Terreurgroep bedreigt Nederland
Moderator:Beheerders
ik stel voor dat we iedereen die langzamer is doodschieten, en alle wandelaars die over dh paden omhoog lopen... wel een pijnlijke langzame dood als t kan, en als t lichaam dan goed opgezwollen is kan je ze tijdelijk gebruiken als vangkussen...
zit wel handel in denk ik
zane
zit wel handel in denk ik
zane
Re:Terreurgroep bedreigt Nederland
@Zane, ben jij dan Neerlands eerste halflevende stootkussen? Ik wil je ook nog wel van een oranje kleurtje voorzien, net echt. :P
Nou..... zou ik nie zo zeker van zijn.
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het kleine buikje van Zane zometeen in zijn geheel weg is.
Terrorist of geen terrorist
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het kleine buikje van Zane zometeen in zijn geheel weg is.
Terrorist of geen terrorist

liposuctie(schrijven jullie dat ook zo?) voor Zane?
Hoor net dat er iemand is opgepakt die verdacht zou zijn van de aanslagen in Madrid.
Hij is opgepakt in ROOSENDAAL nota-bene. Hoe dicht bij wil je het hebben???
Ik verbaas me er aleen over dat een woordvoerder van politie totaal niks wil (of kan zeggen) over wat er aan de hand is. Maar toch hadden ze genoeg vermoedens dat dit iemand zou zijn die ze in Spanje zochten.
Ik snap het allemaal niet zo goed. Wordt er hier gehandeld uit angst door de politie, ofzo? Zoiets van he die persoon lijkt mij wel verdacht...
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!
Ze hebben nu een "iemand" opgepakt.
Iets zegt mij dat mensen altijd met meer bij elkaar zijn. In een groepje ofzo, en dan beangstigd het mij dat die woordvoerder van politie helemaal niks wil (of kan) zeggen of uitleggen...
Mvg,
Subbie
Hij is opgepakt in ROOSENDAAL nota-bene. Hoe dicht bij wil je het hebben???
Ik verbaas me er aleen over dat een woordvoerder van politie totaal niks wil (of kan zeggen) over wat er aan de hand is. Maar toch hadden ze genoeg vermoedens dat dit iemand zou zijn die ze in Spanje zochten.
Ik snap het allemaal niet zo goed. Wordt er hier gehandeld uit angst door de politie, ofzo? Zoiets van he die persoon lijkt mij wel verdacht...
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!
Ze hebben nu een "iemand" opgepakt.
Iets zegt mij dat mensen altijd met meer bij elkaar zijn. In een groepje ofzo, en dan beangstigd het mij dat die woordvoerder van politie helemaal niks wil (of kan) zeggen of uitleggen...
Mvg,
Subbie
mja ik denk dat je aan de andere kant ook steeds vaker gaat hebben dat men mensen oppakt, en daarna weer soms vrijlaat (die 4 daagse is daar een mooi voorbeeld van)
gewoon om mensen t gevoel te geven dat "diegene" opgepakt is, het gevaar is zeg maar geweken..
om mensen een gevoel van veiligheid bij te brengen.
het is een kleine groepering die die dingen doet, of beraamt. Er hoeven hier maar zieltjes te zijn die daar naar willen luisteren (je zou toch maar 7 maagden krijgen als martelaar)
bomaanslagen op het openbare leven, zijn naar mijn mening een erg lage manier om je gram te halen bij iemand
gewoon om mensen t gevoel te geven dat "diegene" opgepakt is, het gevaar is zeg maar geweken..
om mensen een gevoel van veiligheid bij te brengen.
het is een kleine groepering die die dingen doet, of beraamt. Er hoeven hier maar zieltjes te zijn die daar naar willen luisteren (je zou toch maar 7 maagden krijgen als martelaar)
bomaanslagen op het openbare leven, zijn naar mijn mening een erg lage manier om je gram te halen bij iemand
Gewoon keihard aanpakken!!!
Cool stel je voor,twee terroristen willen een aanslag plegen in Amsterdam:
terrorist 1:Hmm laten we het net zo doen als onze broeders in Madrid
terrorist 2(die kennelijk al een inburgeringscursus gehad heeft): nee man dat werkt nooit,de treinen rijden hier niet op tijd!
terrorist 1: ok laten we dan een autobom doen!!
terrorist 2: bij Allah enig idee wat je hier kwijt bent aan parkeer geld????
Terrorist 1:ok laten we dan in iig AT5 kijken of we een geschikt doelwit kunnen vinden..
TV aan gezet,beelden van de binnenstad van Amsterdam,bouwput Noord zuid lijn de ene na de andere buurt op de schop,het plein voor het cs..
TV weer uit
Terrorsit 1: Shit man ze zijn ons al voor geweest.......
Waarom moeten wij bang zijn voor een aanslag??? We hebben hier al een bestuur dat het land zelf heeeeel goed naar de knoppen helpt,misschien dat een terroristische aanslag zelfs wat goeds kan doen. Ben zeker tegen aanslagen mits het burgerdoelen betreft,maar in sommige gevallen........
Greetz roadkill
p.s. maar het binnenhof zullen ze wel niet aanvallen,daar worden weer dranghekken geplaatst.......
terrorist 1:Hmm laten we het net zo doen als onze broeders in Madrid
terrorist 2(die kennelijk al een inburgeringscursus gehad heeft): nee man dat werkt nooit,de treinen rijden hier niet op tijd!
terrorist 1: ok laten we dan een autobom doen!!
terrorist 2: bij Allah enig idee wat je hier kwijt bent aan parkeer geld????
Terrorist 1:ok laten we dan in iig AT5 kijken of we een geschikt doelwit kunnen vinden..
TV aan gezet,beelden van de binnenstad van Amsterdam,bouwput Noord zuid lijn de ene na de andere buurt op de schop,het plein voor het cs..
TV weer uit
Terrorsit 1: Shit man ze zijn ons al voor geweest.......
Waarom moeten wij bang zijn voor een aanslag??? We hebben hier al een bestuur dat het land zelf heeeeel goed naar de knoppen helpt,misschien dat een terroristische aanslag zelfs wat goeds kan doen. Ben zeker tegen aanslagen mits het burgerdoelen betreft,maar in sommige gevallen........
Greetz roadkill
p.s. maar het binnenhof zullen ze wel niet aanvallen,daar worden weer dranghekken geplaatst.......

Ik zeg dat men President Bush maar op moet blazen met een bom en dan maar eens zien wat er overblijft.
Als die Bush niet zo"n oorlog-lievende cowboy was dan zag de wereld er een stuk beter uit!
Als ik moslim-zelfmoord-terrorist was zou ik de kans toch eens wagen hem op te blazen, opruimen die handel :P
Die vent is niks dan ellende!
Als die Bush niet zo"n oorlog-lievende cowboy was dan zag de wereld er een stuk beter uit!
Als ik moslim-zelfmoord-terrorist was zou ik de kans toch eens wagen hem op te blazen, opruimen die handel :P
Die vent is niks dan ellende!
mwa dan heb ik nog wel een lijstje..........en als ze 1 terrorist per doel nemen zijn we in een klpa van alle ellende af.... Hoorde vandaag op het nieuws dat we ontsnapt zijn aan wat aanslagen,heeft zeker een kwartier geduurd dat ik weer bijgekomen was van het lachen.Echt als er hier mensen doodgaan vanwege terrorisme is het omdat die zich doodlachen,man zelfs de terroristen hebben hier toch geen lef!!!
Igor schreef:
..al heb ik niet de indruk dat de aanwezigheid van mijn stem de hele zaak zal veranderen...
Die indruk heb ik dus ook.