Nieuw

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Alexis
Nieuw

Bericht door Alexis » do sep 01, 2005 3:44 pm

Mensen,
Ik ben nieuw. Aloha
Na enkele keren hier rondgelezen te hebben, nu het besluit genomen dat dit toch wel de moeite waard is om hier vaker rond te hangen, dus geregistreerd.

Heb sinds de lente een mooi tweedehands gary fisher hardtail waar ik al een beetje aan gesleuteld heb. (Hierdoor ben ik eigenlijk helemaal gevallen voor bikes) Tis een xc bike maar ik wil graag de freeeride/dh/trail, etc kant op.
Maar dat kost geld dus doe ik het nu hiermee.

In ieder geval, ben dus zwaar rookie, 26 jaar, grafisch vormgever, dus een oude lul om eigenlijk nu pas te beginnen, maar ik zal en moet uiteindelijk, vroeger of later meter hoge jumps en kombochten zonder angst nemen... hoop ik.. Oh ja, en ook zonder op mijn bek te gaan... uiteindelijk...

Tot de volgende post.

The General
Contacteer:

Re:Nieuw

Bericht door The General » do sep 01, 2005 4:08 pm

he welkom , fietsen maakt niet uit hoe goed je bent als je er maar plezier in hebt ;)

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » do sep 01, 2005 4:13 pm

Welkom, wanneer is je welkomstfeestje????

dussssss©

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » do sep 01, 2005 4:24 pm

hmm goede bbq is altijd welkom!!

revis

Bericht door revis » do sep 01, 2005 5:56 pm

Hallo & have fun, weet wel dat het een verslaving is en er dus spoedig meer bikes in je residentie zullen staan. Mzzl revis.

DESL

Bericht door DESL » do sep 01, 2005 6:42 pm

Welkom dude,
Ride it like you stole it !!
DESL

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » do sep 01, 2005 9:00 pm

pimpen is hetgeen wat telt op DP dus koop een pimp bike ;)

Alexis

Bericht door Alexis » do sep 01, 2005 9:41 pm

hehe, bbq, ik woon aan het oosterpark in amsterdam, dus, bbq kan makkelijk...
RIde it like you stole it doet me denken aan die fijne boete die ik laatst van meneer agent kreeg tijdens Sail... ik werk op dat eiland, pauze/lunch, kom terug van de appie met wokkels en snacks in mijn ene hand, rij over de brug aan de linker kant van de autoweg.
Komen een stel biker-cops mijn kant op fietsen, sommeren me om over te steken of af te stappen, ik denk, ik rol nog even 15 meter verder en dan steek ik over, daar moet ik zijn, geen probleem toch.

Stop ik om over te steken... agent remd hard naast me: "Ja, jij krijgt dus een proces verbaal... Ben je helemaal gek geworden!?"

echt, smerissen in amsterdam worden steeds erger, boetes voor de meest belachelijke dingen.

Zat toen zelfs even te denken : Wat zou er gebeuren als ik hem eruit probeer te racen...
Toch maar niet gedaan.

Lautje

Bericht door Lautje » vr sep 02, 2005 7:10 am

Oost regeert! Woon er zelf ook.. Wie weet kunnen we een keer een rondje fietsen, of inderdaad die bbq doen :-)

Plaats reactie