Mijn favo stations zijn:
3FM (nog wel) late avond muziek is goed en Henk draaide ook wel goede alternatieve platen tussen de middag. Helaas is deze verkast. De megahits van tegenwoordig vind ik trouwens barslecht. 3FM is gewoon altijd mijn station geweest met altijd vernieuwende muziek en dj"s. Giel Beelen vind ik onwijs gaaf en Ruud de Wild is een kanjer samen met Kijk in de verte.
KinkFM luister ik ook wel eens maar die zit alleen op de kabel. Die draaid echt vanalles. Van mooie country tot snoeiharde hardcore. Deze zijn echt altijd de eerste met nieuwe muziek

ze draaien soms zelfs nieuwe releases die nog niet eens uit zijn van Kazaa.
ID&T heb ik sinds een paar maanden op station 7 staan en draaien wel goeie dance en techno maar wat ik dan toch weer mis is een DJ die vertelt hoe het nummer heet aangezien ze dat ook niet met de RDS laten voorbij komen ???
Slechte stations:
NoordzeeFM wat is dat een herhaal zender zeg en oo wat een lol hebben ze daar altijd en ja de muziek is ook niet mijn ding en hetzelfde als 538.
Radio10 begin ik niet eens aan.
Skyradio draaid soms wel goede platen maar het is zo middle of the road en als ik Mariah Carrey hoor ;D ;D.
Niet slecht maar ook weer niet goed:
538 draaid de hele dag door dezelfde nummers (zelfde als wat 3FM nu dus aan het doen is

). Vroeger 8-10 jaar geleden luisterde ik wel eens. Weet je wat 538 verkeerd doet. Ze geven totaal geen aandacht aan de Nederlandse bands en acts, behalve Acda & Munnik enzo. Stenders heeft soms wel humor maarkletst te veel en de Boertjes zijn nu toch echt hoogtijd aan vervanging toe ;D
Radio103 wat straks VeronicaFM ofzow gaat heten. Ze zeggen dat ze weinig gaan kletsen en alleen rock en dance muziek uit de 80/90 jaren gaan draaien. Dat vind ik wel leuk want dat is mijn tijd zo"n beetje.
En als je helemaal niks leuk vind kan ik altijd nog MP3 draaien.