Kenny Belaey opTV1
Moderator:Beheerders
vraag me niet meer, maar terwijl ik stond af te wassen, viel m"n oog op een trailer van het televisieprogramma Hoe-Zo ?. Ik meende Kenny bezig te zien.
Om 20.35 op tv1
Bart
Om 20.35 op tv1
Bart
Re:Kenny Belaey opTV1
Wat is een Kenny Belaey?
-
ik heb het net gezien tijden "Hoe?Zo!" opt tv1, een gap van 3meter gepakt met aanloop van 4meter... Respect
btw: kenny belary is een 20jarige 6voudige wereldkampioen trial die in belgië woont...
btw: kenny belary is een 20jarige 6voudige wereldkampioen trial die in belgië woont...
6 voudig wereldkampioen trial. Check the Koxx website.
jammer, en dat na het 1000ste topic over TrIAl en TrAIl ....Watje schreef: vraag me niet meer, maar terwijl ik stond af te wassen, viel m"n oog op een [glow=red,2,300]trailer[/glow] van het televisieprogramma Hoe-Zo ?. Ik meende Kenny bezig te zien.
Om 20.35 op tv1
Bart
Het bleek aldus niet hetzelfde te zijn...
en idd, RESPECT, ik heb het ook gezien...
edit: no offence, maar een trailer is btw een soort aanhanger (of evt ook een soort promotievideo, ....)... :-*
Smax schreef:
[Watje schreef:
vraag me niet meer, maar terwijl ik stond af te wassen, viel m"n oog op een [glow=red,2,300]trailer[/glow] van het televisieprogramma Hoe-Zo ?. Ik meende Kenny bezig te zien.
Om 20.35 op tv1
Bart
jammer, en dat na het 1000ste topic over TrIAl en TrAIl ....
Het bleek aldus niet hetzelfde te zijn...
en idd, RESPECT, ik heb het ook gezien...
edit: no offence, maar een trailer is btw een soort aanhanger (of evt ook een soort promotievideo, ....)... :-*
DUDE, hij bedoélt ook een "soort promotievideo"!!! duhhh....ja sorry, is toch duidelijk dat hij dat bedoelt als je het leest.
Tum
nu je het zegt moet ik deels van mijn kant toegeven.
Maar datgene wat hij zag noemt men dan weer een reclamespotje :P :-*
Maar datgene wat hij zag noemt men dan weer een reclamespotje :P :-*
Ja zou ook kunnen, ik weet alleen niet of een de naam "reclamespotje" alleen geld voor producten of ook voor tv uitzendingen. Maar goed, lekker boeiend allemaal, die gast was iig goed...erg goed
tum

tum
Ik heb het ook gezien op hoe?zo! was echt zalig 3 meter met 4 meter aanloop
ik vind het hoppen op frontwheel nogaltijd heel spectaculair, en het achteruitrijden op voorwiel, vind ik echt netjes, en de spectaculaire hoptechniek, die dingen vond ik echt heftig.... die gap had ik wel verwacht...
-
nvdr
een trailer is gewoon "drager" en dient dus om het bijhorende produkt te "ondersteunen", maakt nie uit of het een doos waspoeier of een tv-program is....
een trailer is gewoon "drager" en dient dus om het bijhorende produkt te "ondersteunen", maakt nie uit of het een doos waspoeier of een tv-program is....