how to get your own mtbpark??
Moderator:Beheerders
Re: dus
Strak plan, als dat te regelen valt zou ik deze ook graag eens inzien.didadunlop schreef:Ik ken iemand die bij de gemeente werkt dus ik kan wel een gedeelte van het bestemmingsplan regelen.
@ Matthijs
Hier moet iet's uit te slepen zijn, ik heb ook goede kontakten met
jongeren werkers uit "De Pul".
Deze mensen weten vaak ook het een en ander watbetreft opzet van
een plan om "de jeugd van de straat te houden".
En ze zijn al een stichting, das dus mooi handig.
Zo is het skate parkje in Uden ook mede tot stand gekomen.
Al 3 Udenaren op DP, 't moet niet gekker worden

Later,
DESL
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
Dus ik ben niet de enige uit Uden die er zo over denktbommer schreef:helemaal mee eens!!!!! iedere keer als ik langs die bult rij zie ik de mogelijkheden. als er nou eens wat meer bikers uit uden e.o. de koppen bij elkaar zouden steken en eens het een en ander op papier zetten om mee naar de gemeente te gaan.........DESL schreef:@didadunlop,
Jammer dat je niet de ski/vuilnisbult in Uden
hebt genomen als eind project toen der tijd.
Hier valt op het gebied van biken (4x,dj enz.)
wel iet's op te beginnen dacht ik zo (achter/naast "De Schans").
mzzl frank

--Cranked Crusaders--
de eigenaar van de voormalige vuilnisbelt in uden is naar ik meen essent en ik heb vorige week iets in de krant gelezen dat ze binnenkort met de laatste fase van de sarnering beginnen. dit bied misschien wat meer mogelijkheden....Mathijs schreef:Als het rond is met de eigenaar scheelt dat al een hoop werk.
Als je eerst naar de gemeente gaat en de eigenaar zegt flikker maar op met je park dan is er veel werk voor niets geweest.
Lijkt me handiger om eerst met de eigenaar om de tafel te gaan zitten.
- didadunlop
idd hoe meer brabo's hoe meer plezier.
@ DESL
Maar wie ken je bij de Pul? Ikzelf kom daar iets te vaak en ken oa Gijs/Loek etc.
Ik kan wel even aan mijn touwtjes trekken bij de gemeente. Kan ik het BP alvast inzien en een snelle inschatting maken. Misschien is samenwerking met de Schans ook mogelijk.
@ DESL
Maar wie ken je bij de Pul? Ikzelf kom daar iets te vaak en ken oa Gijs/Loek etc.
Ik kan wel even aan mijn touwtjes trekken bij de gemeente. Kan ik het BP alvast inzien en een snelle inschatting maken. Misschien is samenwerking met de Schans ook mogelijk.
- didadunlop
- didadunlop
- Arnetteman
carnaval, kernafval, I don't see any differenceFreeRider schreef:Ja, zo is dat,bommer schreef:hoe meer brabo's hoe meer vreugd!!!! toch?![]()
het is ook bijna weer carnaval![]()

Hee jongens, succes met jullie ideeën.
Tip: structuur, uitgebreid en vooral lachen in de camera en geen domme dingen zeggen waar je later wel eens spijt van kunt krijgen. Zo hou je de gemeente te vriend.
didadunlop schreef:idd hoe meer brabo's hoe meer plezier.
@ DESL
Een maat van me is getrouwd met Mieke van de pul, vandaar dat
ik wel weet over wie je het hebt.
En ik heb wel eens wat belettering voor de pul gemaakt.
Zou alvast een begin zijn als je eens aan je touwtjes zou trekken bij de gemeente voor een BP

--Cranked Crusaders--
- Arnetteman
Re: how to get your own mtbpark??
Als je de bult tussen Arnhem en Duiven bedoelt kun je het wel vergeten. Dat is "de bult van Putman" en zit zo vol gif dat je er zelfs niet in de buurt mag komen. (al lopen er al jaren schapen rond)de lynx schreef:In Arnhem is er een hele vette bult (een ouwe vuilnisbelt). Deze bult is de perfecte locatie om een 4X, dirtbaan, een freeride of zelfs een soort downhilletje aan te leggen. De gemeente zegt dat er een ander bestemmings plan is. What to do?
De gemeenten eromheen en de provincie vechten al jaren wie er verantwoordelijk is voor de kosten om de grond te saneren. Dus.... ik geef je weinig kans helaas.