Re:Dirty Pages T-shirt actie
Moderator:Beheerders
Ik heb ook besteld

Tot nu toe nog weinig reactie op mijn mails ::).
MarinTi schreef:
Je hebt reactie gehad. DP is een site die draait op vrijwilligers die overdag gewoon moeten werken, dus is het niet mogelijk binnen een paar uur te reageren.
Bedankt voor je bestelling.
DP T-shirt actie: het kan nog
DP T-shirt actie: het kan nog
Tot en met vrijdag 7 oktober is het nog mogelijk mee te doen aan de Dirty Pages T-shirt actie. Dus mocht je nog een shirt willen bestellen wacht er dan niet te lang mee. Naast ophalen op de Bike Motion beurs is het ook mogelijk dat we het shirt opsturen.
Meer informatie
Tot en met vrijdag 7 oktober is het nog mogelijk mee te doen aan de Dirty Pages T-shirt actie. Dus mocht je nog een shirt willen bestellen wacht er dan niet te lang mee. Naast ophalen op de Bike Motion beurs is het ook mogelijk dat we het shirt opsturen.
Meer informatie
En... 100e bestelde shirt is gratis!!! (en daar zitten we niet zo ver meer vanaf)
En onder de bestelling van het T-shirt "pimp my bike" wordt een pimp my bike verloot. ;D Als dat het geval was geweest had ik het mischien wel een cool shirt gevonden.
Ruben schreef:
[MarinTi schreef:
Je hebt reactie gehad. DP is een site die draait op vrijwilligers die overdag gewoon moeten werken, dus is het niet mogelijk binnen een paar uur te reageren.
Bedankt voor je bestelling.
Het was niet kwaad bedoelt hoor:-[.
Aangezien het snel overgemaakt moest worden en ik nog niet over de benodigde gegevens beschikte, wilde ik deze gewoon z.s.m. hebben!
Snap ik, maar er ook nog wel wat spelingsruimte maar het moet niet te gek worden natuurlijk

Steelboy schreef:
En... 100e bestelde shirt is gratis!!! (en daar zitten we niet zo ver meer vanaf)
Piemel!!! :-*
Eerst roepen dat je snel moet bestellen want ...........blablabla Op=op, verzeker je van een exclusief shirt etc.
Ik als een idioot alle kleuren en designs in alle maten besteld.
En nou opeens roepen dat de 100e gratis is.......
Lekkere toko runnen jullie.....
dusssss©
BOSS schreef:
[Steelboy schreef:
Eerst roepen dat je snel moet bestellen want ...........blablabla Op=op, verzeker je van een exclusief shirt etc.
dusssss©
Als jij alle kleuren in alle maten hebt besteld, krijg jij ook een gratis t-shirt :-*
Steelboy schreef:
[BOSS schreef:
[Steelboy schreef:
dusssss©
Als jij alle kleuren in alle maten hebt besteld, krijg jij ook een gratis t-shirt :-*
jaja maak er maar grappen over, ik denk dat ik maar es naar Kassa of Netwerk stap...
dusssss©
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hij zei Piemel :-X
Ik maak er helemaal geen grappen over... als jij echt alle kleuren en maten besteld, krijg jij van mij hoogstpersoonlijk een gratis shirt

jaja maak er maar grappen over, ik denk dat ik maar es naar Kassa of Netwerk stap...
dusssss©
Doe maar Radar

Top! Ik heb er ook een besteld, mede omdat ik DP een coole service vind geven. Bedankt crew!
Toch wil ik een moderator vragen om dit topic even in het "Te koop" te zetten
Toch wil ik een moderator vragen om dit topic even in het "Te koop" te zetten

Ruben schreef:
dusssss©
Doe maar Radar![]()
Bij Chazia Mourali wil ik wel op de tribune gaan zitten.
Die driewieler is toch niet dezelfde als eens op shirts van Gary F. heeft gestaan ?
Pino schreef:
[Ruben schreef:
dusssss©
Doe maar Radar![]()
jij liever dan ik...........ze schijnt trouwens op jonge jongens te vallen dus jij maakt zowiezo geen schijn van kans :P Maar jah gewoon kijken kan altijd natuurlijk......
dussssss©
revis schreef:
Die driewieler is toch niet dezelfde als eens op shirts van Gary F. heeft gestaan ?
Lijkt me erg onwaarschijnlijk

BOSS schreef:
[Pino schreef:
[Ruben schreef:
Doe maar Radar![]()
jij liever dan ik...........ze schijnt trouwens op jonge jongens te vallen dus jij maakt zowiezo geen schijn van kans :P Maar jah gewoon kijken kan altijd natuurlijk......
dussssss©
Chazia Mourali.... hmmm, nee, is voor Pino
Ruben schreef: [Lijkt me erg onwaarschijnlijkrevis schreef: Die driewieler is toch niet dezelfde als eens op shirts van Gary F. heeft gestaan ?![]()
Lijkt er anders toch verdomd veel op.
- dobbel our zero
euhh, ligt het nu aan mij of zie ik totaal niets (dus ook wel of de niet de verschillen)

ik zie idd ook weinig voorbeeld:p
kooz
kooz
Waren een hoop lege regels... ik ben erg benieuwd naar het gart fisher shirt.