Re:Bombproof gebroken !!!!
Moderator:Beheerders
-
???uitleg ???
Dope you mother focker, dope is what it is :-*
Bas: ik heb bram zijn fiets stukgemaakt
Bram: Mijn fiets is niet stuk.
Intressant verhaal. Mijn conclusie is dat er mensen zijn die graag sterke verhalen vertellen en uiteindelijk zichzelf vast lullen.
Bram: Mijn fiets is niet stuk.
Intressant verhaal. Mijn conclusie is dat er mensen zijn die graag sterke verhalen vertellen en uiteindelijk zichzelf vast lullen.
-
Sterker nog, ik heb mijn fiets niet uitgeleend, staat zonder remmen, lege banden, al een jaar stof te vergaren.....
TBB
TBB
Volgens mij schreef ik niet dat ie stuk was maar de achteras was los. los, stuk, niet werkend of gebroken zijn volgens mij een aantal verschillende dingen. Als ik mij niet vergis!
De as is BTW géén echt onderdeel van een frame, toch?
Vandaar dat het met bijna elke willekeurige fiets had kunnen gebeuren. Dus sorry dat ik in een voorbeeld een bp erbij heb gehaald, maar dat was de fiets waar ik op dat moment volgens mij een proefritje op maakte.
Was op bikefestival bij een standje waar bp stond. Ik en de fiets hebben niet gevlogen, dus mag dat zeker geen dj heten, maar een proefrit. Enkel van boven naar beneden. En dat ging niet goed want er zat wat los aan de achterzijde en dat stuurt niet fijn! Ik heb dus zelfs niet eens een goede indruk van die fiets gekregen. Als dat uberhaupt al kan op zo"n pukkeltje, maar dat terzeide.
En volgens mij ging het hele verhaal van de serieuze/fanatieke biker Cindercone meer over het feit dat hij een niet werkende/stukke/voor-het-doel-niet-geschikte-vork in zijn net nieuwe Street fiets heeft, waar ik als aanspreekpunt met een oplossing moet komen. Ik heb eerder deze week aangeboden om het even met een vertegewoordiger op te nemen en om een creatieve oplossing te verzinnen. Cindercone heeft daar ideeen over en ik ook dus zoeken we uit wat de beste oplossing is. Lijkt mij vrij redelijk.
Dus tot morgen en
Mvg,
subbie
Vandaar dat het met bijna elke willekeurige fiets had kunnen gebeuren. Dus sorry dat ik in een voorbeeld een bp erbij heb gehaald, maar dat was de fiets waar ik op dat moment volgens mij een proefritje op maakte.
Was op bikefestival bij een standje waar bp stond. Ik en de fiets hebben niet gevlogen, dus mag dat zeker geen dj heten, maar een proefrit. Enkel van boven naar beneden. En dat ging niet goed want er zat wat los aan de achterzijde en dat stuurt niet fijn! Ik heb dus zelfs niet eens een goede indruk van die fiets gekregen. Als dat uberhaupt al kan op zo"n pukkeltje, maar dat terzeide.
En volgens mij ging het hele verhaal van de serieuze/fanatieke biker Cindercone meer over het feit dat hij een niet werkende/stukke/voor-het-doel-niet-geschikte-vork in zijn net nieuwe Street fiets heeft, waar ik als aanspreekpunt met een oplossing moet komen. Ik heb eerder deze week aangeboden om het even met een vertegewoordiger op te nemen en om een creatieve oplossing te verzinnen. Cindercone heeft daar ideeen over en ik ook dus zoeken we uit wat de beste oplossing is. Lijkt mij vrij redelijk.
Dus tot morgen en
Mvg,
subbie
sjesus, het lijkt hier godverdomme de story wel, stelletje roddelnichten.
dit is weer duidelijke een geval van:
DE KLOK HOREN LUIDEN MAAR NIET WETEN WAAR DE KLEPEL HANGT!!!!!
dussssss©
dit is weer duidelijke een geval van:
DE KLOK HOREN LUIDEN MAAR NIET WETEN WAAR DE KLEPEL HANGT!!!!!
dussssss©
-
subbie schreef: Volgens mij schreef ik niet dat ie stuk was maar de achteras was los. los, stuk, niet werkend of gebroken zijn volgens mij een aantal verschillende dingen. Als ik mij niet vergis!
Dus tot morgen en
Mvg,
subbie
En wanneer zou dat dan gebeurd zijn? Dat jij op mijn fiets gereden zou hebben. De as is bij mijn weten nog nooit losgeraakt, lijkt me ook vrij stug met zoals ie in de MOAB zit....

TBB
-
vreemd mischien is er opheldering nodig want het lijkt me stug dat ik "toen heb ik dat frame gebroken" versta en dat hij zei: "toen is de as los geraakt" hmmm vreemd...
Hmmmmm, volgens mij was dat mijn frame!!!(als ie toch van niemand is)
Krijg ik nu een nieuwe dan??? ;D ;D ;D
Het "gebroken frame" heb ik alleen niet meer, is dat erg???
Krijg ik nu een nieuwe dan??? ;D ;D ;D
Het "gebroken frame" heb ik alleen niet meer, is dat erg???
-
- Forumbeheerder
zullen we gewoon de foto"s van die "breuk" afwachten voor er uitspraken gedaan worden?
Als blijkt dat er nix kapot is, o ft verhaal is een hoax, tja waarom dan zo"n geweld?
Als er wel een breuk is: wat gaat niet kapot? zelfs de titanic is gezonken....
Als blijkt dat er nix kapot is, o ft verhaal is een hoax, tja waarom dan zo"n geweld?
Als er wel een breuk is: wat gaat niet kapot? zelfs de titanic is gezonken....
Dit topic begint leuker en leuker te worden ;D
Beter als GTST en RLT Boulevard bij elkaar :-X
Ik zou me bijna abonneren op dit topic om niks te hoeven missen
Beter als GTST en RLT Boulevard bij elkaar :-X
Ik zou me bijna abonneren op dit topic om niks te hoeven missen

Ik heb het ook gehoord!!
Het is echt waar!!
Maar wat eigenlijk??
Het is echt waar!!
Maar wat eigenlijk??
-
Dit verhaal kent een zeer groot "als het ware reeds ik weet het bijna zeker denk ik" gehalte.
Wel weer erg leuk.
Afgelopen bikefestival stonden we er niet namenlijk.
Het jaar ervoor wel en toen is er idd iemand op zijn bek geknald.
Zoals Bram al aangeeft gaat onze achterzijde met 10 !!! bouten niet snel stuk/los/kapot. Daarbij steek ik alle 3 mijn benen in het vuur voor het vaststaand feit dat de bikes de testen ongeschonden hebben doorstaan, maar nu spreken we wel over een bikefestival 2003 !!!
www.watbenjedan.nl als je dit soort verhalen verspreid.
Geen feiten geen glorie.
En nu rectificeren stelletje amateurs !!
[nee hoor kan wel weer vreselijk in de lach schieten om dit geleuter]
E
Wel weer erg leuk.
Afgelopen bikefestival stonden we er niet namenlijk.
Het jaar ervoor wel en toen is er idd iemand op zijn bek geknald.
Zoals Bram al aangeeft gaat onze achterzijde met 10 !!! bouten niet snel stuk/los/kapot. Daarbij steek ik alle 3 mijn benen in het vuur voor het vaststaand feit dat de bikes de testen ongeschonden hebben doorstaan, maar nu spreken we wel over een bikefestival 2003 !!!
www.watbenjedan.nl als je dit soort verhalen verspreid.
Geen feiten geen glorie.
En nu rectificeren stelletje amateurs !!

E
Ik denk dat er 1 iemand is die weet (of denkt te weten) wat er gebeurt is: Bas(subbie), vertel nou maar eens WAT je met EEN BombProof van IEMAND mischien gedaan hebt.
voor meer informatie mail: ikluluitmijnnek@basslabbers.nl
voor meer informatie mail: ikluluitmijnnek@basslabbers.nl
-
Ik help even:
Datum voorval:
Bombproof kleur:
Bombproof wettelijke eigenaar:
Actie die tot beschadiging heeft geleid:
Schade aan bombproof :
Schade aan berijder:
E
Datum voorval:
Bombproof kleur:
Bombproof wettelijke eigenaar:
Actie die tot beschadiging heeft geleid:
Schade aan bombproof :
Schade aan berijder:

E
subbie schreef:
Dus sorry dat ik in een voorbeeld een bp erbij heb gehaald, maar dat was de fiets waar ik op dat moment volgens mij een proefritje op maakte.
Volgens mij...
Dus je weet eigenljik niet eens zeker of je wel op een Bombproof zat

lekker nuttig weer... wel prachtig topicje zo whahahaha
Ninko
- Ghostdog - X
- Contacteer:
Ik heb de foto van het incident gevonden:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=136957
Kijk maar. Er staat Bombproof en hij is kapot. Dus Bombproof bikes zijn kutfietsen!
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=136957
Kijk maar. Er staat Bombproof en hij is kapot. Dus Bombproof bikes zijn kutfietsen!
-
Helemaal waar. BP is kut. Alu troep hé! Alleen grappig dat nu de gebroken as ineens is verander in een gebroken frontpartij...
TBB
(ps. Dus toch een Da Bomb....)
TBB
(ps. Dus toch een Da Bomb....)
- Ghostdog - X
- Contacteer:
gebroken as, voorpartij... same thing
Bombproof is toch ook hetzelfde als daBomb of niet?

Bombproof is toch ook hetzelfde als daBomb of niet?
http://members.chello.nl/b.slabbers/bik ... wPage4.htm
Dit zijn Bas en Oliver hun skils waar ze BP frames mee trashen! ze rijden zelf Viper en zeggen dat een BompProof stuk gaat. Wat een losers!
P.S. Ik heb meer verhaaltjes van deze mannen gehoord en ze lullen zwaar uit hun nek! Dus Bas je hebt NOOIT op een BP gereden en vooral NOOIT een BP gesloopt!
Dit zijn Bas en Oliver hun skils waar ze BP frames mee trashen! ze rijden zelf Viper en zeggen dat een BompProof stuk gaat. Wat een losers!
P.S. Ik heb meer verhaaltjes van deze mannen gehoord en ze lullen zwaar uit hun nek! Dus Bas je hebt NOOIT op een BP gereden en vooral NOOIT een BP gesloopt!
Er is geen beter vermaak, dan leed vermaak. Maar toch is dit wel erg jammer.
Of je nou wel of geen fan bent van BP het is jammer dat deze verhalen de wereld in worden geholpen.
Misschien tonen de betrokken personen nog een beetje niveau om het een en ander recht te zetten.
MvG Spike
Of je nou wel of geen fan bent van BP het is jammer dat deze verhalen de wereld in worden geholpen.
Misschien tonen de betrokken personen nog een beetje niveau om het een en ander recht te zetten.
MvG Spike
-
www.watbenjedan.nl
Ts ts ts ts
En nu slot erop en recitificeren aub herenmoderators. Dit is kant en klare smaad.
:-X
E
Ts ts ts ts
En nu slot erop en recitificeren aub herenmoderators. Dit is kant en klare smaad.
:-X
E
Als je de topic leest is die debiel van een bas(wie het ook zijn mag) de enigste die roept dat er een BP stuk was en niemand gelooft hem. Dus de uislag is duidelijk en Bomb Proof is nog steeds BOMBPROOF!
Schrok me helemaal den haagse trambel!
Lees ik dat iemand met een bombproof, die nou niet bepaald bekend staan als lichtvoetige fietsen, dirts had gesprongen in Bergschenhoek >:(
Ik schrik nog meer, lees namelijk dat het vandaag gebeurd is.
Welke randdebiel gaat namelijk dirten met dit weer.
Ieder persoon met meer dan 1 hersencel weet namelijk dat je dan ons graafwerk volledig verrot maakt.
Afijn blijkt het om een Da Bomb te gaan die door iemand anders gesloopt is.
Of een ritje tijdens bikefestival 2003.
Ken die gekke dwaas niet ff aan mijn hart denken ::)
Lees ik dat iemand met een bombproof, die nou niet bepaald bekend staan als lichtvoetige fietsen, dirts had gesprongen in Bergschenhoek >:(
Ik schrik nog meer, lees namelijk dat het vandaag gebeurd is.
Welke randdebiel gaat namelijk dirten met dit weer.
Ieder persoon met meer dan 1 hersencel weet namelijk dat je dan ons graafwerk volledig verrot maakt.
Afijn blijkt het om een Da Bomb te gaan die door iemand anders gesloopt is.
Of een ritje tijdens bikefestival 2003.
Ken die gekke dwaas niet ff aan mijn hart denken ::)