Calling DeKerfs en andere Retro freaks!!!!!!
Moderator:Beheerders
-
FF een vraag heren:
Ik kan een 1994 YETI ARC AS bike kopen, XTR M900 achternaaf, Crankset, voor en achterder, King Headset, Ringle voornaa, Ringle Zooka Stem, Manitou EFC vork, gripshift, remmen weet ik zo ff niet, canti"s in ieder geval. Bike heeft 2 kleine beeschadigingen in de lak, Hij zegt dat er alleen mee op de weg is gereden door zijn vrouw. Achterdemper kan service gebruiken, geen speling in de achtervork, ook niet in de vork. Is nog mooi fout blauw/groen met geel.
Ik heb dit altijd een super mooie fiets gevonden vanaf dat ik hem eens op de Fietsrai zag, en er altijd al een willen hebben, maar goed, wat mag zo"n bike nog kosten, en waar moet ik op letten?
Thanks,
Christiaan
Ik kan een 1994 YETI ARC AS bike kopen, XTR M900 achternaaf, Crankset, voor en achterder, King Headset, Ringle voornaa, Ringle Zooka Stem, Manitou EFC vork, gripshift, remmen weet ik zo ff niet, canti"s in ieder geval. Bike heeft 2 kleine beeschadigingen in de lak, Hij zegt dat er alleen mee op de weg is gereden door zijn vrouw. Achterdemper kan service gebruiken, geen speling in de achtervork, ook niet in de vork. Is nog mooi fout blauw/groen met geel.
Ik heb dit altijd een super mooie fiets gevonden vanaf dat ik hem eens op de Fietsrai zag, en er altijd al een willen hebben, maar goed, wat mag zo"n bike nog kosten, en waar moet ik op letten?
Thanks,
Christiaan
Re:Calling DeKerfs en andere Retro freaks!!!!!!
Je moet er op letten dat hij al doormidden gezaagd is.... Das makkelijker weggooien ;D
[sub]grapje Chris[/sub]
[sub]grapje Chris[/sub]
hee drol, niet fokke met een Yeti ARC >:(Dude© schreef:
Je moet er op letten dat hij al doormidden gezaagd is.... Das makkelijker weggooien ;D
[sub]grapje Chris[/sub]
aap met een B schreef:
hee drol, niet fokke met een Yeti ARC >:(
Pff en anders? Ga je me op mn smuil meppe? Woehahahaha daar moeten mensen voor komen geen hamburgers!
:-*
@Chris,
you"ve got mail...
you"ve got mail...
Dude© schreef: [Pff en anders? Ga je me op mn smuil meppe? Woehahahaha daar moeten mensen voor komen geen hamburgers!aap met een B schreef:
hee drol, niet fokke met een Yeti ARC >:(
zei Mr Mac donalds himself :-*
-
Thanks DeKerf"s!!!!!
He Christiaan,
Als ie niet past wil ik hem denk ik wel oor m"n vrouw kopen...
!
Let er in ieder geval goed op dat je voor een Manitou EFC bijna geen onderdelen meer kan krijgen.
Let daarnaast goed op de lak; bij de vroegere modellen ARC en ARC AS zijn de kabelgeleiders op de bovenbuis gepopnageld; hieromheen wil de lak wel eens gaan blaren (of zelfs loslaten).
We horen wel wat "t resultaat is.
Gr.
Oz
Als ie niet past wil ik hem denk ik wel oor m"n vrouw kopen...

Let er in ieder geval goed op dat je voor een Manitou EFC bijna geen onderdelen meer kan krijgen.
Let daarnaast goed op de lak; bij de vroegere modellen ARC en ARC AS zijn de kabelgeleiders op de bovenbuis gepopnageld; hieromheen wil de lak wel eens gaan blaren (of zelfs loslaten).
We horen wel wat "t resultaat is.
Gr.
Oz
Ik had zelf een tweedehands Pinarello met Ringle naven, ze zien er prachtig uit en zijn zeer licht, maar ik had ze snel stukgereden, braken gewoon een paar spaken uit.. Wel een aandachtspuntje..
-
Ik heb de fiets niet genomen, een ander bood meer, achterdemper bleek ook lucht te verleizen, dus ben blij dat ik hem niet gekregne heb.
Christiaan
Christiaan