Re:hoeveel moeten er nog komen...???
Moderator:Beheerders
Hier zijn geen woorden voor..........
een respectloze aktie van iemand die deze maatschappij toch niet helemaal heeft begrepen.
Met praten kan je zoveel oplossen.
dussssss©
een respectloze aktie van iemand die deze maatschappij toch niet helemaal heeft begrepen.
Met praten kan je zoveel oplossen.
dussssss©
hypokriet om zo te reageren
Willem Endstra werd een paar weken geleden ook koud gemaakt. daders zijn nooit gepakt. en die man ging in stilte heen.
en nu schieten ze een hilversumse bobo voor z"n flikker en dan gaat ineens iedereen weer roepen, schreeuwen en herdenkingsdiensten organiseren.
Willem Endstra werd een paar weken geleden ook koud gemaakt. daders zijn nooit gepakt. en die man ging in stilte heen.
en nu schieten ze een hilversumse bobo voor z"n flikker en dan gaat ineens iedereen weer roepen, schreeuwen en herdenkingsdiensten organiseren.
Met praten los je veel op, maar niet alles. Dit soort mensen (niet alleen de dader, maar ook mensen die er net zo over denken) moet een keer leren hoe het hier werkt. Als je wil denken zoals je van de koran mag, dan doe je dat maar ergens waar dat ook kan, maar niet in Nederland.
In Nederland geldt het recht van vrije meningsuiting. Ben je het niet met iemand eens, laat dan je mening horen door iets van een ingezonden brief oid (of iets anders wat wel door de beugel kan, ga desnoods midden op de dam een preek houden), maar schiet hem niet dood.
In Nederland geldt het recht van vrije meningsuiting. Ben je het niet met iemand eens, laat dan je mening horen door iets van een ingezonden brief oid (of iets anders wat wel door de beugel kan, ga desnoods midden op de dam een preek houden), maar schiet hem niet dood.
The Pyreneeën King schreef:
Die man was min of meer crimineel, dat ie neer geschoten wordt is natuurlijk niet netjes. Maar het is het risico van het vak.
De dood van Theo van Gogh is toch iets anders. Hij is neergeschoten omdat hij gewoon zei wat hij dacht. Iemand was het daar niet mee eens en schiet hem dood. Dat kan toch niet.
Sorry ik las net je reactie bij de Kneet,het is kennelijk wel erg hard bij je aangekomen............ :-X :-X
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
ik kende van gogh niet, maar als ik zo hoor wat er op tv over gezegd wordt, is het wel wat te verwachten.
er zijn een hele hoop fundamentalistische moslims, en als je hun godsdienst blijft en blijft en bijft afbreken en bespotten, dat gaat dat ook niet in de kouwe kleren zitten.
als er iemand dagelijks je een oorvijg geeft, sla je"m op een goeie dag ook eens de tanden uit.
dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur natuurlijk;
er zijn een hele hoop fundamentalistische moslims, en als je hun godsdienst blijft en blijft en bijft afbreken en bespotten, dat gaat dat ook niet in de kouwe kleren zitten.
als er iemand dagelijks je een oorvijg geeft, sla je"m op een goeie dag ook eens de tanden uit.
dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur natuurlijk;
hey jongens hou het netjes... elke vermoorde nederlander is erg. het maakt het erger als er extremisme mee speelt. zowel uit linkse, rechtse als religieuze hoek. Welke religie dat ook is!
Willem Endstra werd omgelegd omdat hij dingen deed in het criminele circuit waar een ander het blijkbaar niet mee eens was. Je weet als je daar aan begint dat er risico"s aan kleven. Hij vond die blijkbaar acceptabel en nam de risico"s voor lief!
Naar het er nu naar uit ziet is Theo van Gogh net als Pim Fortuyn vermoord omdat zij gebruik maakten van het grootste verworven recht dat wij hebben als nederlanders. VRIJE MENINGS UITING. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar ga dan de discussie aan ipv elkaar te vermoorden. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat wanneer wij van ons recht gebruik maken we ons moeten afvragen of het niet onze dood kan worden.
of hoort vrije menings uiting nu ook al tot het criminele circuit.
KoeniE :"((omdat ik me af en toe af vraag in wat voor land ik woon!)
Willem Endstra werd omgelegd omdat hij dingen deed in het criminele circuit waar een ander het blijkbaar niet mee eens was. Je weet als je daar aan begint dat er risico"s aan kleven. Hij vond die blijkbaar acceptabel en nam de risico"s voor lief!
Naar het er nu naar uit ziet is Theo van Gogh net als Pim Fortuyn vermoord omdat zij gebruik maakten van het grootste verworven recht dat wij hebben als nederlanders. VRIJE MENINGS UITING. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar ga dan de discussie aan ipv elkaar te vermoorden. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat wanneer wij van ons recht gebruik maken we ons moeten afvragen of het niet onze dood kan worden.
of hoort vrije menings uiting nu ook al tot het criminele circuit.
KoeniE :"((omdat ik me af en toe af vraag in wat voor land ik woon!)
Het leuke aan Nederland is, is dat we het hier zo geregeld hebben dat je als je je door iemand beledigd voelt je naar de rechter kan gaan. Daardoor hoef je niet dit soort barbaarse manieren te gebruiken om je gelijk te halen (of wat dan ook het motief was). Als je zoiets als een idioot wil oplossen, doe je dat maar ergens anders.
Niet dat ik alle allochtonen het land uit wil hebben, verre van dat. Er zittenn genoeg goeie tussen, maar de mensen die het echt te bont maken moeten gewoon bestraft worden.
Niet dat ik alle allochtonen het land uit wil hebben, verre van dat. Er zittenn genoeg goeie tussen, maar de mensen die het echt te bont maken moeten gewoon bestraft worden.
roadkill schreef:
[The Pyreneeën King schreef:
Sorry ik las net je reactie bij de Kneet,het is kennelijk wel erg hard bij je aangekomen............ :-X :-X
zeker hard aangekomen omdat ik het hypokriet vind. Nooit bewezen dat Endstra crimineel was. Ook criminelen zijn mensen net als de dader. waarmee ik beide zeer zeker niet wil goed praten.
maar het zijn weer typisch nederlandse reactie, het poldermodel.
-
vervelend voor theo hoor maar ik vraag me af wat er nu moet gebeuren...
[van horen zeggen mode on]
Hoorde dat de dader bekend is bij AIVD..
Deze dader scheen bekend te zijn met die ene marrokaanse klojo (waarsch. mohammed) die tekeningen van overheids gebouwen had en waarvoor er in het land enige maanden geleden een terreur alarm werdt afgekondigt..
het precies 911 dagen geleden is dat pim werdt vermoord.
er weer overeenkomsten zijn te vinden met de moord op de rector van het terra college in den haag...
er weer overeenkomsten zijn te vinden met het door "haar vriend" in brand gestoken meisje..
[van horen zeggen mode off]
Nederland heeft een Quantanamo Bay nodig. Ik stel Schiermonnikoog of rottemerplaat voor.
[van horen zeggen mode on]
Hoorde dat de dader bekend is bij AIVD..
Deze dader scheen bekend te zijn met die ene marrokaanse klojo (waarsch. mohammed) die tekeningen van overheids gebouwen had en waarvoor er in het land enige maanden geleden een terreur alarm werdt afgekondigt..
het precies 911 dagen geleden is dat pim werdt vermoord.
er weer overeenkomsten zijn te vinden met de moord op de rector van het terra college in den haag...
er weer overeenkomsten zijn te vinden met het door "haar vriend" in brand gestoken meisje..
[van horen zeggen mode off]
Nederland heeft een Quantanamo Bay nodig. Ik stel Schiermonnikoog of rottemerplaat voor.
Moord is nóóÃt geoorloofd en vrijheid van meningsuiting is waarschijnlijk het belangrijkste recht dat we hebben. Maar die vrijheid kent grenzen, daar waar hij schade toe brengt aan anderen. Dat is een wel hele vage grens, maar ik vind het op z"n minst verbazend dat ik nog niemand heb horen roepen dat Van Gogh wel erg soepel met die grenzen om ging.
Hoe dan ook, RIP, ook hij.
Hoe dan ook, RIP, ook hij.
Als ze zich aangevallen voelden door Theo, waarom spanden ze dan geen rechtzaak aan. Met een goede aanklacht hadden ze nog wel kans gehad ook. Want op sommige punten ging hij inderdaad over de grens.
hilversumse bobo what the fuck, kende je theo dan! Endstra is echt niet bij z"n huis neergeknald omdat ie een publieke mening ofzo had!
Dit is niet aleen een aanslag op theo van gogh maar een aanslag op de vrijheid van meningsuiting.
jij bent echt een domme lul!!!!!!!
-
Ging toch wel om 2 zeer verschillende dingen, dus niet met elkaar vergelijken lijkt mij.The Pyreneeën King schreef: hypokriet om zo te reageren
Als je tegenwoordig niet eens meer iets kunt zeggen, wat je denkt dan is het erg gesteld met de democratie in dit land
Als je wil denken zoals je van de koran mag, dan doe je dat maar ergens waar dat ook kan, maar niet in Nederland.
Lieve matthijs...
zo werkt het niet bij dat soort mensen, dat concludeer je bijna zelf, redeneer er dan ook naar..
zane
pZyteX schreef:
[The Pyreneeën King schreef:
hilversumse bobo what the fuck, kende je theo dan! Endstra is echt niet bij z"n huis neergeknald omdat ie een publieke mening ofzo had!
Dit is niet aleen een aanslag op theo van gogh maar een aanslag op de vrijheid van meningsuiting.
jij bent echt een domme lul!!!!!!!
je hebt helemaal gelijk
Zane! schreef:Als je wil denken zoals je van de koran mag, dan doe je dat maar ergens waar dat ook kan, maar niet in Nederland.
Lieve matthijs...
zo werkt het niet bij dat soort mensen, dat concludeer je bijna zelf, redeneer er dan ook naar..
zane
Klopt, beetje onsamenhanged verhaal. Volgende keer beter.....
Maar dan nog iets; Niet alleen de moslim fundamentalisten (want dat issie nu officieel) zijn verkeerd bezig. Ik zie elke week op zaterdag avond wel een vechtpartij waar de politie bij moet komen, en daar zitten niet altijd turken of marokkanen bij. Ook bij de Nederlanders is het fatsoen soms ver te zoeken.
Zinloos geweld zie je tegenwoordig veel vaker.
-
Tja en als we dan cijfermatig gaan onderbouwen dan blijkt 70% in de gevangenis die voor moord en doodslag "zit" allochtoon te zijn.
Dit is niet generaliseren of discrimineren, maar constateren!!!
Hopenlijk mag dit nog wel in Nederland gezegd worden. :-[
Dit is niet generaliseren of discrimineren, maar constateren!!!
Hopenlijk mag dit nog wel in Nederland gezegd worden. :-[
links bedankt
hoeveel moeten er nog komen...... ??? ??? wanneer zullen ze weer gaan? >:( zul je bedoelen
tank24 schreef:
hoeveel moeten er nog komen...... ??? ??? wanneer zullen ze weer gaan? >:( zul je bedoelen
Ik baal ervan dat veel discussies worden gesloten op forums door zo"n opmerkingen die totaal geen gat in de lucht kunnen slaan...
nau denks er nog maar eens overna zou ik zeggen!, voor mij is de maat een beetje vol. voordat links er wat aangaat doen spreken wij hier al 10 jaar lang arabisch
-
Tja, feit is wel dat de zware delicten binnen Nederland voor het grootste deel door allochtonen worden uitgevoerd.
Dit terwijl zij een minderheid vormen op het totaal aantal inwoners in Nederland.
Laten we er dan voor zorgen dat juist de groep die verantwoordelijk is voor ellende wordt aangepakt, dan lijden de goede niet onder de slechte.
Zowel allochtonen als autotonen.
Dit terwijl zij een minderheid vormen op het totaal aantal inwoners in Nederland.
Laten we er dan voor zorgen dat juist de groep die verantwoordelijk is voor ellende wordt aangepakt, dan lijden de goede niet onder de slechte.
tank24 schreef:
links bedankt
[
tank24 schreef:
[
Jumping Hansje schreef:
Tja, feit is wel dat de zware delicten binnen Nederland voor het grootste deel door allochtonen worden uitgevoerd.
Denk hier dan maar eens over na, dit is anders discussie voeren...
Ik ben het wel eens met je dat er dingen moeten veranderen, wat mij het meeste heeft geërgerd is dat er direct na de moord al gelijk wordt verteld door oom Balkie dat we geen overhaaste conclusies mogen trekken.
Alleen is het zo dat de afgelopen jaren die conclusies de hele tijd niet mogen worden getrokken, maar dat NL die wel de hele tijd wel denkt...
[quote="D"n Helle"]
[
[
[
Ik ben het wel eens met je dat er dingen moeten veranderen, wat mij het meeste heeft geërgerd is dat er direct na de moord al gelijk wordt verteld door oom Balkie dat we geen overhaaste conclusies mogen trekken.
Alleen is het zo dat de afgelopen jaren die conclusies de hele tijd niet mogen worden getrokken, maar dat NL die wel de hele tijd wel denkt...
[/quote]
Op straffe van censuur mode....
En als ik zoiets zeg word er lustig gekrast
Maar door die figuren als oompie bakellende gaat dit land tenonder,er is niemand meer die durft op te treden hier!!! Dus ik zeg maar zo: verbeter nederland,verwijder dan de bakellendes..........
Op straffe van censuur mode off....
[
tank24 schreef:
links bedankt
[
tank24 schreef:
[
Jumping Hansje schreef:
[/quote]
Op straffe van censuur mode....
En als ik zoiets zeg word er lustig gekrast

Op straffe van censuur mode off....