chainstuck commencal
Moderator:Beheerders
-
ik word helemaal gek van de chain stuck op mijn fiets, het frame schuurt helemaal weg bij de achtervork... het is een commencal vip compleet lx.. hoe kan ik dit het beste oplossen? ketting en tandwielen enz zijn totaal nog niet versleten? zou er een te korte trap as in kunnen zitten waardoor de voorbladen te dicht op het frame staan? of maakt dit niet uit??good advice svp..
Re:chainstuck commencal
chainsuck, zonder T
Welke tandwielen heb je ervoor ophangen? Kan namelijk zo zijn dat je tandwielen niet erg open zijn gewerkt en dus teveel vuil vasthouden.
Ook kan het zijn dat je ketting altijd te vettig is waardoor hij ook sneller blijft plakken.
Verder toch misschien ketting en tandwielen vervangen, is in de meeste gevallen toch de oorzaak.
Trapas zou kunnen maar, kijk eerst naar de bovenstaande punten
Massol
Welke tandwielen heb je ervoor ophangen? Kan namelijk zo zijn dat je tandwielen niet erg open zijn gewerkt en dus teveel vuil vasthouden.
Ook kan het zijn dat je ketting altijd te vettig is waardoor hij ook sneller blijft plakken.
Verder toch misschien ketting en tandwielen vervangen, is in de meeste gevallen toch de oorzaak.
Trapas zou kunnen maar, kijk eerst naar de bovenstaande punten
Massol