Spa d"or

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
=Pashley=
Spa d"or

Bericht door =Pashley= » di jun 29, 2004 11:48 am

Ben net terug van een weekendje in de ardennen waar we trouwens van de camping gesmeten zijn ;D ;D ,en op de camping (spa d"or) waar we zaten waren er 4 hollandse kerels met hun bikes. nu vroeg ik me af of dat dat mensen van hier zijn ::)

Grtz

Luc

Re:Spa d"or

Bericht door Luc » di jun 29, 2004 6:39 pm

Wat is er zo grappig aan om van een camping gesmeten te worden ??? Vind je dat misschien stoer of zo?

Jumping Hansje

Bericht door Jumping Hansje » di jun 29, 2004 6:45 pm

Weer een typisch voorbeeld van wangedrag waar wij met z"n allen voor worden aangekeken.
Helaas wederom een voorbeeld van een stel pubers die als baby te weing klappen hebben gehad.

=Pashley=

Bericht door =Pashley= » di jun 29, 2004 8:18 pm

Wat is er zo grappig aan om van een camping gesmeten te worden Vind je dat misschien stoer of zo?

Neen dat vind ik niet, maar voor alles moet een 1ste keer zijn, of niet soms :?

En dan nog, 11 man met 2 mensen onder controle houden is niet zo simpel.

En nu mijn gedacht, die waarschijnlijk wat stof zal doen opwaaien: er waren 2 groepjes Belgische jongeren op hen zaagden de hollandse uitbaters de hele tijde, terwijl al die dronken hollanders zaterdagnacht na het voetbal heel het kot op stelten zetten en daar zeiden ze niets over...

Dit is geen kwestie van ons gedrag, maar gewoon omdat wij met onze tentjes niet pastten op een typische caravan camping.

Das mijn gedacht, je denkt er maar van wat je wilt, maar laat aub die dwaze opmerkingen over ons gedrag weg want jij weet niet hoe het ging because you werent there >:(

Jumping Hansje

Bericht door Jumping Hansje » wo jun 30, 2004 10:16 am

Jammer hoor :"(

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » wo jun 30, 2004 12:16 pm

All of you:
als er ni on topic gereageerd wordt gaat ie toe.
dit is niet www.camping-etiquette.nl

Luc

Bericht door Luc » wo jun 30, 2004 1:22 pm

Ypres HC scene schreef:
... waar we trouwens van de camping gesmeten zijn ;D ;D ...

Als de initiator van de thread de voorzet geeft, waar zijn we hier dan zo zwaar off topic geweest?

=Pashley=

Bericht door =Pashley= » do jul 01, 2004 9:05 pm

Do you really don"t get the point of the story guys, that"s a shame, it really is :"(

camouflage

Bericht door camouflage » ma jul 05, 2004 11:24 am

Ypres HC scene schreef:
Wat is er zo grappig aan om van een camping gesmeten te worden Vind je dat misschien stoer of zo?

Neen dat vind ik niet, maar voor alles moet een 1ste keer zijn, of niet soms :?

En dan nog, 11 man met 2 mensen onder controle houden is niet zo simpel.

En nu mijn gedacht, die waarschijnlijk wat stof zal doen opwaaien: er waren 2 groepjes Belgische jongeren op hen zaagden de hollandse uitbaters de hele tijde, terwijl al die dronken hollanders zaterdagnacht na het voetbal heel het kot op stelten zetten en daar zeiden ze niets over...

Dit is geen kwestie van ons gedrag, maar gewoon omdat wij met onze tentjes niet pastten op een typische caravan camping.

Das mijn gedacht, je denkt er maar van wat je wilt, maar laat aub die dwaze opmerkingen over ons gedrag weg want jij weet niet hoe het ging because you werent there >:(

Moja wa had ge dan verw8????
Nen Nederlander met bier(Belgisch bier want heiniken = kattenpis ;D) in zen handen = ORANJE BOVEN !!!! :D :-X :-*(om zeep duzzz) :P
En idd een Nederlander is over het algemeen luidruchtiger dan een gemiddelde Belg (en zeker als ie op verlof is) ;D

Maar dan nogt wa was de "officiele" (uitbater zen versie)reden dat jullie eraf zijn gesmeten?? ::)
Problemen krijgt ge niet , die maakt ge zelf....... :o

Greetz
-camou-

Ps.: Voor alle duidelijkheid : Ik val hier niemand persoonlijk aan of da zijn zeker mijn bedoelingen niet !!(of toch.???) ;D ;) :-*

Christopher

Bericht door Christopher » ma jul 05, 2004 1:50 pm

Ypres HC scene schreef:
, that"s a schame,

Schame is zonder C ;) shame dusss :P

=Pashley=

Bericht door =Pashley= » ma jul 05, 2004 7:31 pm

Ben net teruggweest naar de anderekant van het land :o, om een deel van ons geld (+-250euro) die ze van ons hebben terug te vragen, en dat mens was ronduit grof, nog nooit meegemaakt!!!

Ze wilde de reden zelfs niet zeggen tegen ons toen ik vroeg waarom we er eigenlijk uitgezet waren, ze stond daar gewoon iets uit haar duim te zuigen. Volgens mij heeft ze het lawaai van onze Nederlandse buren gewoon op onze nek geschoven...

Dusja, dat mens is mij gewoon ter plaatse beginne uit te schelden, ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zoooooooooooooo grof was tegen mij.

Dus ik zou niemand aanraden om naar die camping te gaan, maar dat is mijn gedacht hoor...

Grtz

Plaats reactie