Wat nou koud!!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

mokumpje

Bericht door mokumpje » ma dec 31, 2007 8:17 pm

didadunlop schreef:Ik zeg Sachalin (ook Rusland) eilandje boven Japan. Daar zijn ze op dit moment hard bezig met bouwen voor de olie/LNG industrie. En die foto met die Leibherr kraan lijkt me van boven een boorput genomen.

Komop Freeko. Wie heeft de hoofdprijs?
"Eilandje" boven Japan? Alsof Nederland topografisch indruk maakt! Haha en ehh, waar heb je al die wijsheid vandaan ? Discovery Channel zeker?
Bouwen voor de naar olie onverzadigbare chinezen doen ze over de hele wereld.....zelfs in ons zalige landje.

didadunlop

Bericht door didadunlop » ma dec 31, 2007 8:38 pm

Neu. Mijn vader werkt in de olieindustrie (shell expat) en wil daar misschien gaan werken. En ik ben altijd wel geintresseerd in die industrie. Dus geen discovey channel. Meer dat ik er ook daadwerkelijk rondgelopen heb.

Ach en geografisch gezien.. blablabla.. je snapt dat het een eiland is.

@ Boss:

Als je een camera zoekt voor -40: Nikon Fm2n. Werkt zonder batterijen en ideaal als backup. Wel film dus das "ouderwets". maar ge leert wel weer fotograferen zonder enige vorm van automatisering. Ideaal apparaat.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Plaats reactie