Als Iban en BIC kloppen, wordt de rest niet meer nagekeken. Althans tot een bedrag van 5000 euro, volgens mijn bank. Ik kan een klacht indienen, maar dat kost mij meer dan het bedrag waar het over gaat namelijk 35 euro. Als het over verschillende banken gaat, is er een "beroepsgeheim" waarbij de identiteit van de eigenaar van die rekening niet vrijgegeven mag worden. Ik weet enkel dat het een amsterdammer is.
Als het probleem bij 1 bank blijft, wordt er wel een oplossing gezocht om de klanten tevreden te houden.
Het feit dat die overschrijving ging, is naar het schijnt een groot toeval. Er zitten veiligheden ingebouwd voor 1 verkeerd cijfer, maar er waren er 2 foutief.
De verkoper weet niet wat er foutgelopen is want hij had de cijfers recht gecopieerd van de site van de bank

. Ik heb daarentegen alle berichten in m'n inbox staan en daar kan je toch niet aan prutsen.
Ik vind het ook spijtig voor de verkoper, maar het feit dat ie niet reageerde op mijn mails, maakte me kwader dan het feit dat ik m'n banden niet kreeg.
Tot ik dreigde om eens langs te komen, toen was het lame van mijn kant om daarmee te dreigen
In ieder geval, verkoper heeft nadien niet meer op DP gepost en we zijn nu overeengekomen dat ie z'n banden opnieuw verkoopt(ik heb er ondertussen al andere) en de opbrengst aan mij doorstort.
http://link.marktplaats.nl/202398642
Opsturen zou te duur zijn omdat hij ook geen geld gekregen heeft

en z'n postkantoor weigert om die banden op te sturen zonder deftige doos errond

.
In mijn ogen is dit een loser waar ik liever nooit nog zaken mee doe.
Moest iemand hem kennen of geld willen overschrijven aan een gelukkige Amsterdammer, ziehier alle gegevens, gekopieerd uit zijn pb aan moi op 12 feb.
Alsof ze uit de lucht zijn komen vallen ik heb ze.
IBAN: NL75 PSTB 0009 3618 95
BIC: PSTBNL21
de tegenpartij
adres van de tegenpartij
Zodra ik t geld heb, heeft de post het waar en niet veel later heb jij ze thuis!
Alvast bedankt.
M.v.g,
de tegenpartij