BWB muahaha
Moderator:Beheerders
ow....
Zane, als jij deze schade opliep...
Wat heeft die boom dan te verduren gehad?
Beterschap guys....
binnenkort nieuwe movies...
Pervert goes Wild
2 Fast 2 Zane
BadFastard and the seven rocks
Zane, als jij deze schade opliep...
Wat heeft die boom dan te verduren gehad?
Beterschap guys....
binnenkort nieuwe movies...
Pervert goes Wild
2 Fast 2 Zane
BadFastard and the seven rocks
Re:BWB muahaha
Jurriaan schreef:
ik sluit me bij coen aan. als zelfs de downhillers niet heel huidsbeneden komen wat he bik er dan te zoeken![]()
...amateurs, leren rijden moeten jullie. En Jur, jij moet niet bij voorbaat al verstek laten gaan.

T schreef:
http://www.posers.nl/phpBB2/album_cat.php?cat_id=15
...een paar, komen nog wat bij deze of volgende week, ook van wat verder naar beneden.
Unknown riders allemaal.
Yep, hoop morgen het eerste halve rolletje terug te krijgen. Het 2e halve rolletje moet ik nog volschieten, maar dat zal zondag in Winterberg wel gebeuren.

Ik ben wel heelhuids beneden gekomen, dus er is nog hoop voor je Jurriaan

-
Zane! schreef:
ff n updeet:
BF gebroken sleutelbeen en gebroken rib
Pervert gebroken schouder/sleutelbeen (nog niet bekend)
Zane gebroken duim naar alle waarsch.
maar t weer is ok en de baan is erg ok..
tot schnell
zane
Heej man, vette narigheid gehad dus..
Veel sterkte allemaal!
Mooie scherpe foto"s, mooie compositie... goed werk Jass. Volgende keer wil ik er ook op

k@tze schreef:
Mooie scherpe foto"s, mooie compositie... goed werk Jass. Volgende keer wil ik er ook op![]()
Dat kan geregeld worden, (relatief) bekenden fotograferen is vaak toch leuker dan compleet onbekenden (behalve als ze heel groot gaan natuurlijk

k@tze ik vraag me af wie hier nou moet leren rijden........

-
Jass schreef:
[k@tze schreef:
Mooie scherpe foto"s, mooie compositie... goed werk Jass. Volgende keer wil ik er ook op![]()
Dat kan geregeld worden, (relatief) bekenden fotograferen is vaak toch leuker dan compleet onbekenden (behalve als ze heel groot gaan natuurlijk![]()
Inderdaad mooie pics...wat voor camera gebruik je?
V-spec Stinky schreef:
[Jass schreef:
[k@tze schreef:
Dat kan geregeld worden, (relatief) bekenden fotograferen is vaak toch leuker dan compleet onbekenden (behalve als ze heel groot gaan natuurlijk![]()
Inderdaad mooie pics...wat voor camera gebruik je?
Canon EOS300 met een sigma 28mm vaste lens en een canon 70mm-300mm zoom lens. Hopelijk volgt dit jaar nog wat uitbreiding van materiaal

-
Nice..
Fotografeer zelf ook redelijk veel en misschien kun je nog wat tips / reacties geven (wellicht off-topic):
- je hebt neem ik aan geen flitser gebruikt, of invul flits?
- welke sluitertijd?
- welk diafragma?
- beweeg jij mee met objecten of hou jij je camera stil en een kwestie van timing?
Thks
Roel
(nb; heb zelf een Olympus C750 digital. ook super toestel met "spiegelreflex"-instel mogelijkheden)
Fotografeer zelf ook redelijk veel en misschien kun je nog wat tips / reacties geven (wellicht off-topic):
- je hebt neem ik aan geen flitser gebruikt, of invul flits?
- welke sluitertijd?
- welk diafragma?
- beweeg jij mee met objecten of hou jij je camera stil en een kwestie van timing?
Thks
Roel
(nb; heb zelf een Olympus C750 digital. ook super toestel met "spiegelreflex"-instel mogelijkheden)
damn die baan daar ziet er echt relakst uit!!
Daar wil ik deze zomer ook wel een weekje doorbrengen.
waat iemand of er ook reizen daar naar georganiseerd worden??
En nemen jullie nu gewoon te grote risico"s op het DH parkoer of is het parkoer te moeilijk of kunnen jullie niet zo goed fietsen??
laat het mij weten
Daar wil ik deze zomer ook wel een weekje doorbrengen.
waat iemand of er ook reizen daar naar georganiseerd worden??
En nemen jullie nu gewoon te grote risico"s op het DH parkoer of is het parkoer te moeilijk of kunnen jullie niet zo goed fietsen??
laat het mij weten
hugo smink schreef:
laat het mij weten
Muahahaha!!! ;D
Of kunnen jullie niet zo goed fietsen. Damned man, onderschatten is ook een vak.
Volgens Luc is het dh parkoer helemaal niet extreem.
Ik kan helaas niks zeggen, want ik ben er dit jaar niet geweest.
Vorig jaar was het top...zeker met die kleine dropjes
Ik kan helaas niks zeggen, want ik ben er dit jaar niet geweest.
Vorig jaar was het top...zeker met die kleine dropjes
DH BWB? Absoluut niks aan ... dat doet mijn grootmoeder van 90 nog op haar trotinnette. Kleine dropjes? Welke kleine dropjes Plonske, ik heb daar vorig jaar geen drops gezien, WEINIG kleine drops ...
luc, stuur je mij een handtekening? mail me maar even voor mijn adres...
Jij bent vast HEEL GOED.
Jij bent vast HEEL GOED.
Ik ben zoooooo goed, valt gewoon NIET te beschrijven ...
reizen daarnaartoe?
Tja... was dat maar waar... Meestal gaan mensen gewoon met de eigen auto die kant op. Met wat geluk kun je uphooken met iemand en meerijden. Een reis daarheen organiseren gaat toch wel snel veel geld kosten. Je moet denken aan een touringcar met chauf. een aantal overnachtingen, liftpas, eten, vervoer van de overnachtplaats naar het park en noem maar op. Wanneer je dat in 1 keer moet betalen ziet het er snel uit als duur. Terwijl je wanneer je met de eigen wagen gaat het net zoveel of meer kost... en je moet er gewoon gaan rijden... zeker de moeite waard. serieuze dh actie daar. Heel wat ruffer dan een baan als winterberg!
Tja... was dat maar waar... Meestal gaan mensen gewoon met de eigen auto die kant op. Met wat geluk kun je uphooken met iemand en meerijden. Een reis daarheen organiseren gaat toch wel snel veel geld kosten. Je moet denken aan een touringcar met chauf. een aantal overnachtingen, liftpas, eten, vervoer van de overnachtplaats naar het park en noem maar op. Wanneer je dat in 1 keer moet betalen ziet het er snel uit als duur. Terwijl je wanneer je met de eigen wagen gaat het net zoveel of meer kost... en je moet er gewoon gaan rijden... zeker de moeite waard. serieuze dh actie daar. Heel wat ruffer dan een baan als winterberg!