Fort William op Eurosport

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Cheeta

Bericht door Cheeta » zo sep 16, 2007 7:49 pm

Als je de opmerking "Wat is er moeilijk aan DH? Degene die eerst beneden is, wint... 4X idem.." het in relatie ziet tot Jojo z'n opmerking (zie quote hieronder) dan valt e.e.a. inderdaad op z'n plaats.
Tip van de dag: het gebruik van quotes kan verhelderend werken...
jojo schreef:De meeste mensen begrijpen DH en 4X idd niet, maar daar kan wat aan gedaan worden door NOS / eurosport. in 2 a 3 minuten kun je duidelijk uitleggen wat de dicipline inhoudt. appeltje eitje!!
Nu snap ik overigens ook waarom de laatste vijf jaar bij iedere keer dat de NOS BMX uitzond (toch al snel 5 minuten op jaarbasis), de helft van de tijd verloren ging aan een algemeen ***verhaal wat het was, wat de favorieten er voor deden, etc...

Persoonlijk vind ik als liefhebber (live) internettelevisie helemaal geweldig 8), ik heb nl. geen illusie 'live' 4X bij de NOS mee te mogen maken. Al blijf je voor de "mainstream exposure", voor de meeste sponsoren waarschijnlijk het interessants, natuurlijk op Eurosport / NOS / ... aangewezen.

Plaats reactie