Hoelang nog?

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
camouflage
Hoelang nog?

Bericht door camouflage » wo jan 19, 2005 7:45 am

Hello 2 all,

Ben niet erg "HAPPY" dat er "de laatste tijd" topics worden
vergrendeld vanwege de domme reply"s !! >:( ::)

En dan nog zeker als het blijkt dat het om mensen gaat die ik ken .. :? :-[ :-X

Ik hoop dit in de toekomst niet meer te zien !!
Men zal voor zichzelf wel weten ,wie ik bedoel....

Greetz & Respect,

-camou-.

Sven

Re:Hoelang nog?

Bericht door Sven » wo jan 19, 2005 2:59 pm

camouflage schreef:

Sjiek!! Dus jij en je vrienden moeten worden uitgesloten van de policy, zodat jullie lekker mogen chatten met elkaar in jullie dialect?

En die laatste zin breng je er wijs uit! Nice! Maar mss weet je het niet, maar iedere winter wordt de sfeer hier wat minder leuk, omdat men niet/minder kan biken enzo... Als je dan moeilijk doet over slotjes... tja...

Drooze @ DirtE19
Contacteer:

Bericht door Drooze @ DirtE19 » wo jan 19, 2005 4:05 pm

ik kan me wel ff inleven in het slotjes gedoe van de laatste dagen...

er werd niet gescholden of zo. ok er werd een beetje dialect geluld, maar niet eens veel. da"s toch geen reden om een topic te sluiten? het liep helemaal niet uit de hand of zo.

en dan het topic waarin ik zeg dat je beter met een V-brake kan gaan streeten... je hoeft het niet met me eens te zijn... maar iedereen mag toch zijn opinie geven? ik gaf de mijne, ik wil de opinie van de rest ook wel horen, ook al is dat de mijne niet.
maar dan komt er een moderator, ziet een topic waar niet iedereen eensgezind is, en de boel wordt gesloten...
het was een beetje een verhitte discutie, ok, maar het was interessant, en het liep zeker niet uit de hand...

ik vind het jammer.

en het is zeker niet een aanval op één bepaalde moderator, maar eerder een in vraag stelling van de algemene sfeer hier...

Crash and Learn

Bericht door Crash and Learn » wo jan 19, 2005 4:45 pm

2 drooze: tuurlijk werd het een verhitte discussie de manier waarop jij je mening over ons/mij/streeten gaf vond ik vrij beidehand. Dus je gaf niet zomaar je mening. Bovendien vind je het vreemd dat we met een mtb street rijden... er is geen gebruikte naam voor met 24" fietsen gaps stairgaps springen droppoffs nemen wallrides gewoon alles in de bebouwdekom doen wat je cool lijkt. we doen ook dignen die je op een bmx niet moet proberen... dus kom maar met een goeie naam voor street maar zeik het niet af

camouflage

Bericht door camouflage » wo jan 19, 2005 5:19 pm

[quote="D"n Helle"]
[
camouflage schreef:

Sjiek!! Dus jij en je vrienden moeten worden uitgesloten van de policy, zodat jullie lekker mogen chatten met elkaar in jullie dialect?

En die laatste zin breng je er wijs uit! Nice! Maar mss weet je het niet, maar iedere winter wordt de sfeer hier wat minder leuk, omdat men niet/minder kan biken enzo... Als je dan moeilijk doet over slotjes... tja...

[/quote]

Het gaat me niet over de slotjes d"n helle , want ik geef in dat opzicht de moderator gelijk .

Het gaat me om de onzinnige priet-praat , die niets met de topic te maken heeft , dat de laatste tijd gepost wordt .

En das wel storend .
Zeker als het een interresant topic blijkt te zijn .

Ik doel voornamelijk op de mensen , die de slotjes veroorzaken .

-camou-

Sven

Bericht door Sven » wo jan 19, 2005 8:25 pm

Drooze @ DirtE19 schreef:

er werd niet gescholden of zo. ok er werd een beetje dialect geluld, maar niet eens veel. da"s toch geen reden om een topic te sluiten? het liep helemaal niet uit de hand of zo.

en dan het topic waarin ik zeg dat je beter met een V-brake kan gaan streeten... je hoeft het niet met me eens te zijn... maar iedereen mag toch zijn opinie geven? ik gaf de mijne, ik wil de opinie van de rest ook wel horen, ook al is dat de mijne niet.
maar dan komt er een moderator, ziet een topic waar niet iedereen eensgezind is, en de boel wordt gesloten...
het was een beetje een verhitte discutie, ok, maar het was interessant, en het liep zeker niet uit de hand...

ik vind het jammer.

en het is zeker niet een aanval op één bepaalde moderator, maar eerder een in vraag stelling van de algemene sfeer hier...

Die verhitte discussie van jou vond ik eerder het opdringen van jouw mening waar meerdere mensen maar genoeg mee moesten doen. Opvallend genoeg ging het 1 1/2 pagina goed, daarna na een poging een mening op te dringen zijn nog eens 1 1/2 pagina erbij gekomen omdat je zo nodig een mening wil verdedigen.

[
camouflage schreef:
Het gaat me niet over de slotjes d"n helle , want ik geef in dat opzicht de moderator gelijk .

Het gaat me om de onzinnige priet-praat , die niets met de topic te maken heeft , dat de laatste tijd gepost wordt .

En das wel storend .

Je bedoelt dus de onzinnige dialect uitwisselingen tussen bepaalde personen? Als je dat nou via een mail liet weten en niet via een nieuw topic te openen... tja...

Ik vind die slotjes meer dan terecht, die topics volgde ik net een tijdje omdat ik ze interessant vond, na die "prietpraat" was het niet meer dan logisch dat ze op slot gingen.

Jammer dan.

w3lab

Bericht door w3lab » wo jan 19, 2005 8:58 pm

[quote="D"n Helle"]
[
Drooze @ DirtE19 schreef:

ik vind het jammer.

Die verhitte discussie van jou vond ik eerder het opdringen van jouw mening waar meerdere mensen maar genoeg mee moesten doen. Opvallend genoeg ging het 1 1/2 pagina goed, daarna na een poging een mening op te dringen zijn nog eens 1 1/2 pagina erbij gekomen omdat je zo nodig een mening wil verdedigen.

[
camouflage schreef:

En das wel storend .

Je bedoelt dus de onzinnige dialect uitwisselingen tussen bepaalde personen? Als je dat nou via een mail liet weten en niet via een nieuw topic te openen... tja...

Ik vind die slotjes meer dan terecht, die topics volgde ik net een tijdje omdat ik ze interessant vond, na die "prietpraat" was het niet meer dan logisch dat ze op slot gingen.

Jammer dan.
[/quote]

off topic, jij blijft ook maar knutselen aan die fiets van jou he dnHelle, maar wanneer koop je nu eindelijk eens een fatsoenlijk frame ;)

BLRacing

Bericht door BLRacing » wo jan 19, 2005 9:02 pm

Ik heb eens even zitten neuzen in die topics en taalkundig is het zeker geen pretje om te lezen. Ik erger me al jaren aan mensen die in fora onzin taal zitten uit te kramen. Dat is soms hilarisch maar meestal gewoon overbodig. Ik wil gewoon kunnen begrijpen wat er staat, anders lees ik het ook niet.

Dus ABN nederlands voortaan en we kunnen elkaar begrijpen ;D

My 2 cents

MavErik
Contacteer:

Bericht door MavErik » wo jan 19, 2005 9:38 pm

Leerink schreef:
Dus ABN nederlands voortaan en we kunnen elkaar begrijpen ;D

My 2 cents

Mijn twee centen bedoel je dan dus, als je ABN wilt. ;) (ABN Nederlands is trouwens dubbelop)
Maar ben het er mee eens dat het wel zo prettig is als het gewoon leesbaar is. :)

Dusko

Bericht door Dusko » wo jan 19, 2005 10:02 pm

[offtopic] ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) is al een tijdje niet meer deel van onze Nederlandse taal. Deze is geschrapt, omdat er bevolkingsgroepen waren die dan dus geen ABN zouden spreken, en die waren diep beledigd doordat hun taaltje niet BESCHAAFD zou zijn.

sorry voor deze kleine bijdrage aan een leuke doch onzinnige discussie
[offtopic]

cu, peace, Dusko.

Gast

Bericht door Gast » wo jan 19, 2005 10:52 pm

@camou , u mag ook een lijst geven hoor :)

Fry

Bericht door Fry » do jan 20, 2005 8:45 am

Crash and Learn schreef: 2 drooze: tuurlijk werd het een verhitte discussie de manier waarop jij je mening over ons/mij/streeten gaf vond ik vrij beidehand. Dus je gaf niet zomaar je mening. Bovendien vind je het vreemd dat we met een mtb street rijden... er is geen gebruikte naam voor met 24" fietsen gaps stairgaps springen droppoffs nemen wallrides gewoon alles in de bebouwdekom doen wat je cool lijkt. we doen ook dignen die je op een bmx niet moet proberen... dus kom maar met een goeie naam voor street maar zeik het niet af
dat heet inderdaad niet street, maar urban (assault) ;) dus er is best al een goeie naam, urban heb ik enkel nog maar bij mtb gehoord, dus dat lijkt me dan een betere naam dan street dat meer BMX georienteerd is.

HUGO©

Bericht door HUGO© » do jan 20, 2005 1:05 pm

de meeste hier spreken ABN Alles Behalve Nederlands

Drooze @ DirtE19
Contacteer:

Bericht door Drooze @ DirtE19 » do jan 20, 2005 1:59 pm

GT dude schreef:
[
Crash and Learn schreef:
2 drooze: tuurlijk werd het een verhitte discussie de manier waarop jij je mening over ons/mij/streeten gaf vond ik vrij beidehand. Dus je gaf niet zomaar je mening. Bovendien vind je het vreemd dat we met een mtb street rijden... er is geen gebruikte naam voor met 24" fietsen gaps stairgaps springen droppoffs nemen wallrides gewoon alles in de bebouwdekom doen wat je cool lijkt. we doen ook dignen die je op een bmx niet moet proberen... dus kom maar met een goeie naam voor street maar zeik het niet af

dat heet inderdaad niet street, maar urban (assault) ;) dus er is best al een goeie naam, urban heb ik enkel nog maar bij mtb gehoord, dus dat lijkt me dan een betere naam dan street dat meer BMX georienteerd is.

bij deze is dat dan geregeld 8)

street= BMX

urban= MTB

(met nog uitzonderingen)

en dan om op de vraag van weetiknietmeerwie te antwoorden: ja hoor, mini"s zijn goeie schijven voor urban :)

zo, blij dat we dat weer achter de rug hebben, en weer allemaal vrolijke en onbevooroordeelde vriendjes kunnen zijn ;D

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » do jan 20, 2005 2:24 pm

HUGO© schreef:
de meeste hier spreken ABN Alles Behalve Nederlands

;D ;D ;D

dusssss©

BLRacing

Bericht door BLRacing » do jan 20, 2005 6:28 pm

Dat bedoelde ik ook nou ;D

ELVIS

Bericht door ELVIS » do jan 20, 2005 6:44 pm

Dus in princiepuh kan ik niet ``streeten met een Mountainbike? ;)

Fry

Bericht door Fry » do jan 20, 2005 7:46 pm

ELVIS schreef:
Dus in princiepuh kan ik niet ``streeten met een Mountainbike? ;)

jawel, maar dan BMX stijl, geen trapjes rijden, droppen, drops to flat doen gewoon om te droppen, das allemaal urban zoals de freeriders die uit de bergen kwamen deden in de stad bij t naar huis rijden

HUGO©

Bericht door HUGO© » do jan 20, 2005 8:00 pm

tering man , je moet zo onderhand gaan nadenken wat je gaat rijden.

Beispiel: hmmz, ik ga vandaag rijden in antwerpen, hier rij ik eerst een trap af (urban) vervolgens doe ik een manual to bunnyhop op het trottoir , hierna doe ik er een bunnyhop to X-up af(street). ondertussen rij ik met de fiets door antwerpen(cruizen) daarna rij ik terug van antwerpen naar schilde( xc op straat??) waar ik ondertussen nog een tallud bij een viaduct meepak, waar een vette drop to tranny zit( freeride).

dus zo zie je maar dat we een dynamische sport hebben ;)

Fry

Bericht door Fry » do jan 20, 2005 8:16 pm

HUGO© schreef:
tering man , je moet zo onderhand gaan nadenken wat je gaat rijden.

Beispiel: hmmz, ik ga vandaag rijden in antwerpen, hier rij ik eerst een trap af (urban) vervolgens doe ik een manual to bunnyhop op het trottoir , hierna doe ik er een bunnyhop to X-up af(street). ondertussen rij ik met de fiets door antwerpen(cruizen) daarna rij ik terug van antwerpen naar schilde( xc op straat??) waar ik ondertussen nog een tallud bij een viaduct meepak, waar een vette drop to tranny zit( freeride).

dus zo zie je maar dat we een dynamische sport hebben ;)

mogelijk en het is winter dus moet de frustratie er wat af omdat we niet kunnen biken.

HUGO©

Bericht door HUGO© » do jan 20, 2005 8:32 pm

inderdaad GT-dude. Winter zorgt voor frustraties.
Ik wil ook 25 graden en zonnig. En vrouwkes in roekjes en topjes. Alsook "s ochtends je kater weg biken!!!

IK WIL WEER ZOMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*nu weer on-topic*

Plaats reactie