VDB poging tot zelfmoord??
Moderator:Beheerders
Hey gisteren was ik naar het nieuws van onze zuiderbuur aan het kijken en deze melde me dat Frank vandebroeke Pantaniheeft uitgedaagd voor een rondje mtb-en in de eeuwige jachtvelden. Is dit al met zekerheid?? Of was het maar een roddel. Toch wel jammer dat iemand daartoe in staat is/ zou kunnen zijn.
lijkt me verstandiger dat hij maar een punt achter zijn carriere
mzzl
Gène
mzzl
Gène
- dobbel our zero
Re:VDB poging tot zelfmoord??
Gène schreef:
Hey gisteren was ik naar het nieuws van onze zuiderbuur aan het kijken en deze melde me dat Frank vandebroeke Pantaniheeft uitgedaagd voor een rondje mtb-en in de eeuwige jachtvelden. Is dit al met zekerheid?? Of was het maar een roddel. Toch wel jammer dat iemand daartoe in staat is/ zou kunnen zijn.
mzzl
Gène
ja,dat was vanochtend op het nieuws
Ik was al aan het twijfelen, maar is er al meer bekend??
mzzl
Gène
mzzl
Gène
Yep, had met zelfmoord gedreigd en is met onbekende bestemming weggereden (door een ambulance) Verder werd er niets bekend gemaakt.
- Arnetteman
hij heeft alleszins geen poging ondernomen
Toch wel, jaren geleden al....... hij hoeft het alleen nog maar af te maken.
Erikje
Erikje
hopelijk niet, hij is nogal getalenteerd in het fietsen
-
GT dude schreef:
hopelijk niet, hij is nogal getalenteerd in het fietsen
En niet alleen in fietsen, ....
- Arnetteman
ik mag um niet zo.
heb het altijd al een rare snuiter gevonden.
heb het altijd al een rare snuiter gevonden.
Ik heb dit topic wel 10 keer moeten lezen, maar waar het uiteindelijk op neer komt is dat Frank dus zelfmoord heeft geprobeerd te plegen. Gene, volgende keer aub wat minder cryptisch

Een droevige zaak.VDB kan duidelijk de roem niet dragen en is helemaal op de dool geraakt.Geruchten over drugs en dergelijke...
-
Btw hij werd aangetroffen met een geweer dit is hem ontfutseld/ uit de handen gepraat. Hierna werd hij afgevoerd naar onbekende bestemming.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Jammer dat zo iemand zo de mist in gaat..... remember L-B-L 1999?
refresh my memory... L-B-L ???
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Luik - Bastenaken - Luik 1999
VdB oppermachtig, Boogerd 2e, Maarten den Bakker 3e
VdB oppermachtig, Boogerd 2e, Maarten den Bakker 3e
Hehe, dacht dat LBL net als VDB een renner was :P
Het probleem is dat hij , zegt men , hoogbegaafd is. Alleen kan hij daarmee niet , met de voor hem ontstane feiten , uit de voeten.
Hij kon niet mee doen in de Giro , mocht niet mee naar de Tour de France en hij ligt een beetje overhoop met Feretti ( teamleider Fasa Bortalo )
Plus het feit dat hij nog voor moet komen .
Hij kon niet mee doen in de Giro , mocht niet mee naar de Tour de France en hij ligt een beetje overhoop met Feretti ( teamleider Fasa Bortalo )
Plus het feit dat hij nog voor moet komen .
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Hmz in de interviews die ik gezien heb vond ik m nou niet direct overkomen als het licht der wereld eerlijk gezegd....
Maakt ook geen flikker uit, het is gewoon erg triest :"(
Maakt ook geen flikker uit, het is gewoon erg triest :"(
@sph@ltdude schreef:
Hmz in de interviews die ik gezien heb vond ik m nou niet direct overkomen als het licht der wereld eerlijk gezegd....
het verschil tussen gek en geniaal bestaat vaak maar uit een paar hersencelletjes.....
dusssss©
Op de belg staat op teletext het een en ander zeer uitvoerig uit gelegd. Check België 1/Canvas.
Stond vandaag in ons regionale dagblad ( Dagblad de Limburger) een stukje over VDB.
Daar stond onder andere in dat het kwam door relatie problemen en dat hij zijn dochter niet meer of minder mocht zien. Nu is dat wel lullig maar Lance is ook gescheiden en heeft ondanks dat toch de tour gewonnen. Ik zou het fietsen dan juist als uitlaatklep gebruiken.
Dat VDB overigens niet simpatiek overkomt ben ik zeer zeker met je eens (A"man). Een beetje verwent. En je zou toch zeggen dat een renner blij mag zijn dat hij met het beste materiaal in de betere ploegen mag rondrijden. Er zijn er anders zat die maar wat graag in zijn plaats willen rijden.
Maar goed, hij had mis geschoten. Niet geschoten altijd mis zullen we maar zeggen. Trouwens wat moet je in godsnaam met een wapen?? Is dat om de banden van je tegenstander lek te schieten??
mzzl
Gène
Daar stond onder andere in dat het kwam door relatie problemen en dat hij zijn dochter niet meer of minder mocht zien. Nu is dat wel lullig maar Lance is ook gescheiden en heeft ondanks dat toch de tour gewonnen. Ik zou het fietsen dan juist als uitlaatklep gebruiken.
Dat VDB overigens niet simpatiek overkomt ben ik zeer zeker met je eens (A"man). Een beetje verwent. En je zou toch zeggen dat een renner blij mag zijn dat hij met het beste materiaal in de betere ploegen mag rondrijden. Er zijn er anders zat die maar wat graag in zijn plaats willen rijden.
Maar goed, hij had mis geschoten. Niet geschoten altijd mis zullen we maar zeggen. Trouwens wat moet je in godsnaam met een wapen?? Is dat om de banden van je tegenstander lek te schieten??
mzzl
Gène
iedereen heeft wel een wapen of wapens in huis, staat mooi in de hoek van de woonkamer of hangt aan de schouw boven de open haard
-
- Forumbeheerder
WhoCares schreef:
Het probleem is dat hij , zegt men , hoogbegaafd is. Alleen kan hij daarmee niet , met de voor hem ontstane feiten , uit de voeten.
hahaha
zo begaafd da hij amper kon spreken,
wie zegt dat? zijn team manager? Of vettige Swa van de frituur, die zelf ni kan rekenen?
BF schreef:
zo begaafd da hij amper kon spreken,
VDB is tot nader order nog altijd véél beter de 2 grote landstalen machtig dan de overgrote meerderheid van de Belgen. Hij is van huis uit franstalig en heeft voor zover ik weet in alle interviews voor nederlandstalige zenders ook telkens de moeite gedaan om nederlands te spreken.