Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
legion
-
Contacteer:
Bericht
door legion » di feb 17, 2004 8:28 pm
Niet echt nieuws ofzo, die dingen schijnen trouwens best relaxxed te fietsen, maar idd, "t ziet er niet uit.
-
JD @ NL - Berichten:1298
Bericht
door JD @ NL » di feb 17, 2004 8:58 pm
Ja en die sterwielen kun je er beter meteen uitslopen, want daar zit allemaal een productiefout in. WIj kregen werkelijk ALLE ligfietsen terug van Giant die we verkochten (dat model). Spijtig....het fiets wel heerlijk moet ik zeggen.
JD
-
DOc - Berichten:328
Bericht
door DOc » wo feb 18, 2004 10:56 am
Heb ze zien staan, vind het vrij geinige fietsen, maar heb er nog niet op gereden
-
Xircuit
-
Contacteer:
Bericht
door Xircuit » wo feb 18, 2004 5:54 pm
JD JD JD schreef:
Ja en die sterwielen kun je er beter meteen uitslopen, want daar zit allemaal een productiefout in. WIj kregen werkelijk ALLE ligfietsen terug van Giant die we verkochten (dat model). Spijtig....het fiets wel heerlijk moet ik zeggen.
JD
inderdaad, die wielen waren altijd krom ect. Zon Easyby rijd opzich wel lekker maar iedereen kijkt je aan met zon blik: wat mankeerd er aan jou?
-
Gast
Bericht
door Gast » wo feb 18, 2004 5:58 pm
Xircuit™ schreef:
[
JD JD JD schreef:
JD
inderdaad, die wielen waren altijd krom ect. Zon Easyby rijd opzich wel lekker maar iedereen kijkt je aan met zon blik: wat mankeerd er aan jou?
Vind je het gek?
-
angel - Berichten:643
Bericht
door angel » za feb 21, 2004 9:38 am
HOE ZIJN ZE IN DOWN HILL ???
8)angel