, en t komt uit bij t tunneltje waar je onderdoor moet als je via t centrum naar de grote parking bij de lift wilt...
in dat parkje ligt een flink helling van gras, t pad daar bovenaan buigt precies op t hoogste en steilste punt af zodat je zeker een meter of 5 verder kan landen in t gras..... wel oppassen met je uitrolroute want je ligt zo ondersteboven tussen de pootjebadende seniele bejaarde oosterburen :-*
zane
@ Freeko : verhuizen een optie??¿¿ ;D :P :-X
In Duitsland ben ik nu al een paar keer geweest en 2 plaatsen om aan te raden is : Köln und Friedrichshafen .
Die 2 plaatsen ken ik toch zo goed als vanbuiten en zijn een aanrader voor degene die zich eens goed wil uitleven

(vooral de pubs in Köln ;D )
-camou-
-
hamburg!
voor street in duitsland !

-
owww ik dacht dat het over NL ging, ja dan kan ik ook wel, parijs, marseille, new york (zal ook best wel leuk zijn :P), quebeque ( ???) enz enz
freeko schreef:
Ben nog niet zo goed en woon in een dorp met 10 huizen en 5 koeien dussssssss ::)
Shit heee dat zijn 2 huizen en 1 koe meer dan bij Michael (General).
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij tegenwoordig wallrides tegen verkeersborden maakt uit verveling..... ben toch wel blij dat ik in de beste straatstad van Nederland woon.
Duitsland? Nou ik denk dat er in Berlijn aardig wat te doen valt ;D. Vorige jaar met school geweest echt super jammer dat ik fiets niet bij me had is tenminste wat meer aan als 5 dagen in een stad te wandelen
.
En ook ik vind arnhem weinig veel aan, maarja denk dat je na een tijd ook wel gezien heb.

En ook ik vind arnhem weinig veel aan, maarja denk dat je na een tijd ook wel gezien heb.
camouflage schreef:
Joeee,
Ik kom veel in Nederlands-Zeeland ,
en ik denk dat Vlissingen wel in aanmerking kan komen om is lekker te gaan streeten in de zomer .
-camou-
kom jij wel es in vlissingen dan? is ind wel leuk rijden ;D ik rij daar best vaak duz als dr iemand deze kant op komt rijden hoor ik ut wel
Greetz.Jarno
-
Hey jij bent een andere jarno dan jarno. eigenaardig!
surfstad schreef:
[freeko schreef:
Shit heee dat zijn 2 huizen en 1 koe meer dan bij Michael (General).
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij tegenwoordig wallrides tegen verkeersborden maakt uit verveling..... ben toch wel blij dat ik in de beste straatstad van Nederland woon.
he man hoe weet je dat van die wallride .
@ freeko maar moet jij dan ook zo lang fietsen voor dat je eerste stoep rand tegen komt?
Hebben hier geen stoepen.Er rijden hier alleen maar paarden en zo dus kunnen we gewoon op de zandweg(Lees hoofdstraat) lopen ;D ;D
Zane! schreef:en misschien andere grote steden als rotterdam... utrecht..... apeldoorn....
Apeldoorn ??
Arnhem is wel lachen omdat de spots redelijk dicht bij elkaar liggen en toch nog wel afwisselend zijn, inclusief roltrappen! Prima dat jij er geen ruk aan vindt, ik geloof nl ook niet dat " men " het als een urban mekka omschrijft toch?
zane
ik zou apeldoorn er idd niet bijrekenen, ik woon hier zelf in apeldoorn, het is wel leuk maar ik denk niet dat je eht tot de beste steden kan rekenen

-
- Forumbeheerder
kijk hier eens voor street.
http://tscbruxelles.tripod.com/belgians ... g/id7.html
En da is niet eens volledig, ken nog een tiental andere spots. Én Louvain la Neuve, daar zijn schijnbaar meer spots than you can shake a stick at. Speciale vermelding: Rollerpark Anderlecht. Gisteren geweest: dubbel zo groot als the Promise, 4 keer zo wild. Rampen van 3.5 m en hoger. In totaal 11 quarters, 7 rampen 3 funboxen en bere muziek.
http://tscbruxelles.tripod.com/belgians ... g/id7.html
En da is niet eens volledig, ken nog een tiental andere spots. Én Louvain la Neuve, daar zijn schijnbaar meer spots than you can shake a stick at. Speciale vermelding: Rollerpark Anderlecht. Gisteren geweest: dubbel zo groot als the Promise, 4 keer zo wild. Rampen van 3.5 m en hoger. In totaal 11 quarters, 7 rampen 3 funboxen en bere muziek.
-
Hebben ze het veranderd dan?? Want toen ik er was vorig jaar was het een kutpark. Rare transitions, copingen die uitsteken en idd 2x zo grote hal als de promise, maar wel met minder ramps in die grote hal. En er waren ook niet echt bijzondere obstacles zoals bijvoorbeeld die curved wallride in de promise.
-
Het is natuurlijk duidelijk dat de beste urban-city Groningen is.
Hier is het nog lekker relaxed biken, niet continu achterom hoeven te kijken of je niet van je fiest gekicked wordt
Stoere taal gast, maar je mening hou je maar voor je..
Geen lekke banden door de injectienaalden, niet buiten adem door de uitlaatgassen, geen fucking trams, ect.
In de zomer na de Urban sessie lekker naar het Hoornse meer, Noorderplantsoen of de Grote Markt, ....................................... super!
ER GAAT NIETS BOVEN GRONINGEN!!!
Hier is het nog lekker relaxed biken, niet continu achterom hoeven te kijken of je niet van je fiest gekicked wordt
Geen lekke banden door de injectienaalden, niet buiten adem door de uitlaatgassen, geen fucking trams, ect.
In de zomer na de Urban sessie lekker naar het Hoornse meer, Noorderplantsoen of de Grote Markt, ....................................... super!
Afterburner schreef:
Kan ik niks aan toevoegen

ook geen last van politie?Afterburner schreef: Het is natuurlijk duidelijk dat de beste urban-city Groningen is.
Hier is het nog lekker relaxed biken, niet continu achterom hoeven te kijken of je niet van je fiest gekicked wordt Geen lekke banden door de injectienaalden, niet buiten adem door de uitlaatgassen, geen fucking trams, ect.

met alle respect, maar ik heb in groningen gewoond, en als ik alle urban meeting fotos van groningen bekijk vind ik groningen echt 10 keer nix...
zane
zane
-
Zane! schreef:
met alle respect, maar ik heb in groningen gewoond, en als ik alle urban meeting fotos van groningen bekijk vind ik groningen echt 10 keer nix...
zane
Dat ligt aan de fotograaf Zane!
Enneh alleen de crack"s weten de spots!
Laat me s 1 foto van een vette spot zien dan.
Want ik sluit mij 100% bij Zane aan. Alles wat ik van Groningen heb gezien zuigt dik ballen.
No offence natuurlijk ieder zijn ding. Maar roep dan niet dat Greuning DE stad is voor urban...

Want ik sluit mij 100% bij Zane aan. Alles wat ik van Groningen heb gezien zuigt dik ballen.
No offence natuurlijk ieder zijn ding. Maar roep dan niet dat Greuning DE stad is voor urban...
-
Dude© schreef: Alles wat ik van Groningen heb gezien zuigt dik ballen.
Ben jij homo dan?
-
- Forumbeheerder
back off punks
t gaat m hier over goeie spots, geen bitching.
Omdat er mensen zijn die een beetje trapjes rijden nix biezonder vinden en al helemaal geen street, hoef t er niet gedist te worden.
t gaat m hier over goeie spots, geen bitching.
Omdat er mensen zijn die een beetje trapjes rijden nix biezonder vinden en al helemaal geen street, hoef t er niet gedist te worden.
-
Afterburner schreef:
Het is natuurlijk duidelijk dat de beste urban-city Groningen is.
nee, nogal logisch nog effe boven Groningen en je tieft in Zee, en dit topic gaat niet over waterfietsen.