In de duinen rijden

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Crash and Learn
In de duinen rijden

Bericht door Crash and Learn » za feb 28, 2004 3:18 pm

ff vraagje: hoe zit het nou met het rijden in de duinen, want pwn is van de waterleiding duinen... daar mag het tot half elf "s ochtens... maar wat dan in de kennemerduinen ? die hebben geniale voetpaden die ongeveer perfect zijn echt heel bruut voor xc...mag je hier nou wel rijden of niet ? en als het niet mag, zal ik het dan af en toe met een groep alsnog doen om te stimuleren dat er een oplossing word gezocht voor waar we moeten fietsen ?

Mathijs

Re:In de duinen rijden

Bericht door Mathijs » za feb 28, 2004 4:10 pm

De naam zegt het al, VOETpaden zijn voor VOETgangers. Staat het zelfde voor beide woordjes he, dan is het logisch dat het niet mag.

En het lijkt me onverstandig om er ter stimulatie van MTB in de duinen te gaan fietsen. Want dan komen er alleen maar extra maatregelen tegen MTB in de duinen. Hoe je het wel kan stimuleren weet ik niet, maar niet zo!

ex-werkeloosje

Bericht door ex-werkeloosje » zo feb 29, 2004 8:39 am

ja maar in de duinen bij rokanje staat ook heel groot voetpaden maar er staat dan gelijk onder verboden voor brommers... ??????

dus volgens mij valt het wel mee . als je maar niemand tot last bent
en je een beetje sociaal opsteld en de groep niet te groot is moet je het gewoon doen

Crash and Learn

Bericht door Crash and Learn » zo feb 29, 2004 12:12 pm

we gaan dan met drie man of zo, en ze zeggen dat je tot half elf op de onverharde paden mag komen als mtb"r nou het zijn onverharde paden waar niemand is en ik ben altijd zeer beleefd...weet iemand mischien een beter plek om te xc"en in de buurt van haarlem, ( spaarnwoude ken ik al ) ?

BLRacing

Bericht door BLRacing » zo feb 29, 2004 5:40 pm

Als er verboden voor brommers staat en geen verboden voor (brom)fietsers, is het voor mij duidelijk zat. Raggen maar.

roadkill

Bericht door roadkill » zo feb 29, 2004 5:53 pm

Probeer Noordwijk eens????Ligt ook een parcour,bevalt ons best goed en is redelijk dichtbij(Zaanstad)Nou hebben we wel auto"s dus dan let je alweer minder op afstanden,maar vanuit Haarlem moet het zeker goed te doen zijn?

Greetz Roadkill

Crash and Learn

Bericht door Crash and Learn » zo feb 29, 2004 6:34 pm

Ga ik zeker ff doen, eens kijken hoe ik erheen moet fietsen, want Spaarnwoude was vandaag echt nauweljiks te doen... wat een modder niet te weinig echt damn. Ik heb 2 uur zitten boenen tot me fiets weer schoonwas.. en hoe ik er uitzag ik was helemaal zwart...heerlijk modder

Plaats reactie