park graafpartij, 2 plannen online!
Moderator:Beheerders
rijders,
ik zou niet weten waar ik dit topic eigenlijk moet hebben dus doe ik het hier.
ik heb al veel geknutselt 30 min fietsen van mij vandaan maar begin door te krijgen dat dat te ver is voor een lekker rustig ritje dirt/fr. ik zit daarom te denken om een klein stukje van het park 1 min van mij fietsen vandaan om te bouwen.
-kleine bobbel naar roll in
-table over fietspad
-paar kleine tables derachter (2?)
-2 grote doubles
ik wil dat dus in een openbaar park maken op een slecht gebruikt gedeelte. (word ook gras uit grasmaaier gedumpt, grote grashopen).
mijn droom is hierbij: in de zomer om 8 uur (ochtend) in mn pyjama"s lekker wat te dirten :-*.
wat zou ik volgens jullie kunnen verwachten van de gemeente? een jaar wachten op response? een harde nee? een ja?...
ooit zei surfstad dat hier ook een handje vol ambtenaren op zaten dus het leek me handig het hier te vragen.
alvast bedankt, groeten micha
ik zou niet weten waar ik dit topic eigenlijk moet hebben dus doe ik het hier.
ik heb al veel geknutselt 30 min fietsen van mij vandaan maar begin door te krijgen dat dat te ver is voor een lekker rustig ritje dirt/fr. ik zit daarom te denken om een klein stukje van het park 1 min van mij fietsen vandaan om te bouwen.
-kleine bobbel naar roll in
-table over fietspad
-paar kleine tables derachter (2?)
-2 grote doubles
ik wil dat dus in een openbaar park maken op een slecht gebruikt gedeelte. (word ook gras uit grasmaaier gedumpt, grote grashopen).
mijn droom is hierbij: in de zomer om 8 uur (ochtend) in mn pyjama"s lekker wat te dirten :-*.
wat zou ik volgens jullie kunnen verwachten van de gemeente? een jaar wachten op response? een harde nee? een ja?...
ooit zei surfstad dat hier ook een handje vol ambtenaren op zaten dus het leek me handig het hier te vragen.
alvast bedankt, groeten micha
Re:park graafpartij
Ik zou geen table maken over een fietspad want dan moeten de fietsers er namelijk omheen fietsen.
Lullig hoor om te vertellen dat ik een ambtenaar ben.......
Gezien je leeftijd heb je een goede kans dat er positief op gereageerd wordt.
Ze willen jongens nl. liever sportief bezig zien dan dat ze bushokjes slopen...
Alleen zou ik dat plan over het fietspad niet vertellen
Jeroen
Gezien je leeftijd heb je een goede kans dat er positief op gereageerd wordt.
Ze willen jongens nl. liever sportief bezig zien dan dat ze bushokjes slopen...
Alleen zou ik dat plan over het fietspad niet vertellen
Jeroen
Ik denk dat je het beter bij het Lionparkje kunt houden, goeie grond en niemand die daar echt bezwaar tegen kan hebben. Daar moeten we bij beter weer met meer mensen gaan scheppen, kheb zelfs al een dual frampie gekocht. Je kunt daar wel een baantje van maken lijkt mij. Openbaar park in de stad vind de gemeente nooit goed volgens mij, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk.
ik heb het wat onduidelijk verteld maar wat die fietspadjump nou inhoud is:
aan de ene kant van het asfalt (loodlijnen op elkaar) zit een gat in de vorm van een lancering en zo spring je over het fietspad heen en land weer in een landingsgat achter het fietspad. zelf heb ik meerdere papieren gekregen van de gemeente hoe ik denk over de skateparken en buurthuizen en die onzin die ze allemaal maken. ik denk dat ik maak gewoon moet beginnen met 1 klein sprongetje maken en dan zie ik wel over hij weggehaald word.
bedankt en groeten micha
aan de ene kant van het asfalt (loodlijnen op elkaar) zit een gat in de vorm van een lancering en zo spring je over het fietspad heen en land weer in een landingsgat achter het fietspad. zelf heb ik meerdere papieren gekregen van de gemeente hoe ik denk over de skateparken en buurthuizen en die onzin die ze allemaal maken. ik denk dat ik maak gewoon moet beginnen met 1 klein sprongetje maken en dan zie ik wel over hij weggehaald word.
bedankt en groeten micha
-
ik denk dat het in no time door de gemeenten geegaliseerd wordt, als je mazzel hebt krijg je geen boete voor het vernielen van gemeente eigendommen, als je pech hebt valt er iemand over je gegraaf en krijg je de dokters rekening thuis... mijn advies: als je wilt scheppen doe het dan in het bos
als je wilt scheppen doe het dan in het bos
Ja vraag maar aan crash666 ;D ;D ;D
Greetz Roadkill:Amsterdam was het toch,dat ligt toch midden in de bossen.....
Ja vraag maar aan crash666 ;D ;D ;D
Greetz Roadkill:Amsterdam was het toch,dat ligt toch midden in de bossen.....
-
ik heb ook wel is ergens geschept (onder een brug omdat daar nix is en je zit altijd droog)
komt er een bussie van procincie zuidholland met de boodschap dichtgooien of wij doen het, en dan krijg jij een bonnetje van een paar 100 euro, dichtscheppen dus.
nu graven we ook wel wat maar nog niet veel en op een ongebruikte plek waar niemand last heeft. in een groot park tussen wat bomen naast wat wanna-be dirts die door de gemeente aangelegd zijn. wat nix is, meer puisten.
komt er een bussie van procincie zuidholland met de boodschap dichtgooien of wij doen het, en dan krijg jij een bonnetje van een paar 100 euro, dichtscheppen dus.
nu graven we ook wel wat maar nog niet veel en op een ongebruikte plek waar niemand last heeft. in een groot park tussen wat bomen naast wat wanna-be dirts die door de gemeente aangelegd zijn. wat nix is, meer puisten.
-
Aan echt grote jumps heb jij toch niets.
Terrible_One schreef:
ten eersten mag je volgens mij wel wat aardiger reageren? en zoiezo zou ik die dingen helemaal niet mogen graven als ze alleen voor mij bedoelt waren. ik ga ook vooruit hoor, ooit spring ik ze dan toch wel
Terrible_One schreef:
Nee jij trekt volle zalen met dat geklungel van je ;D
ik heb al contact op genomen met stadsdeel zuid met hun gekke buurthuisjes enzo. binnenkort leg ik mijn opstel erover en plannen voor ze.
Grappig, zijn hier druk bezig met papier en lobby werk met de Heerhugowaardse gemeente over een lokaal dirtpark nadat onze oude langzaam wordt omgezet in een 3 verdiepingen hoog toppunt van stilstaan...
Velgje schreef:
[Terrible_One schreef:
Nee jij trekt volle zalen met dat geklungel van je ;D
uuhhh ja T-1is wel een van de betere en slylich dirt rijders in nederland. gast
Duuuuuhhhhh Smilie ! ;D ;D ;D ;D ;Dthe general schreef: [uuhhh ja T-1is wel een van de betere en slylich dirt rijders in nederland. gastVelgje schreef: [Nee jij trekt volle zalen met dat geklungel van je ;DTerrible_One schreef: Aan echt grote jumps heb jij toch niets.
-
lion schreef:
[Terrible_One schreef:
ten eersten mag je volgens mij wel wat aardiger reageren? en zoiezo zou ik die dingen helemaal niet mogen graven als ze alleen voor mij bedoelt waren. ik ga ook vooruit hoor, ooit spring ik ze dan toch wel
Ha lion, ik ken jou helemaal niet, en als ik iemand niet ken maak ik niet van dat soort grapjes, want zoals je hier al ziet gebeuren, denk je dat ik het meen. deze botte opmerking was voor morphineman ::) sorry he
-
beter dat jij het zegt dan iemand die ze wel op een rijtje heeft he t-1.
(stel ik moet het toch serieus opvatten)
ik rij ook niet zo lang en als ik dan wel misschien wat klungel.... ik kan ook gewoon niet gaan rijden maar daar leer ik het ook niet van ofwel soms?
:-*
(stel ik moet het toch serieus opvatten)
ik rij ook niet zo lang en als ik dan wel misschien wat klungel.... ik kan ook gewoon niet gaan rijden maar daar leer ik het ook niet van ofwel soms?
:-*
-
waarom geeft iedereen op dit forum ineens deze poppetjes: :-* . g****r heeft surfstad ergens gepost dat ik homo ben ofzo.
Hoezo, voetbal je dan?????? ;D ;D
-
nee dat is omdat je bij artuur in de slaapzak kroop bij ollie ;D
the general schreef:
en bitsh slaps geeft net als een wijf
En aan m"n haren trekt.
-
@boudewijn, het was bij tjalf
@flanus, Ja hoor niet dan?
@ruud, maar toch heb je nu drie keer van mij verloren en je had nog hulp van zane, dus wie is hier nu het mietje?
@flanus, Ja hoor niet dan?
@ruud, maar toch heb je nu drie keer van mij verloren en je had nog hulp van zane, dus wie is hier nu het mietje?
Terrible_One schreef:
Hulp van Zane? Die helpt me niet als ik door je gedist word als ik zo zat ben dat ik me maar 1x kan herinneren ::)