Groeten vanuit een sneeuwwit Goteborg!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Tall Boy Bram
Groeten vanuit een sneeuwwit Goteborg!

Bericht door Tall Boy Bram » zo dec 19, 2004 8:15 pm

Hoi hoi daar,

groeten vanuit een inmiddels wit Goteborg. Helaas mijn stepslee niet bij me (de weersvooruitzichten waren niet goed genoeg om het ding mee te nemen.) maar morgen mijn broertje of zussie even inpeperen met een sneeuwbal is ook leuk!

Dinsdag al weer naar huis.

Goteborg is trouwens een walhalla voor de UA-boys van 24/ollie. Een grote hoeveelheid trappen, natuurlijke drops, mooie bruggen, rotspartijen, etc. Daarnaast wat hoogteverschil en mooie trails in de parken.

Groeten,

TBB

Tall Boy Bram

Re:Groeten vanuit een sneeuwwit Goteborg!

Bericht door Tall Boy Bram » ma dec 20, 2004 11:00 pm

Morgen al weer naar huis. Was erg leuk hier. Mooi en rustig.

De mutsen hier vielen zwaar tegen. In Nederland zijn ze veel lekkerder/mooier/langer/beter gevormd/etc/etc/etc.

De fietsen die je hier vooral in het straatbeeld ziet zijn: Kona"s, Miyata"s (oude Koga"s zonder Koga stickers, Dekerfs kent ze wel), Peak"s, Sola"s. Weinig cash en carry troep, wel valt op dat iedereen en dan ook iedereen die op een fiets zit (mtb of niet) met een helm op rijdt. Heel goed bezig die zweden dus.

Groet,

TBB

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » di dec 21, 2004 10:05 am

ben er er zelf om te fietsen?

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » di dec 21, 2004 12:04 pm

Ben zelf meerdere malen in Goteborg geweest, veel Crescent wat de klok slaat daar.
De fietsenzaken zijn voorzien van best wel veel oud spul, soms tref je er ook wel cult aan.

Arnetteman 8)

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » wo dec 22, 2004 11:34 pm

@ BF = Jean:

Nee, ik had mijn fiets niet bij me. Ik was met mijn broertje ons zusje ophalen die daar aan de TU studeert. We waren met de auto van onze pa en mijn fiets had er niet meer bijgepast. (al die beautycases die die vrouwen meeslepen... ::) ). Dat was jammer maar helaas pindakaas. Wel zou ik graag nog eens teruggaan. Wellicht als fietsvakantie daar naar toe. Met de auto was het zo"n 1200 km en met de fiets zal dat wel iets meer zijn. Maar ook als FR-er kan je daar leuk rijden zoals ik al in de eerste post aanhaalde

@ Arnetteman:

idd. Crescent. Dat merk was ik vergeten. Dat zie je nog wel het meest daar. Over die fietsenzaken gesproken, ik ben er 2 tegengekomen. 1 had in de etalage een 1927-er Husqvarna fiets staan en een andere oldie. Ik heb er foto"s van gemaakt. T.z.t zet ik die wel online. Die zaak was trouwens dicht en ging pas in feb. 2005 weer open. Dat schoot dus niet op. Die andere kon ik de dag nadat ik er zondag was langsgeweest niet meer terugvinden. Jammer dus.

TBB

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » vr dec 24, 2004 3:52 pm

Voor de tieten moet je ook naar Trondheim of Oslo..........................

Heb ik je ooit verteld

;)

E

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » za dec 25, 2004 9:57 am

Bergen, Bodo, Narvik, Kiruna, Stockholm....etc, daar is het ook allemaal wel te halen hoor.

Been there, seen it.....

Maar sla het noorden dan maar over, want verder noordelijker dan Tromso zul je geen mooie vrouwen meer aantreffen.

Plaats reactie