Re:Mooi Nederland
Moderator:Beheerders
vanochtend om 8 uur op de fiets gestapt en een heerlijk stuk door de duinen gefietst.
Tsjonge jonge wat was het weer mooi, frisse lucht, flarden mist met een laagstaand zonnetje, allemaal (semi) wilde dieren.
wel eerst nog wat frisjes maar later was het gewoon warm!!!
Heerlijk gewoon!!!!
dusssss©
Tsjonge jonge wat was het weer mooi, frisse lucht, flarden mist met een laagstaand zonnetje, allemaal (semi) wilde dieren.
wel eerst nog wat frisjes maar later was het gewoon warm!!!
Heerlijk gewoon!!!!
dusssss©
Daar doe je het toch ook voor , en natuurlijk ook voor het biken.

-
vorige winter de koudste dag van het jaar ben ik ook kilomters gaan rijden door de sneeuw. Alles wit kon me track niet eens zien. Was echt gaaf. Als je dan stil stond was het helemaal stil en alles wit.. stond je te hijgen in kou in volkomen rust. das echt mooi
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Zo heb ik ook afgelopen zondag weer oudhollands gecrosscountried. Was heerlijk, gezellig (26man..(was extreem grote groep) en gewoon lekker, leuk. Dh is leuk maar xc"en moet er toch ook inblijven!!
Rinse
Rinse
- Xircuit
- Contacteer:
Soms verbaast het je inderdaad hoe stil en mooi het is. Als ik hier op zondag de Posbank neemt is het mooi, maar als je het op een stille maandag morgen (zeg 7/8/9 uur) dat doet is het nog véél mooier, de stilte en de rust.
Heerlijk, dat maakt XC relaxt.
Heerlijk, dat maakt XC relaxt.
nederland is een mooi land, mis alleen de bergen en goeie sneeuw. maar elke keer naar frankrijk tuffen heeft ook wel wat. voor de rest is nederland toppie
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
tank24 schreef:
nederland is een mooi land, mis alleen de bergen en goeie sneeuw. maar elke keer naar frankrijk tuffen heeft ook wel wat. voor de rest is nederland toppie
Helemaal mee eens!!
jesus fuck, het is niet snel goed voor jullie......... >:(
Bergen word je op de lange duur erg depri van.
dusssss©
dusssss©
BOSS schreef:
jesus fuck, het is niet snel goed voor jullie......... >:(
dusssss©
je moet toch nog wat te wensen over houden he

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
BOSS schreef:
Hoe herkenbaar, daar spreekt een echte Hoord Hollander! Vandaag gaan we met nog zeker 1 ander persoon rijden die jouw mening daarin deelt.
Volgens mij rijden jullie nog het allerliefst over die langer polderween met af en toe een molen, soms een klimmetje een dijk op om dan vervolgens bovenop die dijk weer kilometers lang tegen de wind in te stoempen

Maar je begreep ons geloof ik niet goed, we zijn juist erg tevreden maar twee toppen van zo"n 1500 hm ergens op de heuverlug zouden erg welkom zijn

JJ
Oeh Boss ben het niet met je eens vwb verveling in de bergen. Moet daarentegen wel zeggen dat ons kikkerlandje fantastisch is en dat ik nog lang niet alles heb gezien. Was gister bij Zoetermeer aan het biken en de zon ging onder. Ik moest effe stoppen want de lucht was waanzinnig!
ik zeg ook niet dat ik mij verveel tussen de bergen....integendeel ik vermaak me prima.
Maar om nou te zeggen dat het ideaal is.......NEE.
-je kan nooit lekker ver kijken(tenzij je op de hoogste top staat)
-meestal verblijf je in het dal dus voordat de zon achter de berg vandaan komt is het 11 uur en hij vertrekt weer tegen 4 uur.
-de zee is vaak erg ver weg
Bergen zijn leuk, voor een tijdje, maar ik ben altijd weer blij als ik terug kan naar mijn eigen pannekoek!!!
dusssss©
Maar om nou te zeggen dat het ideaal is.......NEE.
-je kan nooit lekker ver kijken(tenzij je op de hoogste top staat)
-meestal verblijf je in het dal dus voordat de zon achter de berg vandaan komt is het 11 uur en hij vertrekt weer tegen 4 uur.
-de zee is vaak erg ver weg
Bergen zijn leuk, voor een tijdje, maar ik ben altijd weer blij als ik terug kan naar mijn eigen pannekoek!!!
dusssss©
hmmm, pannenkoek!
Pimiento schreef:
hmmm, pannenkoek!
ga jij maar es eten bij het pannekoeken huis in Rheden, dan piep je wel anders........
dusssss©
"Mountain"biken.....
- MxMasterMike
ATB (all terain bike) ;D
-
de rust is altijd lekker
ik sta elke dag om kart over vier op om naar me werk te gaan
dan vertrek ik om vijf uur op me bike.
dan is het driekwartier fietsen en dan ben ik weer op me werk.
het enige wat ik tegenkom is een ander fietser, we zeggen mekaar eleke dag netjes goedemorgen en fietsen dan weer door
echt super relaxtttt, zitten ook stukken door het bos bij waar het echt aarde donker is. ik schrik me af en toe kapot van de dieren die ik tegenkom
maar dat hoort erbij, net zoals regen en wind en vooral de ijzel vrees ik altijd vorig jaar drie keer op me bek gegaan omdat er nog nergens gestrooid is maar als het gesneeuwd heb vind ik het echt het einde.
ik ben dan de eerste die door het witte land mag fietsen
dat vind ik pas echt kikken
ik sta elke dag om kart over vier op om naar me werk te gaan
dan vertrek ik om vijf uur op me bike.
dan is het driekwartier fietsen en dan ben ik weer op me werk.
het enige wat ik tegenkom is een ander fietser, we zeggen mekaar eleke dag netjes goedemorgen en fietsen dan weer door
echt super relaxtttt, zitten ook stukken door het bos bij waar het echt aarde donker is. ik schrik me af en toe kapot van de dieren die ik tegenkom
maar dat hoort erbij, net zoals regen en wind en vooral de ijzel vrees ik altijd vorig jaar drie keer op me bek gegaan omdat er nog nergens gestrooid is maar als het gesneeuwd heb vind ik het echt het einde.
ik ben dan de eerste die door het witte land mag fietsen
dat vind ik pas echt kikken
Plons schreef:
"Mountain"biken.....
het begrip "mountain" is natuurlijk erg rekbaar..........

dusssss©
-
BOSS schreef:
[Plons schreef:
"Mountain"biken.....
het begrip "mountain" is natuurlijk erg rekbaar..........![]()
dusssss©
het begrip atb ook...