JAJAJAJAJA, dat gezeik. ik kan maar 2 iemanden gelijk geven.
Jojo en Afterburner trekken in dit geval aan het langste eind.
Groningen is DA BOMB. Wat Jojo al zei: VERA, NEWSCAFE (Heb daar vanavond nog een ernstig aantal biertjes op het terras weg zitten tikken). De bediening is er misschien wat kut maar wat betreft vrouwelijk bediening....rrrrrrr......dat is toch wel erg goed voor elkaar daar.
Maar voor het echt alternatieve stapwerk wendt ik me altijd eerst tot een uur of 1 naar Jazzcafé De Spieghel en daarna wreed gaan in de Vera (Oosterstraat). zeker op zaterdagavond gegarandeerd prima muziek....he Joost
En dan zijn er elk jaar de vaste festivals. Dat begint in Januari al met Eurosonic en Noorderslag. Dat laatste sla ik dan over omdat daar toch alleen maar NL bagger komt maar Eurosonic is echt geweldig. Daarna zijn er nog wel wat activiteiten zoals Swinging Groningen maar wat cultureel gezien erg goed is, en dat zal in Augustus weer gaan plaatsvinden, is Noorderzon in het Noorderplantsoen. Ben ik blij dat ik vanaf 01-08-2004 in Groningen woon.
Nee hoor, ondanks dat het nog een stukkie is naar het wad gaat er niets boven Groningen.
Dus komt allen naar Groningen, ook voor de GEZELLIGE urban meetings ;D
Gegarandeerd succes en plezier voor.........eh.......iedereen.
arnetteman
www.opticillusions.nl