Re:Zane vs CRX
Moderator:Beheerders
0-1
fotos volgen ;D
zane
fotos volgen ;D
zane
Jah zo worden we natuurlijk erg nieuwsgierig!!!
Houd ons niet langer in spanning en vertel ons wat zich heeft afgespeeld.

zane fietst, crx rijdt achteruit fietspad op, zane ontwijkt, trekt benen op, fiets onder auto, zane nix..
tadaa
zane
yeah zo mot da ;D
en nu afpersen die bestuurder. sleep er minimaal een nieuwe dh bak uit

lol ;D
die wielen vouw je al dubbel als je een drit spring, dus dat ze door een ooto stuk gaan is niet zo vreemd :P
heb je de fiets naar naar het hoofd van de bestuurder gegooid als soort van bedank ??
die wielen vouw je al dubbel als je een drit spring, dus dat ze door een ooto stuk gaan is niet zo vreemd :P
heb je de fiets naar naar het hoofd van de bestuurder gegooid als soort van bedank ??
;D ;D ;D
;D
Whaha, vet
Whaha, vet

ik zie dat het wiel ingedeukt is naar rechts, dus je reed links op de baan als die CRX uit zijn oprit kwam gereden achterwaarts, dus ben je zelf in fout eigenlijk, tenzij het een 2 richtingsfietspad was
wie heeft t over opritten...
die gast stond links van t fietspad bij wascabines voor de auto, zag n bekende en reed volle bak achteruit naar rechts van mij uit gezien... zo goed?
hij was overigens poeslief omdat ik 1.5 kop langer was etc
zane
die gast stond links van t fietspad bij wascabines voor de auto, zag n bekende en reed volle bak achteruit naar rechts van mij uit gezien... zo goed?
zane
Achteruitrijden is een bijzondere verrichting waarbij je al het overige verkeer voorrang dient te verlenen... Zal een leuke papierwerk worden...GT dude schreef: ik zie dat het wiel ingedeukt is naar rechts, dus je reed links op de baan als die CRX uit zijn oprit kwam gereden achterwaarts, dus ben je zelf in fout eigenlijk, tenzij het een 2 richtingsfietspad was
En een fietster is een kwetsbare verkeersdeelnemer die verzekeringstechnisch bijna altijd in zn recht staat...

Giedo schreef:
[GT dude schreef:
ik zie dat het wiel ingedeukt is naar rechts, dus je reed links op de baan als die CRX uit zijn oprit kwam gereden achterwaarts, dus ben je zelf in fout eigenlijk, tenzij het een 2 richtingsfietspad was
Achteruitrijden is een bijzondere verrichting waarbij je al het overige verkeer voorrang dient te verlenen... Zal een leuke papierwerk worden...
En een fietster is een kwetsbare verkeersdeelnemer die verzekeringstechnisch bijna altijd in zn recht staat...![]()
die CRX kwam juist NIET uit een oprit zoals in vorige post staat, dus zane is in zijn recht
had hij echter in de verkeerde richting gereden zoals op de verkeerde kant van de straat dan kan hij nooit in zijn recht zijn en zou wss nog zijn verzekering of hijzelf de schade mogen betalen aan de auto maar dat was dus niet het geval
wie heeft t over verzekeringen....

gewoon handje contantje, niet moeilijk doen
zane
Zane! schreef:
zane
Alleen daardoor?? ;D
- cHoc
Giedo schreef:
En een fietster is een kwetsbare verkeersdeelnemer
Zane een kwetsbare verkeersdeelnemer??

Volgens mij was de CRX in dit geval de kwetsbare verkeersdeelnemer...
:D:D

roadkill schreef:
Volgens mij was de CRX in dit geval de kwetsbare verkeersdeelnemer...:D:D
als t r zo 1 als deze is..
een kansloze :P

wat is het voordeel van zo"n tuintafel achterop?
het idee is waarschijnlijk om downforce te creeren
maar dit is meer show, en no go..
en t is zo onwijs lelijk.
maar er zijn hele volkstammen die dit als een ultieme toevoeging op hun automobiel en status vinden ::)

maar dit is meer show, en no go..
en t is zo onwijs lelijk.
maar er zijn hele volkstammen die dit als een ultieme toevoeging op hun automobiel en status vinden ::)
Hmm is dat niet gewoon de ulieme bike honda met geintregeerd fietsenrek.... ;D
Jurriaan schreef:
wat is het voordeel van zo"n tuintafel achterop?
Is dat niet een halve picknickbank???
beetje ot: Ik zag laatst een Celica met ook zo"n pickninck-tafel achtige constructie aan de achterkant, maat dat ding stond helemaal verticaal, lijkt me niet echt optimaal voor het benzine gebruik ???
We gaan deze topic veranderen is meest belachelijke spoiler ;D
Mijn inzendig
Mijn inzendig