Re:versspringen en droppen
Moderator:Beheerders
-
vefrspringen en droppen ik ben al een tijdje bezig wat nu de verste spong is die met een bike is gemaakt en ook wat nu de hoogste drop is die ook geland is meshien wet hier iemand het .
groetjes roel
groetjes roel
Het hoogste wat ik ooit gezien heb met een hardtail is 4 meter vlakke landing
. Rambo onze trial-dude zit nu op een 2 meter.

De hoogste drop is 41 feet door Joshua Bender, met google kun je vast wel ergens foto"s of een filmpje zien. en was het niet Gracia die een vrezelijk verre "double" nam?
Ruben schreef:
De hoogste drop is 41 feet door Joshua Bender, met google kun je vast wel ergens foto"s of een filmpje zien. en was het niet Gracia die een vrezelijk verre "double" nam?
Zoek voor New World Disorder in Kazaa (lite), en u zult vinden!

-
die bender drop zit in disorder 1, is echt hoog, hij gaat wel op zn plaat trouwens...
-
hoe vre was die jump van garcia dan en die drop van bender klopt maar die is toch niet gelukt of wel
planetxstreeter schreef:
hoe vre was die jump van garcia dan en die drop van bender klopt maar die is toch niet gelukt of wel
Heeft hem idd. niet geland. Dus inwezen teld die niet.
-
- Forumbeheerder
had rennie geen record gevestigd van ver?
of was t hill?
of was t hill?
-
- Contacteer:
die grote drop van bender heeft al iemand anders geland met een dc manitou dorado carbon bla bla shit vork what ever maar iemand heeft hem dus gewoon geland
en tja als we even w88 dan lang crash hem ook wel ;D
en tja als we even w88 dan lang crash hem ook wel ;D
ok hier gaan we
Er was een drop in utah, genaamd Bender"s World, 38 feet high of zo die beide door bender op zijn vroegere karpiel in 2000 en Tyler Klassen op een Ellsworth dare met manitou dorado in 2002 is geland,
Bender heeft echter het record in handen van een 46 voet drop die hij geland heeft, en dit is het wereld record reeds sinds 1999 of 2000 dacht ik
de drop in de NWD films was the Jah - drop die is 55 voet hoog en 1 keer geprobeerd in 2000 met een nacht in kamloops hospital tot gevolg en 4 keer daarna nog is in 2001 maar ook niet geland. En uiteindelijk zei joshua dat de landing niet steil genoeg was om hem te kunnen landen
Er was een drop in utah, genaamd Bender"s World, 38 feet high of zo die beide door bender op zijn vroegere karpiel in 2000 en Tyler Klassen op een Ellsworth dare met manitou dorado in 2002 is geland,
Bender heeft echter het record in handen van een 46 voet drop die hij geland heeft, en dit is het wereld record reeds sinds 1999 of 2000 dacht ik
de drop in de NWD films was the Jah - drop die is 55 voet hoog en 1 keer geprobeerd in 2000 met een nacht in kamloops hospital tot gevolg en 4 keer daarna nog is in 2001 maar ook niet geland. En uiteindelijk zei joshua dat de landing niet steil genoeg was om hem te kunnen landen
-
Patrick Smit reeds 10 jaar geleden ca 5m to flat vanaf een strandpaviljoen
In de aanloop naar zijn trial-gebeuren.
Mijn record staat op 3m to flat over de grote MX baan in Kwintelooijen, zijn foto"s van zie je mensen met hondje staan te kijken, die hadden kramp in de nek van het omhoog kijken.
Ondanks de 10" suspension deed me hele flikkerse boel toch een potje zeer man dat was eens en nooit meer. Was ook 15m ver by the weg...............Er waren DP-ers bij ook nog
E
In de aanloop naar zijn trial-gebeuren.
Mijn record staat op 3m to flat over de grote MX baan in Kwintelooijen, zijn foto"s van zie je mensen met hondje staan te kijken, die hadden kramp in de nek van het omhoog kijken.
Ondanks de 10" suspension deed me hele flikkerse boel toch een potje zeer man dat was eens en nooit meer. Was ook 15m ver by the weg...............Er waren DP-ers bij ook nog
E
En die gekke mof die van een skischans afsprong? Telt die niet mee? ;D Er moet hier ergens op het forum nog een filmpje van staan.
Ja die heb ik ook op mijn schijf staan. Die was schofterig vergekomen. ;D
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Versspringen is een stuk lekkerder dan springen van gisteren.
:P

:P
-
Die mof sprong, landde, veerde weer op en vloog toen pas verder dan de eerste sprong.
40 meter geloof ik..............
stoer hehehehe
E
stoer hehehehe
E
BOMBPROOF erik schreef:
Die mof sprong, landde, veerde weer op en vloog toen pas verder dan de eerste sprong.
stoer hehehehe
E
oh?
In mijn filmpje ("garmisch_hoch.mpeg") niet.. springt ie in 1x 42.11m ver en rijd dan "gewoon" door naar beneden.
Brian Lopes met zijn 87 ft jump...toen.
-
vette pic man maar nu weet ik het weer een beetje zijn er mensen met nog meer info
- cHoc
Xtuv schreef:
[BOMBPROOF erik schreef:
stoer hehehehe
E
oh?
In mijn filmpje ("garmisch_hoch.mpeg") niet.. springt ie in 1x 42.11m ver en rijd dan "gewoon" door naar beneden.
dat klopt, maar hij heeft daar ook een aantal preofsprongen gedaan, en na die sprong ook nog een aantal, hij is in totaal er 37 keer naar beneden geraast
wow.. die had de smaak te pakken :P
Die gast heet Igor Obu.
Filpje http://www.igorobu.com/image/videos/sprung_mittel.mpeg
Filpje http://www.igorobu.com/image/videos/sprung_mittel.mpeg
- cHoc
das de korte versie idd, de lange is dik 68MB groot en duurt langer (ook beter van kwali... )
heeft er iemand toevallig een filmpje van de Jah drop van bender?
of weet iemand waar ik die kan downloaden.
moet dat ff aan een vriend/wielrenner laten zien
bvd Arno
of weet iemand waar ik die kan downloaden.
moet dat ff aan een vriend/wielrenner laten zien
bvd Arno