Re:Werk en/of studie DP"ers?
Moderator:Beheerders
Heb eerst mn VWO gehaald en nu doe ik International Business & Languages (klinkt heel wat, is heel weinig) aan de HEAO in Ahem, bijna driede jaars. Komend half jaar studeren te Montpellier aan de 2e universiteit aldaar, daarna stage te Duiven, daarna afstuderen, daarna geld krijgen voor een nieuwe bike.
Hiernaast verdien ik centjes bij Tante Pos op zaterdag en any godgiven day die ik vrij heb, fitness ik een keertje of 2 per week, ga ik weleens naar een café, en vind ik ook nog wel tijd om te biken.
Hiernaast verdien ik centjes bij Tante Pos op zaterdag en any godgiven day die ik vrij heb, fitness ik een keertje of 2 per week, ga ik weleens naar een café, en vind ik ook nog wel tijd om te biken.
Na m"n VWO ben ik Industrial Design gaan doen de Teknyske Younyfursiteet Ijnthoom, na 3/4 jaar erachterkomen dat het sucks en nu geen klap uitvoeren en een andere studie kiezen.
Dat verklaart ook mijn verveling
Dat verklaart ook mijn verveling

Eerst 3 jaar op accounting gewerkt bij Amerikaanse rederij, werk daar momenteel 2 jaar op de IT-afdeling als helpdesk en sysadmin.
Greetz,
Animine
Greetz,
Animine
-
6de elektromechanica
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Eerst basisschool
Toen gynmasium
Nu 2e jaars bewegingswetenschappen. En ik lig 100% op schema! Whow
Daarnaast:
Hobby vooral schaatsen. Racefiets, MTB, krachttraining, skeeleren, alles min of meer in dienst van het schaatsen (hoewel ik het ook gewoon leuk vind hoor)
Op de spelen van 2014 hoop ik de 1500 meter te winnen
Toen gynmasium
Nu 2e jaars bewegingswetenschappen. En ik lig 100% op schema! Whow

Daarnaast:
Hobby vooral schaatsen. Racefiets, MTB, krachttraining, skeeleren, alles min of meer in dienst van het schaatsen (hoewel ik het ook gewoon leuk vind hoor)
Op de spelen van 2014 hoop ik de 1500 meter te winnen

Op je 30ste?
Ben je dan niet allang over je top heen?
Ben je dan niet allang over je top heen?

- @sph@ltdude
- Contacteer:
K ben een laatbloeier
Ik ga er vanuit dat ik VWO5 net heb afgerond, na volgend jaar wil ik het liefst luchtvaartopleiding gaan doen.
Momenteel ben ik coördinerend culinair assistent
Momenteel ben ik coördinerend culinair assistent

- King Zeus @ DirtE19
Ik studeer chemie&biotechnieken aan Don Bosco en binnenkort ben ik meest gesponserde DH-er ;D
King Zeus

King Zeus
ik ben legion z"n opvolger.. lees: ga over naar 5 vwo
verder ben ik een o zo originele vakkenvullert

verder ben ik een o zo originele vakkenvullert
Programmeur :P
ik ben klaar met de HTS-autotechniek...... oip een paar kut vakken na , die ga ik in augustus voor de 3e keer maar weer proberen.
ondertussen sleutel ik een beetje aan alles wat wielen heeft (excl, rollerskates, kinderwagens e.d.)
ondertussen sleutel ik een beetje aan alles wat wielen heeft (excl, rollerskates, kinderwagens e.d.)
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Shit, best slimme mensen hier.........
Domme discussies voeren ze toch soms......
asphaltdude on the rocks schreef:
Shit, best slimme mensen hier.........
Idd, viel me ook op. Ik kan gewoon vreselijk goed gokken, dus ik heb een excuus om dom te doen.
6e jaars econoom in Groningen.
Volgend jaar afstuderen dan heb ik 7 (!!) jaar nodig gehad om drs. voor mijn naam te krijgen. Maar ik ben meer bezig om met een studiegenoot een bedrijf op te zetten (vandaar ook de 7 jaar)
Gr.J.
Volgend jaar afstuderen dan heb ik 7 (!!) jaar nodig gehad om drs. voor mijn naam te krijgen. Maar ik ben meer bezig om met een studiegenoot een bedrijf op te zetten (vandaar ook de 7 jaar)
Gr.J.
Ruud schreef:
Idd, viel me ook op. Ik kan gewoon vreselijk goed gokken, dus ik heb een excuus om dom te doen.
.....Ja met gokken ben ik ook al een heel end door m"n studie heen gekomen ;D
- cHoc
ik ben een shit magneet

Ben werkzaam bij een klein bedrijf dat machines maakt voor o.a. de voedingsindustrie als technisch tekenaar en deels wat werkvoorbereiding.
Heb tot inmiddels alweer bijna 2 jaar geleden op school gezeten.
Heb tot inmiddels alweer bijna 2 jaar geleden op school gezeten.
Volgend jaar 1ste Lic. Communicatiewetenschappen
Kzit tot maart in München met Erasmus uitwisseling, op een uurtje rijden van Bischofsmais/Geisskopf (BMW bikepark) ehe...daar gaat goe gestudeerd worden mij gedacht!
Tjaar daarop ga ik mijn stage doen bij een of ander leuk bedrijf maar kweet het nog ni helemaal, Audi in Ingolstadt misschien of...misschien op de PR afdeling van een groot bikebedrijf...of MTV, TMF...keuze tenover.
Afin,kgaan beetje voortblokken anders kan ik dat alles op mijnen buik schrijven, soms moet ge dus uwen bike is aan de kant zetten...
GreetZ
Kzit tot maart in München met Erasmus uitwisseling, op een uurtje rijden van Bischofsmais/Geisskopf (BMW bikepark) ehe...daar gaat goe gestudeerd worden mij gedacht!
Tjaar daarop ga ik mijn stage doen bij een of ander leuk bedrijf maar kweet het nog ni helemaal, Audi in Ingolstadt misschien of...misschien op de PR afdeling van een groot bikebedrijf...of MTV, TMF...keuze tenover.
Afin,kgaan beetje voortblokken anders kan ik dat alles op mijnen buik schrijven, soms moet ge dus uwen bike is aan de kant zetten...
GreetZ
Ik ben zelfstandig horlogemaker en ben na enkele omzwervingen via TAG-Heuer, Rolex en Slaets (Antwerpen) bij m"n vader in de zaak beland. Buiten het herstellen van klokken en horloges, leveren wij materiaal voor goudsmeden, verpakkingsmateriaal voor juweliers en batterijen voor horloges.
Voor de rest veel biken, veel BOB de Bouwer spelen, the wife entertainen en de wereldvrede bewaren. ;D
Voor de rest veel biken, veel BOB de Bouwer spelen, the wife entertainen en de wereldvrede bewaren. ;D
Momenteel amuseer ik mij in de 1ste licentie Toegepaste Economische Wetenschappen in de beleidsinformatica. Een hele naam voor een vrij saaie richting.
bouwkundig projectopzichter bij een woningcoorporatie. klein bedrijf daar door veel leuke dingen te doen. ik blijf nog wel een paar jaar want een hoop leuk werk in het verschiet= herstructurering van een wijk met ruim 200 woningen.
bedrijfskunde bestuurskunde werken bedrijfskunde ad UT.
daarnaast werk ik al een jaar of 5 bij t bedrijf van mijn buurman, www.grinnell.nl.......
woei ofzo, zane
daarnaast werk ik al een jaar of 5 bij t bedrijf van mijn buurman, www.grinnell.nl.......
woei ofzo, zane
Net klaar met MBO weg en waterbouwkunde en nu naar HBO door, dus ben nog een tijdje zoet. en verder parttime bij de gamma, dat zeg ik.
jojo
jojo
-