uitslag van Namen dh cup van 07-09/03 ???
Moderator:Beheerders
Wie kent de uitslagen, ik heb niet kunnen meedoen omwille van een spierscheur in mijn knie (mediale band) waardoor dit seizoen helaas gedaan is voor mij.
Re:uitslag van Namen dh cup van 07-09/03 ???
da"s idd zoiets me de waalse slag e, was er wel, de tijden van de 2de run werden ni uitgehangen, weet dus ook ni veel.
Weet wel da den David en Fre het vree goe gedaan hebben, Fre had geloof ik 2min en was net voor den David, dieje dan wel de tafel gesprongen heeft
Weet wel da den David en Fre het vree goe gedaan hebben, Fre had geloof ik 2min en was net voor den David, dieje dan wel de tafel gesprongen heeft
typisch de walen
-
ik dnke da ene Tony gewonnen heeft op en lona stab, en met 1.50min
Idd tony dusart was eerste met 1min50, cédric was tweede met 1min 52 en dan heel d reutemeteut erachter...fre reed 2min00 en ik was 25ste overall met 2min12...not bad afterall heb half jaar stilgezeten!Nu een weekje trainen in Todtnau en daarna Malmédy den 28ste...top 20 is misschien haalbaar voor mij???
GreetZ
pHiLL
GreetZ
pHiLL
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
woehoe, en ik was zesdes!!!
van de zes hard tail junioren... ;D
van de zes hard tail junioren... ;D
Een beetje laat met men post maarja:
Ik was 4de, ook bij de hardtail junioren.
Greetz
DMR"ke
Ik was 4de, ook bij de hardtail junioren.
Greetz
DMR"ke
ja twas echt plezant en het parcour lag er sneller bij, ook dankzij de aanpassingen. By the way ik had 1min59.40 niet dat het veel uitmaakt maar ja... Twas dus een 5e plaats, maar het is maar half zo eervol als normaal omdat er een aantal goeie rijders in Lugano en Kaprun zaten.
Nu ist uitkijken naar Malmédy, maar tziet ernaar uit dat het weer een modderbad zal worden!
Nu ist uitkijken naar Malmédy, maar tziet ernaar uit dat het weer een modderbad zal worden!
yep ik denk"t ook en ik zal niet naar Malmedy gaan om mijn knie wat rust te gunnen
Het mag gewoon geen modderbad worden!!!
Maar alst zo is kunde er natuurlijk nie veel aan veranderen he.
Dus hopen op goed weer want anders gaan ze mij daar niet zien pijns ik.
Greetz
DMR"ke
Maar alst zo is kunde er natuurlijk nie veel aan veranderen he.
Dus hopen op goed weer want anders gaan ze mij daar niet zien pijns ik.
Greetz
DMR"ke