Live 8
Moderator:Beheerders
Re:Live 8
TheBigL schreef:
Ik heb wel een stukje gezien jah,... Green day in Berlin was wel goed.
Green Day vond ik OK in de "hayday"s" paar jaar terug. Begon toen zelf mn muzieksmaak te ontwikkelen (...) en vond ze toen wel OK. Tegenwoordig worden ze mijn inziens enigszins té gehyped... Zelfde als we gezien hebben met Live en Coldplay bijv. Opzich stuk voor stuk goeie artiesten, maar door de vele muziekzenders té gehyped. Jammer.
Ik lag half te slapen, tot Pink Floyd begon te spelen. Damn, wat is dát goed spul zeg!
- cHoc
[quote="DeKerf"s"]
Ik lag half te slapen, tot Pink Floyd begon te spelen. Damn, wat is dát goed spul zeg!
[/quote]
idd, en dan die reactie van die bbc presentator, monsterlijk;
they played as if the did it yesterday, oh wait they did, at the rehearsels ;D ;D ;D
maar ze hebben wel het beste voor het laatst bewaart, the Who, PF,
beter heb ik er niet gehoord, Sting was verder heel goed, Annie Lennox ook,
veel van de rest was aardig tot bagger, wat er ook een beetje gehyped werd was the killers,
dat die zo goed gespeelt hebben :-X :-X ::) het leek me eerder eerste klas bagger.
[/quote]
idd, en dan die reactie van die bbc presentator, monsterlijk;
they played as if the did it yesterday, oh wait they did, at the rehearsels ;D ;D ;D
maar ze hebben wel het beste voor het laatst bewaart, the Who, PF,
beter heb ik er niet gehoord, Sting was verder heel goed, Annie Lennox ook,
veel van de rest was aardig tot bagger, wat er ook een beetje gehyped werd was the killers,
dat die zo goed gespeelt hebben :-X :-X ::) het leek me eerder eerste klas bagger.
-
- Contacteer:
was zeer zeker leuk, heb t helemaal gezien.
- Arnetteman
Heb behoorlijk genoten van Coldplay, zeker dat nummer met die ex-zanger van The Verve.
Ik hoopte een beetje erop dat Phil Collins het optreden van Sting ging aanvullen.
Sting zei namelijk op de BBC dat hij dezelfde nummers ging spelen als 20 jaar geleden.
En toen heeft ie ook een nummer met Phil Collins gedaan die vervolgens met de Concorde naar Philly vloog om daar op te treden. Dat was echt legendarisch hoewel ik toen een jaar of 6 was. Maar Phil Collins blijft een van mijn helden. Maar helaas, geen Collins.
Dido vind ik overigens geen goede live artiest.
Maar daar ging het hier ook niet zo om. Het ging om het doel en ik denk dat ze de wereld wel weer wakker hebben geschud. Grappig trouwens dat Brad Pitt en Bill Gates ook nog een woordje gingem doen.
Dat gevingerknip van Will Smith all over the world was wel mijn meest indrukwekkende moment.
Ik hoopte een beetje erop dat Phil Collins het optreden van Sting ging aanvullen.
Sting zei namelijk op de BBC dat hij dezelfde nummers ging spelen als 20 jaar geleden.
En toen heeft ie ook een nummer met Phil Collins gedaan die vervolgens met de Concorde naar Philly vloog om daar op te treden. Dat was echt legendarisch hoewel ik toen een jaar of 6 was. Maar Phil Collins blijft een van mijn helden. Maar helaas, geen Collins.
Dido vind ik overigens geen goede live artiest.
Maar daar ging het hier ook niet zo om. Het ging om het doel en ik denk dat ze de wereld wel weer wakker hebben geschud. Grappig trouwens dat Brad Pitt en Bill Gates ook nog een woordje gingem doen.
Dat gevingerknip van Will Smith all over the world was wel mijn meest indrukwekkende moment.
Ik heb heel ff gekeken naar Ned3 maar wat een geauwehoer en reclames (lenen.nl WTF)
, om maar niet te spreken over de gasten ???. Belachelijk gewoon. Ben snel naar BBC gegaan. Kon je tenminste redelijk ongestoord naar de concerten luisteren.
Green Day was top natuurlijk en Velvet Revolver was okay. Scott Weiland zijn stem kwam alleen niet helemaal goed uit de verf. Anny Lennox vond ik niet zo goed. U2 :-*. Maria Carey, W.Smith
.
Toppie van Geldof
.

Green Day was top natuurlijk en Velvet Revolver was okay. Scott Weiland zijn stem kwam alleen niet helemaal goed uit de verf. Anny Lennox vond ik niet zo goed. U2 :-*. Maria Carey, W.Smith

Toppie van Geldof